مروری بر سئو در سال 2015

[ad_1]

الگوریتم تغییرات شده اند که اتفاق می افتد در چشم انداز اینترنت به تازگی در حال از هیچ تعجب به تعداد بی شماری از پزشکان SEO. برای مبتدی بازاریاب است که در شروع زندگی حرفه ای خود را در بازاریابی آنلاین این تغییرات می تواند کاملا گیج کننده است.

مطالب

کسانی که شده اند در جستجوگرها کسب و کار پس از آن روز زودتر زمانی که محتوای حیاتی و موتورهای جستجو ندارد به نبرد بسیاری از دادن کسب رتبه خوب در اصل به معنای قرار دادن مطالب خوب در وب است. مفهوم ساده بود اما نیاز برخی از کار ها و تکنیک های خلاق از محتوای با کیفیت است که بهره مند از کاربران شد مورد نیاز برای یک وبلاگ برای رسیدن به مخاطبان هدف.

بک لینک

زمانی که بک لینک آمدند و در مورد آنها شد برتر رتبه بندی عوامل و اگر قصد خوب بود آن موفق به ایجاد یک موج خاکستری کلاه خودکار نرم افزار برای ارسال هرزنامه بک لینک در هزاران و با امید بهره برداری از یک راه گریز در الگوریتم های موتور جستجو.

گوگل

برای افرادی که از نظر SEO از این مرحله روزهای خوب گذشته بلند رفته است. با گوگل's پنگوئن و پاندا در حال حاضر ایستاده گارد در وب در برابر دادن و ضعیف انجام می شود و محتوا و بک لینک در ذات خود می تواند مضر به وبلاگ و یا وب سایت. آن را پس از آن ممکن است باعث تعجب می کنم که چگونه جستجوگرها این روز می توان حتی با پاندا و پنگوئن نگهداری watch ؟ پاسخ ساده است – بازگشت به اصول اولیه.

اصول

در هنگام تهیه یک قطعه بازاریابی محتوا فکر می کنم از آن را در یک سطح شخصی; به عنوان یک کاربر چه خواهد ساخت محتوای ارزش خواندن است ؟ چه خواهد بود جاذبه ؟ آن را حاوی اطلاعات و جزئیات است که با ارزش هستند و یا آن را به سادگی سرگرم کننده و در عین حال بی معنی قطعه ؟ بدیهی است که همچنین باید در نظر SEO قطعات است که عامل به کل رتبه بندی موتور جستجو معادله است.

اتوماسیون

این قطعه ای است که برای کمک به خوانندگان و بهینه سازی سایت پزشکان به درک که این تغییرات است که اتفاق می افتد در حال حاضر در جستجوگرها عمدتا بشود به ما در زمانی که محتوا واقعا پادشاه. روز هنگامی که کیفیت مطالب وبلاگ و spammy خودکار بک لینک حکومت از بین رفته اند. استفاده از ابزارهای خودکار برای ساختن لینک در انتظار مرگ به زودی به اندازه کافی.

ترویج ویدئوها

همان ارزش در حال حاضر اعمال می شود در جستجوگرها ، بدون در نظر گرفتن اگر یکی را انتخاب کنید به میزبانی تصویری حرفه ای میزبانی وب پلت فرم و یا از طریق یوتیوب اساسی SEO قطعات که قبلا ذکر شد هنوز بازی یک بخش حیاتی برای بینندگان قادر به پیدا کردن یک ویدیو. پس از کلمات کلیدی هستند که به درستی تحقیق آنها باید گنجانده شده در این ویدئو عنوان و توضیحات آن. پیدا کردن زمان را به درستی رونویسی از ویدئو و یا دست آوردن خدمات و کسی به تکمیل این کار است. آپلود نسخه متنی است که باید از آن ارائه خواهد شد یک فرصت قابل توجهی برای این ویدئو به نظر می رسد در SERPs.

راهنمایی برای یوتیوب SEO

  • محتوای تصویری
  • علاقه کاربر و نامزدی
  • محتوای ویدئویی قطعات
  • کلمات کلیدی
  • عنوان ویدئو
  • تصویری توضیحات
  • تصویری برچسب ها
  • رونویسی از فیلم
  • اقتدار کانال
  • تحویل محتوا

توجه داشته باشید که نکات ذکر شده بر اساس ترتیب اهمیت برای یک فیلم موفق و SEO در یوتیوب.

به وضوح بهینه سازی ویدئوها برای موتورهای جستجو – به خصوص در یوتیوب – اساسا شبیه به هر وب سایت در جستجوگرها. این را توجه کنید که در بالای لیست اولویت محتوای تصویری و همچنین علاقه کاربر و تعامل. یک تصویری که صفر ارزش محتوا و قادر به تعامل با بینندگان خود را به آن نادیده گرفته می شود. گوگل قادر به تشخیص عدم سهام یا بهره خواهد شد و به این نتیجه برسیم که تصویری بی فایده است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *