مزایا و محدودیت های هوایی با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی

[ad_1]

مانند هر رسانه تبلیغاتی هوایی تابلوهای تبلیغاتی خود را منحصر به فرد مجموعه ای از مزایا و معایب. نسبتا صحبت کردن هر چند آنها بیشتر مقرون به صرفه در مقایسه با تلویزیون و رادیو و چاپ و بازاریابی اینترنتی مواجهه. با توجه به مطالعات حداقل 88 درصد از مخاطبان ملزم به توجه و به یاد داشته باشید هوایی تابلوهای تبلیغاتی پرواز توسط. 79 ٪ از جمعیت است به احتمال زیاد به یاد داشته باشید آنچه که محصول تبلیغ شده است و 67 درصد خواهد بود حتی قادر به نقل قول از نیمه دوم شعار.

چه تفاوتی بین هوایی تابلوهای تبلیغاتی و هوایی آگهی ها?

به سادگی صحبت هوایی بیلبوردهای 5000 فوت مربع یا کمتر با یک پس زمینه مات و/یا شرکت را شعار و جزئیات. هوایی بنر از سوی دیگر است که فقط یک نوار ساده از حروف در یک پس زمینه شفاف. در حالی که اکثر مردم ترجیح می دهند ممکن هوایی بنر به هوایی بیلبورد دلیل از دلایل زیبایی هوایی بیلبورد می دهد فضای بیشتری برای اطلاعات.

جوانب مثبت و منفی

هوایی تابلوهای تبلیغاتی مانند هوایی, آگهی می توانید رسیدن به تعداد زیادی از مردم. از یک طرف با استفاده از تبلیغات هوایی به طور کلی شما می توانید رسیدن به هدف خود را در تو رفتگی در دیوار و بدون هزینه های غیر ضروری برای تبلیغات پول است. از سوی دیگر اگر محصول خود را در حال ارائه به بیش از یک دولت شما ممکن است هزینه های بیشتر با این نوع از تبلیغات رسانه است.

تبلیغات هوایی نیز محدود کرده است اتاق را برای خلاقیت. تلویزیون پوشش می توانید به ارسال پیام از طریق اثر سینمایی. وجود دارد اتاق را برای یک داستان به رشد در تبلیغات هوایی, مگر اینکه شما ارسال از یک سری بسیار قوی شعار.

این محدودیت را می توان هم به عنوان قدرت هر چند از آنجا که شما مجبور به ریختن تمام انرژی خود را در یک نام تجاری تک-مشخص شده شعار. این است که بسیار ارزان بیش از حد چرا که شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد استعداد و ویرایش هزینه های دیگر.

چگونه برای رفتن در مورد تبلیغات هوایی

اولین چیزی که شما نیاز دارید اگر شما در حال برنامه ریزی در تبلیغات هوایی است که به دنبال هوایی آژانس های تبلیغاتی. بسیاری از آنها را به اتهام هزینه های استاندارد که منظور شما احتمالا لازم نیست به نگرانی در مورد نقشه برداری بیش از حد بسیاری از بسته های. خرید به صورت هوایی بسته های تبلیغاتی است که نسبتا آسان تر نسبت به خرید بیمه حق بیمه. شما می توانید canvassing خود را.

هنگامی که شما انتخاب کرده اید چه آژانس به استفاده از, شما باید تمام نیازهای دو هفته جلوتر از برنامه ریزی شده خود را “زمان”. بهتر است طرح خود را در طول قرار گرفتن در معرض حوادث بزرگ مانند جشنواره ها و کنسرت و مسابقات فوتبال. دلیل که چرا شما باید به کتاب پیش رو است چرا که پروازهای حتی در درون متحده نیاز به برنامه ریزی با دقت برای جلوگیری از حوادث است. طول می کشد تا 10 روز به انجام این کار حدود 4 روز به روند بنر خود را.

جزئیات پرواز

هواپیما می تواند پرواز کند تا به عنوان کم 1000 پا بالاتر از زمین و 500 متر بالاتر از آب است. این است دلیل که چرا اکثر تبلیغ کنندگان نیز امکان استفاده از تعطیلات تابستان زمانی که مردم جمع آوری و در سواحل عمومی. اگر شما نمی توانید پیدا کردن مقرون به صرفه برنامه در طول حوادث, شما همچنین می توانید انتخاب کنید به پرواز بنر خود را در سراسر شهرستان در ساعت عجله. هوایی خود را بیلبورد خواهد بود چیزی برای مصرف کنندگان به دنبال در حالی که آنها در ترافیک گیر کرده.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *