میمون's بازاریابی درس

[ad_1]

See no evil, hear no evil do no evil. سه میمون تا به حال آن را در توصیف این 3 سبک های یادگیری. و مانند این تصویر نشان می دهد که ما به't همه یاد بگیرند که همان راه است. این اولیه یادگیری “سبک” از دیدن و شنیدن و انجام, تاثیر, چگونه یک فرد دریافت پیام های بازاریابی خود را.

این به چه معنی برای شما به عنوان یک بازاریاب? رویکرد خود را ممکن است نیاز به ادغام عناصر از سه سبک های یادگیری موفق تر باشند. این همان نظریه امر به ترکیب کانال های بازاریابی برای انجام یک کمپین موثر (با نام مستعار یکپارچه بازاریابی).

در “دیدن” گروه برخی از افراد بیشتر به کشیده مطالب خود را و می خواهید به عنوان خوانده شده همه آنها می توانند برای یادگیری است. این گروه ممکن است خود را نادیده بگیرد گرافیک; تبلیغ خلاق است آنها را به عنوان مهم به عنوان کلمه نوشته شده است. دیگران کشیده می شوند به, تصاویر, طرح ها و اطلاعات تحویل در کوتاه تکه. فکر می کنم ایالات متحده آمریکا امروز.

این “جلسه” گروه یاد می گیرد و بهترین زمانی که آنها شنوایی پیام. این می تواند در رادیو پیام های ضبط شده (در نگه داشتن سایت) موسیقی (وب پس زمینه) و همچنین تصویری که ترکیبی از تصاویر, حرکت و صدا (وب سایت تلویزیون در اتاق کار از طریق پست و دی وی دی و یا سی دی از طریق تلفن های هوشمند).

نهایی “انجام” گروه دوست دارد همه چیز “دست” و ممکن است با نزدیک شدن بهترین با رایگان نمونه که آنها را لمس می تواند طعم و یا بوی (بسته به محصول خود را!) یا تظاهرات محصول (زنده یا در وب).

هر کدام از روش و یا رسانه ای شما را انتخاب کنید, don't فراموش کرده ام که شامل یک “فراخوانی برای اقدام” (یعنی آنچه که من می خواهم این چشم انداز به, تبلیغات, تجاری, وبلاگ, نمونه یا تصویری). در اینجا برخی از راههای شما ممکن است ترکیب تکنیک های به طور موثر هدف این سبک های یادگیری.

  • در بازاریابی چاپ قطعه موقعیت گرافیک و عناوین به ارائه نکات برجسته و سپس شامل جزئیات بیشتر (اگر وجود دارد) و یا اضافه کردن وب سایت های خاص اطلاعات برای کسانی که می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر. به عنوان یک گزینه ارائه یک خبرنامه رایگان برای ثبت نام از طریق ایمیل (این اجازه می دهد تا شما را به تصرف کلید چشم انداز اطلاعات و همچنین).
  • اگر شما تولید یک ویدئو شامل نوشته شده نوشتن شرح تصاویر و لینک به اطلاعات پر وب سایت و یا وبلاگ و یا ارائه یک دانلود whitepaper یا راهنمایی ورق با اطلاعات بیشتر. پست بخش از ویدئو در وب سایت و یوتیوب.
  • ارائه تصویری از بینندگان گزینه اشتراک در آینده ویدئوها و یا ثبت نام برای یک نوشته (پست الکترونیکی و یا چاپ شده) عضویت در خبرنامه و یا وبلاگ (یا هر دو).
  • ارسال هدفمند پست الکترونیکی مستقیم قطعه جدید نرم افزار محصول ؟ ارائه هر کاربر با یک لینک شخصی به یک نسخه ی نمایشی از نرم افزار است که اجازه می دهد تا آنها را برای رفتن دست و ببینید که چگونه آن کار می کند.
  • ترویج یک محصول جدید مواد غذایی خط با استفاده از رسانه های اجتماعی – ارائه نمونه رایگان با کوپن است که می تواند چاپ و یا ذخیره شده بر روی یک دستگاه تلفن همراه را نشان می دهد به صندوقدار!

نگاهی به تبلیغات شما ببینید در طول چند روز آینده و ببینید که اگر (و چگونه) آنها ترکیب تکنیک ها و کانال ها برای رسیدن به بیش از یک سبک یادگیری. وجود دارد's نه یک “حق” راه برای انجام این کار-آن طول می کشد برخی فکر برنامه ریزی و تست تا ببینید که کدام روش بهترین کار را برای بازار هدف خود را. شروع به فکر کردن در مورد چگونه شما می توانید این ایده ها و استفاده از آنها در بازاریابی خود را. موفق باشید!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *