موثر استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

[ad_1]

بازاریابی محتوا

در این عصر دیجیتال بازاریابی محتوا تبدیل به یکی از قدرتمند ترین ابزار برای اتصال خود را با مشتریان هدف. بازاریابی ورودی ترکیبی از جستجو و رسانه های اجتماعی خدمات به نمایشگاه بینش خود را به طوری که برای جلب مخاطبان بیشتر به وب سایت خود را. بالا شرکت مارک تکیه بر محتوای آژانس های بازاریابی برای استراتژی های بازاریابی خود را به اجرا در صحنه جهانی و ماندن سازمان یافته است.

محتوای بسیاری از شرکت های بازاریابی جوانه زده اند تا استراتژی های بازاریابی برای کمک به مارک های آموزش و کسب اعتماد مخاطبان است. که's که چرا بیش از 80% بازاریابی دیجیتال حرفه ای توصیه به صاحبان کسب و کار برای بازاریابی استراتژیک در سال 2017 است که کمک خواهد کرد که افزایش فروش و رشد.

چرا استراتژی بازاریابی محتوا.

• کمتر از گران قیمت
• افزایش آگاهی نام تجاری
• تولید ترافیک به وب سایت خود را

بازاریابی محتوا یک فرایند است که نیاز به منظم و مداوم تحویل متمرکز محتوا برای افزایش دید خود را و نشان دادن مهارت خود را. آن's مهم به سند استراتژی بازاریابی خود را که باید شامل اهداف خود و تحقیق و تاکتیک و معیارهای به نتایج مفید.

در زیر برخی از نقاط را از طریق رفتن است که مطالب خود را به عنوان مرکز خود را در استراتژی بازاریابی دیجیتال.

1) ایجاد یک نام تجاری معتبر داستان

ایجاد محتوای خود را در مورد محصول و یا خدمات است که با مشتری خود را منافع و انتظارات. آن است که مهم ترین بخش از استراتژی بازاریابی محتوا است که کمک می کند تا برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه خود را.

یک نام تجاری داستان باید واقعی و معتبر و صادق است که به توصیف خود شرکت وجود توضیحات محصول نام تجاری نام و عناوین و خلاصه مشخصات.

اگر شما don't باید یک نام تجاری کتاب یا قوانین رسمی برای آماده سازی یک نام تجاری داستان آغاز خواهد شد به دنبال به برندهای مشابه بر روی اینترنت است.

2) ایجاد آگاهی نام تجاری

شما می توانید ایجاد آگاهی نام تجاری با برجسته کردن ویژگی ها و مزایای محصول خود را از طریق بازاریابی مطالب و ترویج آن در سایت های رسانه های اجتماعی و دیگر سایت های کسب و کار.

نوشتن مطالب تازه در وب سایت خود یا وبلاگ ایجاد infographics, محتوای, فیلم, انیمیشن و غیره. برخی از راه های عملی که می تواند رانندگی در ترافیک و یا تبدیل بازدید کنندگان را در سایت خود.

3) موثر بازاریابی محتوا فرمت های

در حالی که ایجاد محتوای شما باید بدانید که این موضوع برای نوشتن و قالب استفاده کنید برای موفقیت کسب و کار. محتوای بازاریابی فرمت های حاوی طیف گسترده ای از مطالب استفاده می شود به حل و فصل مسائل مربوط به مشتری در هر مرحله با اطلاعات دقیق.

برخی از فرمت های بازاریابی مانند پست های وبلاگ مقالات, بررسی, تصویری, مطالب برگزیده, مطالب خبرنامه whitepapers کتاب های الکترونیکی و غیره. بسیار مفید در جذب مشتریان جدید و بسته شدن منجر می شود.

4) نظارت بر عملکرد فروش

بدون مناسب اندازه گیری نتایج شما می توانید't می دانم که آیا شما استراتژی بازاریابی محتوا در حال کار است. شما می توانید't دیدن mix-ups و می't حتی تشخیص شانس خود را.

متعددی وجود دارد که بازاریابی محتوا معیارهای تمرکز مانند ترافیک وب سایت, لینک, لایک, سهام, نظرات, نشانه های محبوبیت و منجر به تبدیل.

با اندازه گیری معیارهای حق و خارج محتوای سایت شما به راحتی می توانید مجموعه خود را با اهداف و خواسته ها و دیدن محتوای بازاریابی نتایج.

5) محتوای پرداخت ارتقاء

تبلیغات پرداخت می شود سیستم عامل اجازه می دهد تا شما را به ترویج محتوا به یک گروه خاص از مخاطبان واجد شرایط رانندگی در ترافیک و آگهی و توسعه پایه مشتری خود را. پرداخت تبلیغات گران قیمت هستند و به شما کمک کند تولید بالا ROI.

برخی از تبلیغات پرداخت می شود روش که مورد استفاده برای ترویج مطالب Facebook, تبلیغات, Google AdWords و LinkedIn و توییتر و ایمیل خبرنامه و غیره.

ترویج مطالب خود را از طریق پرداخت رسانه ها و یا تبلیغات می تواند کمک به مخاطبان هدف به اطلاع شما مطالب که در نتیجه بهتر تبدیل.

نتيجه گيری

بازاریابی را ببینید یک تغییر نسبت به اینکه بیشتر مشتری محور و نه مفهومی. مردم در حال گرفتن چکش هزاران بار در روز توسط بازاریابی در حال حاضر ما نیاز به آن را دقیق و مربوط به آنها را به علاقه و همچنین اقدامات است. ما به دنبال پیدا کردن بازار تو رفتگی در دیوار مشتریان ما هستند به جای تمرکز بر روی فقط آنچه که ما انجام دهد. اینها برخی از محتوای استراتژی بازاریابی است که می تواند کمک به کسب و کار آنلاین شما حضور.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *