نکات بالا برای بازاریابی ویدئو

[ad_1]

تصویری بازاریابی است که فراتر از فقط یک مد زودگذر است که برخی از افراد انجام است و به سرعت تبدیل شدن به یک جنبه ضروری دیجیتال, استراتژی های بازاریابی. از آنجا که بیشتر کسب و کار با استفاده از ویدئو انتظار با کیفیت و نیاز به ایجاد یک قطعه است که جلب توجه بینندگان به دلیل مناسب است مهم تر از همیشه قبل از. رقابت برای جلب توجه شما شدید است – بازاریابان می دانیم که آنها تنها چند ثانیه به شما و نگه داشتن شما در ویدئو های خود را با بسیاری از گزارش ها نشان می دهد که میانگین آن 10 ثانیه است.

که در آن است. 10 ثانیه است که همه شما را برای بیننده به تصمیم بگیرد که آیا آنها می خواهند به صرف زمان بیشتری را بر روی ویدئو های خود را و یا نگه داشتن اسکرول. نه مقدار زیادی از زمان در آن است ؟

ما کشیده اید و با هم برخی از نکات بالا ما برای کمک به شما شروع به کار با ویدئو در بازاریابی:

1. شروع با یک اسکریپت – در حال حاضر ما به این معنی نیست یک اسکریپت است که خود را به عنوان خوانده شده خاموش ساخت خود را تحویل سفت و ناراحت کننده منظور ما باید یک ایده از آنچه شما می خواهید به بحث در مورد و چگونه آن را می خواهم به جریان. اگر شما در حال نشان دادن محصولات, مطمئن شوید که آنها در دسترس است. خود را بررسی کنید و روشنایی و از بین بردن سر و صدای پس زمینه (من حتی با قرار دادن یک توجه داشته باشید در درب من که هشدار هر کس که من ضبط).

2. مشاهده خود را مشاهده عادات آنچه که قطاری از توجه شما است ؟ انجام یک بررسی دقیق از ویدئوها در خط خود را با کسب و کار – چه دوست دارید در مورد فیلم ها, آنچه انجام می دهند ، چگونه اغلب آنها را پست ؟ چگونه طولانی هستند ، آنچه می تواند آنها را انجام داده اند بهتر است ؟

3. مقدمه اول خود را به تصویری که چشم انداز خود را ببینید, است کوچک خود را به طوری که آن را جذاب و شامل متن.

4. حتی قبل از اینکه شما تصویر بند انگشتی است که چگونه آنها شما را در بر داشت در وهله اول پس از خود را بهینه سازی توضیحات و عنوان برای سئو و تگ ویدئو های خود را با کلمات کلیدی مرتبط.

5. ویدئو های خود را هر چند کوتاه باید ساختار شروع با ایجاد یک داستان به عنوان بخشی از ویدئو های خود را به نگه داشتن چشم انداز خود را درگیر. فکر می کنم از ویدئو های خود را مانند یک قیف طراحی چشم انداز خود را بیشتر در.

6. زمین اجتناب ناپذیر است اما نمی را که هدف از این ویدئو به چشم انداز خود را یک نکته است که آنها می توانند استفاده از حق دور.

7. همیشه شامل یک تماس به عمل – این را می توان ظریف در ویدئو های خود را, اما همچنین در توضیحات خود را.

8. همین حالا آن را هدف خود را برای رفتن ویروسی آن را هدف خود را برای ارائه محتوای اطلاعاتی.

9. نگه داشتن آن را سرگرم کننده اما نه بیش از حد مرزی (مگر در مواردی که بازار خود را اگر شما در حال رفتن به رفتن ویروسی, شما نمی خواهید برای رفتن ویروسی دلایل اشتباه.

10. نترس شامل زیرنویسها برای کسانی که به تماشای بدون صدا. بسیاری از افرادی که در محل کار و یا پیمایش از طریق خوراک خود را بدون هدفون به طور معمول دیده بان اما نه گوش دادن به فیلم ها.

و یک نکته: بازاریابی فیلم طول می کشد زمان به زمان بیشتری از شما متوجه! سرمایه گذاری در نرم افزار ویرایش و انتظار می رود که شما با صرف چند ساعت, ویرایش, ایجاد تصویر بند انگشتی و تکمیل توضیحات.

ما دوست دارم به شنیدن ویدیو چالش های بازاریابی – آیا شما در آغوش آن ؟ چه چیزی شما را عقب نگه داشتن?

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *