نویسندگان: چگونه به طور موثر استفاده از یوتیوب به بازار کتاب خود را و موقعیت خود را از تجربه و تخصص

[ad_1]

من تا به حال یک کانال یوتیوب برای سال. تا همین اواخر من یک موضوع متمرکز. من همه جا آپلود ویدئوها که خطاب بسیاری از موضوعات.

هر چه زده فانتزی من, من می خواهم به نوبه خود بر روی دوربین و یا آی فون و تند! یک ویدئو ساخته شد.

اگر چه برخی از ویدئوها دریافت هزاران انداز اکثریت داشت زیر 100 views هر. نه یک بازگشت خوب سرمایه گذاری برای زمان آن طول می کشد به یک فیلم و آپلود آن.

مقدار کار می رود که به یک ویدیو با 10 views نسبت به 10000 views همان است.

این پشتیبانی از فلسفه به برنامه ریزی بازاریابی بدون در نظر گرفتن راه شما را انتخاب کنید.

یوتیوب قدرتمند برای بازاریابی

یوتیوب یکی از قدرتمند ترین منابع برای بازاریابی و دید. اما من کشف از طریق تجزیه و تحلیل دقیق آن طول می کشد خیلی بیشتر از به سادگی آپلود ویدئوها.

هدف من با کانال یوتیوب من و ویدئوها است برای تدریس به بینندگان چگونه به بازار کتاب, فروش کتاب های بیشتر و پول بیشتر در کسب و کار خود را. با این در ذهن من تنظیم تلاش من برای رسیدن به نتایج بیشتر از تلاش های من. شما خواهد بود به خوبی در خدمت به انجام همان.

روشن در هدف خود را و اهداف

برای دریافت بیشتر از تلاش های خود را شما نیاز به بسیار روشن در هدف از کانال خود را.

شما همچنین نیاز به بهینه سازی فیلم های خود را با چند استراتژی ساده از جمله به عنوان آی فیلم, لیست, نام, توضیحات و تماس به عمل است.

تمرکز من این است همه چیز در مورد کتاب های بازاریابی و فروش. به عنوان من ایجاد محتوا محور فیلم تمرکز باید بر روی این موضوع در دست است. برای انجام این کار را به من بیشتر و نتایج آن را بسیار آسان تر برای بینندگان برای بهره مندی از مطالب.

عنوان ویدئو

عنوان شما باید درخواست تجدید نظر به ایده آل خود بیننده است. ایجاد یک عنوان است که دقیق است و به وضوح توصیف آنچه که مردم را ببینید. اگر فیلم های خود را بخشی از یک مجموعه و یا تم اضافه کردن یک عبارت رایج به عنوان.

برای مثال من کتاب بازاریابی فیلم من شروع به عنوان با هر “کتاب بازاریابی” و یا “کتاب استراتژی های بازاریابی.” این باعث می شود آن را بسیار آسان تر برای کسانی که علاقه مند به بازاریابی کتاب برای پیدا کردن فیلم ها.

لیست پخش

لیست پخش قابلیت نگه می دارد فیلم های خود را سازمان یافته در راه است که آنها را آسان تر برای پیدا کردن برای خود بیننده است. یک لیست پخش است که مجموعه ای از فیلم ها.

بینندگان معمولا لذت بردن از تماشای بیش از یک ویدئو در یک موضوع. لیست پخش اجازه می دهد آنها را به انجام این کار با سهولت. لیست پخش اجازه می دهد تا شما را به سازماندهی فیلم های خود را به آسان برای پیدا کردن بخش.

توضیحات

این ویدئو توضیحات بخش مهمی از گرفتن مقدار زیادی از نمایش. نگه داشتن توضيحات مختصر و قانع کننده است. اضافه کردن یک لینک به وبلاگ یا وب سایت خود در ابتدای توضیحات. مطمئن باشید که برای اضافه کردن در http:// به این آدرس.

در پایان توضیحات خود را اضافه کنید در یک فرهنگ و هنر – تماس به عمل است. برای مثال اگر شما یک سادگی است که به طور مستقیم مرتبط با موضوع تصویری اضافه کردن که در پایان توضیحات. اما هر کس نمی خواهد شما را در ارائه رایگان اما حتی اگر 10 درصد از بینندگان آیا این می تواند برابر به تعداد زیادی از مشترکین جدید در طول زمان است.

حتی اگر یوتیوب دارای یک 5,000-محدودیت کاراکتر برای توصیف شما نمی نیاز به استفاده از تمام 5,000 شخصیت. مردم می خواهند اطلاعات سریع و آسان است. کمتر بیشتر است در اکثر موارد.

تماس به عمل (فرهنگ و هنر)

همانطور که از نام آن پیداست یک فرهنگ و هنر طراحی شده است برای بینندگان به یک عمل خاص. شما می توانید یک فرهنگ و هنر در این ویدئو و توضیحات. مسلما من نه استفاده از فرهنگ و هنر در ویدئوها به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است… تا به حال. حرکت رو به جلو من برنامه ریزی برای اضافه کردن یک فرهنگ و هنر به فیلم های من به خصوص کسانی که در مورد کتاب بازاریابی است.

چیزی به عنوان ساده به عنوان “به یاد داشته باشید برای عضویت در این کانال” می تواند در نتیجه بینندگان خود اقدام.

یک فرهنگ و هنر در توضیحات خود را افزایش می دهد لیست مشترک خود را اندازه با ارائه یک ارزش بالا هدیه.

خط پایین این است, یوتیوب می تواند یک راه بسیار خوبی برای خدمت به بازار خود و افزایش نفوذ خود. همانطور که با هر چیزی استراتژیک شما هستند ،

فکر می کنم از طریق آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن. بهتر است کمتر به فیلم ها که به طور کامل بهینه سازی شده به جای تعداد زیادی از فیلم ها که شما هیچ نتیجه ای.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *