محصول جدید بازار – ایجاد و تسلط بر آنها را به سبک اپل!

[ad_1]

وقتی که می آید به ایجاد و مسلط بازارهای جدید شما می توانید تعداد زیادی یاد بگیرند چگونه از اپل در زمان سونی و…به دست آورد. در اینجا اپل, داستان گفت: از دیدگاه بازاریابی استراتژیک.

1997: اپل نقطه عطف

در سال 1997 شرکت اپل بود در قتلگاه. که سال Michael Dell سوار coattails درخشان استراتژی توزیع و پررونق لپ تاپ فروش اظهار داشت که اگر زد اپل او می خواهم آن را تعطیل و بازگشت پول به سهامداران.

در سال 1997 سونی متعلق به, تا کنون, بهترین شهرت برای لوازم الکترونیکی مصرفی نوآوری. سونی تا به حال این, محصول, بازاریابی و مهندسی استعداد که توسط یک میراث فراری لوازم الکترونیکی مصرفی موفقیت. آن را در حال حاضر در بازار کامپیوتر و همچنین به عنوان سرگرمی و مطالب بازارهای طریق Sony Entertainment. سونی تا به حال دوم به هیچ کدام جهانی توزیع و بازاریابی و تبلیغات به سادگی درخشان.

در سال 1997 دو کاملا نامربوط حوادث وقوع بودند. بحران مالی آسیا در شکوفه کامل و استیو جابز بود و بازگشت به سرب اپل از طریق اپل بعدی خرید پس از 12 سال غیبت از شرکت او تاسیس شد و در حال حاضر دست و پا زدن. اپل متوجه پیامدهای استراتژیک از رو فزاینده اقتصاد ژاپن و چگونه آنها را تحت تاثیر عزیزم از مارک محصولات مصرفی جهان: Sony.

در شغل-esque مد او پرت اپل, شرکت درب باز به ابتکاری تفکر استراتژیک و درخشان اعدام است. او پاداش آن را با برنامه هایی مانند اپل همراهان. علاوه بر این شغل چه چند اجرائی قادر به انجام…پرورش نوآوری به سمت روشن کشش هدف است. در اپل مورد هدف این بود که ایجاد و مسلط سودآور بخش محصولات الکترونیکی مصرفی و مرتبط با کسب و کار در حالی که consigning بقیه به امید تثبیت رقبا مانند سونی.

پس شغل’ بازگشت اپل را شکسته و از طریق تفکر متعارف زمان و دوباره ایجاد و حفظ چشم ظاهر ارزش برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است. در اینجا فقط یک دانش سطحی از بازاریابی درخشان حرکت می کند که هر شرکت می تواند تکرار در هر صنعت است. این حرکت تبدیل اپل به چه مجله فورچون به ما می گوید جهان بود تحسین ترین شرکت در سال 2010. درست مثل آن بود که در سال 2009 و 2008.

اپل استراتژی بازاریابی

از نظر استراتژی اپل متوجه شده است که سونی نمی تواند جدا از آن نوآوری موتور از آن قطار باری از میراث محصولات به دلیل آن را مجبور به تحویل تدریجی و نوآوری به ادامه فروش پول از دست دادن محصولات مانند تلویزیون پخش سی دی و دیگران فقط به حفظ توزیع و تولید حجم. صدا آشنا است ؟

در آن زمان خرده فروشان بزرگ جعبه موظف است که لوازم الکترونیکی مصرفی تولید کنندگان حمل گسترده و متنوع خط محصول برای خرده فروشی تمايز به علاوه گام به گام تا و اضافه کردن-در فروش. متعاقب آن محصول خط پیچیدگی بود مثل یک سرطان به طور مداوم به دور خوردن سود از حجم معتاد تولید کنندگان مانند سونی و فیلیپس تامپسون و دیگران. همه این داد و ستد عمومی شرکت بودند شدیدا وابسته به حجم و از دست دادن قابل توجه توزیع می شود کسانی که مدل های کسب و کار به سقوط. جک ولش به رسمیت شناخته شده این پول از دست دادن دستبند های اولیه در خارج شد و لوازم الکترونیکی مصرفی است.

در علاوه بر این به عنوان اقتصاد ژاپن همچنان به مارپیچی پایین سونی در حال تبدیل شدن بیشتر تثبیت و اداری که آن را در یک نقطه ضعف رقابتی برای پرداختن به هر گونه گرایش های جدید.

اپل مشتاق توانایی به استراتژی

شناخت روند حتی زمانی که رقبای خود را نمی, فقط گام اول است. با چند مورد استثنا در آن طول می کشد خلاقیت به تجسم آنچه که این روند حاکی از یک صنعت یا یک بازار هدف. پس از آن طول می کشد تمرکز و دقت اعمال می شود تلاش برای ایجاد سود از این مفاهیم. اپل راز سس بود توانایی خود را به فکر می کنم از طریق پیامدهای روند که هر کسی می تواند دیده می شود در زمان.

به طور خاص اپل متوجه شده است که دیگر هیچ رقیب بود پرداختن به این محصول قابلیت اطمینان مشکلات ایجاد شده از mashing تا سخت افزار و نرم افزار و سیستم عامل از شرکت های جداگانه برای ایجاد یک کامپیوتر و یا لپ تاپ. با مشتاق مشاهده و نسبت به ساخت خلاقیت ساده تر نوآورانه برای کاربران اپل ساخته شده است یک خندق در اطراف iMac جدید خود را با تبدیل شدن به تنها تولید کننده PC با موبایل و سخت افزار و نرم افزار و سیستم عامل است. IMac در سال 1998 معرفی شد و OS X پلت فرم در سال 2001. پس از آن اپل به کار می رفت در سود خط تولید پسوند و سود ماهواره ای کسب و کار است که orbited در اطراف مانیتور.

یک روند کلیدی است که اپل متوجه شده بود یک اولویت برای رشد شخصی و میکروفون ذخیره سازی داده ها و سرگرمی های صنایع در حال اجرا به صورت موازی با آن است. این شرکت در پاسخ با معرفی شخصی محور i-استراتژی برند. اپل با معرفی آی پاد و فروشگاه اپل در سال 2001. آیتونز به دنبال آن در سال 2003 است. فروشگاه اپل طلیعه در یک کل جدید ساخت به منظور ساخت و تولید استراتژی و دیگر سود بهبود سیستم عامل است. در این مرکز هنوز بود iMac.

اپل متوجه روند رو به رشد در مصرف کننده انجام آن را به خودتان صوتی و تصویری تولید. معرفی شرکت iMovie در سال 1999 و به دنبال آن گروه گاراژ و iPhoto در سال 2002. هر سه بودند و بهینه سازی شده توسط iMac. اپل متوجه شده است که گرایش تکنولوژی بودند mashing تا رایانه های شخصی و لپ تاپ ها و تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی است. آی فون و اپل تلویزیون از سال 2007 معرفی شدند. اپل همچنین متوجه پتانسیل برای محاسبات تلفن همراه و معرفی App Store در سال 2008 و iPad در سال 2010. دوباره همه orbited در اطراف مانیتور.

وفاداری مشتری: ایجاد اپل قبیله

در زمانی که سونی ساخت اشتباه در بازاریابی و تبلیغات, اپل شروع به ضربه زدن به خانه اجرا می شود. در بالای یک محصول موفقیت یکی پس از دیگری از اپل به طور مداوم رشد آن قبیله توسط:

  • همکاری با سیمان و نام تجاری نیروگاه مایکروسافت به معرفی مایکروسافت آفیس برای مکینتاش و اجازه می دهد تا مایکروسافت به سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در رای غیر اپل سهام.
  • همکاری با جهانی تراشه با نام تجاری نیروگاه اینتل. در سال 2006 کل مک محصول خط تا به حال انتقال به اینتل ریزپردازنده.
  • همکاری با عمده محیطی, عکاسی, سرگرمی و شرکت های نرم افزاری به محصولات iMac سازگار است.
  • پرورش مک قبیله تعصب با, همایش, Mac گروه های کاربری و راه های دیگر برای پیوند این گروه در حال رشد از وفاداران با یکدیگر و شرکت.
  • ایجاد هوشمندانه تبلیغات است که به طور مداوم موقعیت این شرکت به عنوان ضد جریان اصلی جذاب برای اپل بازار هدف از آداپتورهای اولیه نوآوران و جریان اصلی جدا.

فورچون نام سیب دنیا شگفت انگیزترین شرکت

به نظر می رسد که سونی باید اختراع iMac آی پاد و نیروی عظیم منهدم کننده محصولات نوآورانه و توزیع. از آن زمان سونی ابداع کرده است به خودی خود و تا به حال چندین موفقیت. با این حال هنوز هم نقش دور دوم کمانچه به اپل. اپل بازار کلاه ده بار که از سونی.

سونی یک مثال عالی از یک بسیار محبوب شرکت که تا به حال آن همه بود اما هر دو دست به دستبند با استراتژی محصول و یا بیش از حد پریشان سر و صدا به توجه به این روند و این روند رانندگان است.

امروز حتی اگر اپل درآمد کمتر آن بازار کلاه بزرگتر از خارج شده است و مایکروسافت. این به ما می گوید که سرمایه گذاران در حال ریختن پول به نوآوری نمی اندازه.

اپل نگه می دارد در ضربه زدن به توپ. کارکنان اپل رشد در شرکت نادر فرهنگ از روند محور استراتژی و درخشان و نوآوری در محصولات و توزیع.

نتیجه این است که اپل یک نوآوری مدل کسب و کار متمرکز است که مشتاقانه به دنبال کردن روند, آنها را درک می کند و در پاسخ به آنها را به سرعت. برای آینده نزدیک این اتفاق عملا تضمین مستمر جریان جدید نوآورانه محصولات جدید بازار, مشارکت, توزیع و بیشتر.

سرمایه گذاران از این و در حال شرط بندی پول در اپل توانایی ادامه به ایجاد بازارهای جدید است. بازگشت بوده و سالم است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *