هوش کسب و کار: رهبری راه را برای فرصت های جدید دیجیتال

[ad_1]

چگونه می تواند شما را مناسب ترین و کارآمد تصمیم گیری زمانی که شناسایی راه حل های بهتر برای بهبود و اعمال به عملکرد کلی سازمان شما ؟ ابزار هوش کسب و کار را مدیریت جمع آوری و تجزیه و تحلیل مهم داده های خام و یا لبخند داده ها دشوار تر و سریعتر. داده کاوی, جمع آوری, پردازش و تجزیه و تحلیل پرس و جو و گزارش همه عناصر مرتبط با رشته هوش کسب و کار (BI) است. این ابزار می تواند به شما کمک کند پیگیری سازمانی و فعالیت های فردی کمک به کاربران نهایی در گرفتن حق داده به یاد گیری کسب و کار و یا پیگیری پیشرفت پروژه ها موثر تر از آنچه قبلا داده ها اعمال می شود.

همیشه در حال تغییر گرایش بازاریابی و هدف قرار دادن مشتریان خود را از طریق رفتار و الگوهای ترافیک است که نیروی محرکه برای یکپارچه سازی ابزار هوش کسب و کار است که ارائه بینش بیشتر نسبت به راه ما قبلا دستی بازاریابی پیش بینی. اطلاعات عملی است که مدیران کسب و کار و مدیران شرکت های بزرگ می تواند دسترسی به منظور مطلع تصمیم گیری کسب و کار می تواند این سازمان را به طور کلی عملکرد و رشد.

با این حال چگونه شما تعیین بهترین نرم افزار درخواست خود را به سازمانی نیاز دارد ؟ اگر شما به دنبال یک خریدار برای راهنمای نرم افزار خدمات خود را بر اساس شایستگی شما می توانید پیدا کردن برخی شفاف و معتبر سایت های بررسی به شما کمک کند کشف بهترین ابزار نرم افزاری برای محاسبات ابری, پیش بینی, بنچمارک موبایل, پیش بینی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و تجسم.

داشبورد نرم افزار ایجاد داده های تصویری (نمودار متریک) که نظارت بر فعل و انفعالات مشتری, درآمد, گزارش, و تغ. اگر چه داشبورد نرم افزار مانیتور مشتری واکنش های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دو ابزار هستند اشتباه گرفته شود. CRM یک پایگاه داده که در فروشگاه مشتری خرید و فروش تاریخچه و فعل و انفعالات که شما می توانید بخش برای بهره وری بیشتر و سودآوری است. ابزار هوش کسب و کار ترکیب نرم افزار برای کسب مشتری و حفظ و نگهداری. با هم این دو می تواند تاثیر واقعی-دنیای اعداد از طریق آزمایش و تجربه.

هوش کسب و کار فن آوری و ابزارهای تحلیلی را دقیق تر گزارش در حالی که صرفه جویی در وقت و پول است. با قابلیت تجزیه و تحلیل داده های تاریخی و هوا دیدگاهی از خود را در بازار و سازمانها نیاز به درک و تجزیه و تحلیل به منظور شرکت در رقابت کارآمد در حالی که درک اطلاعات در زمان واقعی به ارائه مطلوب تجربه مشتری.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *