وکیل تصویری بازاریابی – ABC از تولید فیلم

[ad_1]

تولید

این از آن است. ویدیو شلیک کنید. یک تیم از افراد در آمده و خود را در دفتر. آنها در حال راه اندازی روشنایی راه اندازی خود را به دوربین متصل کردن دستگاه های برقی راه اندازی تجهیزات صدا و میکروفن. اگر آنها واقعا خوب از آن خواهد شد آنها را در حدود 20-30 دقیقه به راه اندازی تجهیزات خود را. آن را به من طول می کشد 10-15 دقیقه زمانی که من شاخه های ویدئویی.

پس از آن وجود دارد کالیبراسیون از نور و صدا را چک میکند تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند. شما باید یک تعادل رنگ سفید کالیبراسیون در جهت گیری به دانستن آنچه که واقعا سفید. دوربین سپس تنظیم تمام رنگ های دیگر درآمده است. اگر شما خود را تنظیم تعادل رنگ سفید, من تضمین ویدئو های خود را بیرون می آیند تیره و نتایج ضعیف خواهد.

چک صدا

آیا شما تا به حال فقط نشسته در دفتر خود و گوش دادن به تلفن های موبایل? اگر شما, من شرط می بندم شما می شنوید ترافیک آژیر یک شاخ همهمه از کامپیوتر شما هرزه درایی از دبیران خنده در برخی از شوخی شرکای خود را با راه رفتن خود را در اتاق صحبت کردن با صدای بلند زنگ گوشی خود را و در و در.

هنگامی که شما تصمیم گیری در یک مکان در دفتر خود را به ساقه تصویری, شما باید در نظر بگیرید همه این عناصر و راه های از بین بردن و یا کاهش این محیط برای تلفن های موبایل. در غیر این صورت خود را بکر به دنبال تصویری را صدای پس زمینه های ناخواسته. بله که سر و صدا به حداقل برسد می تواند در پس از تولید فاز با نرم افزار ویرایش فیلم, اما این عمل بهتر است برای از بین بردن آن را در حالی که مداخله به جای بعد در ویرایش.

ویدئو

چه مدت طول خواهد شما ویدئو کلیپ بود ؟ پاسخ کوتاه این است: “نه بیش از حد طولانی است.” دیگر پاسخ “نه بیش از حد کوتاه است.”

شما محدود به سی یا شصت ثانیه سریع تجاری از شما فریاد در مشتریان بالقوه است که آنها باید به شما آمده است. با ویدیو های آنلاین شما می توانید با استفاده از وقت خود را به توضیح به مشتریان چگونه شما می توانید آنها را کمک کند. که کلید. اگر شما گرفته ام به تماشای برخی از وکیل ویدئوها را ببینید که اکثر ویدئوها هیچ چیز برای کمک به توضیح هر چیزی را به مشتریان بالقوه است.

اکثر شرکت های وب سایت را به شما بگویم که آنها نیاز به شلیک چند ساعت فیلم در دفتر خود را که می تواند بیشتر از روز است. شما فکر می کنم “خوب است که خوب است. من انتظار برای دریافت مقدار زیادی از تصویری قابل استفاده برای تمام کسانی که ساعت درست است؟” نه شما اشتباه می کنید. این شرکت ها خود را به تصویری و چند re-do را از همان موضوع و ویرایش آنها را به شاید چهار یا پنج کلیپ های ویدیوئی. “چهار یا پنج ساعت از blowjob, تیراندازی, و همه من چهار یا پنج کلیپ های ویدیوئی?” بله این درست است. “اما چگونه است که هر ویدئو کلیپ؟” “حدود 1-2 دقیقه هر” می آید suave پاسخ.

“یک لحظه صبر کن…تو به من گفتن که پس از گذراندن چهار پنج یا شش ساعت تیراندازی و تیراندازی دوباره ویدئوها; صرف یک روز تمام اخلال دفتر من برنامه انجام این تصویری مسائل همه من می توانید انتظار برای دریافت یک مجموع از هشت تا ده دقیقه از ویدئو??!!” بله این درست است. “من آن را دریافت نمی کند! من پرداخت این همه پول صرف این همه زمان و این است نتیجه نهایی ؟ که دیوانه است!”

بله, آن است که دیوانه است. این همان وب سایت شرکت به شما بگویم که مشتریان بالقوه را محدود به دهانه توجه. این است برخی از حقیقت به آن است. آنها همچنین به شما بگویم که در “تجربه” بینندگان می تواند جذب تنها یک تا دو دقیقه از ویدئو. من مخالفم. من فکر می کنم یک تا دو دقیقه از فیلم را بسیار مفید و به شما زمان کافی برای توضیح خاص مفهوم حقوقی و یا پاسخ به یک سوال خاص.

اگر شما با قرار دادن فیلم های خود را در سایت اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Yahoo Video, Blip.tv Metacafe, Mefeedia ، شما نمی پرداخت یک سکه به این سایت میزبان ویدئو های خود را. اما یک اشکال وجود دارد را تنها با استفاده از این سایت اشتراک گذاری ویدئو به “میزبان” خود را ویدئوها: شما از دست دادن کنترل است که تصویری. تبلیغات ظاهر می شود به عنوان یک پوشش در فیلم های خود را که جلب بینندگان به کلیک دور هرگز به بازگشت به ویدیو خود را.

من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که کلیپ های ویدئویی خود را باید در هر نقطه از دو تا چهار ساعت در طول. من پیدا کرده اند که اگر یک بیننده پیدا کرده است ویدئو های خود را و با فشار دادن یک موضوع حقوقی آنها هیچ مشکلی تماشای چند دقیقه از ویدئو های خود را اگر شما در حال پاسخ دادن به یک حقوقی موضوع است که به آنها اعمال می شود. در واقع من تا به حال مردم call me به من گفتن که فیلم های من خیلی مفید آموزشی و آموزنده که آنها صرف ساعت ها و روزها تماشای همه فیلم های من.

که قابل توجه از آنجایی که من در حال حاضر بیش از 250 فیلم آموزشی آنلاین در مورد قصور پزشکی عمدی و شخصی آسیب قانون در نیویورک است.

چگونه کار می کند ؟

به شما برخی از بینش چگونه خود من ایجاد عام آن را به من طول می کشد 15 دقیقه به راه اندازی تجهیزات یک تا دو ساعت به یک ساعت کامل از نوار ویدئو و 10-15 دقیقه به پایین تجهیزات. از این که یک ساعت از فیلم من معمولا می توانید به دست آوردن چهار تا پنج قابل استفاده در کلیپ های ویدئویی است که به طور متوسط از دو تا سه دقیقه طول دارد.

در حال حاضر ما را وارد کنید پس از مرحله تولید.

پس از تولید

آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر که این ویدیو-شلیک بیش و تصویری techs باید سمت چپ دفتر خود را ؟ این نوار ویدیویی به آپلود به کامپیوتر است. اگر من به ضرب گلوله یک ساعت ویدئو در آن طول می کشد مقدار زیادی از زمان برای دریافت این ویدئو بر روی کامپیوتر. پس از آن به صورت فیزیکی بر روی کامپیوتر من, من باید آن را ویرایش کنید با استفاده از نرم افزار ویرایش فیلم. این بسیار وقت گیر است و کار فشرده است.

ویرایش ویدئو

برای یک ساعت ویدئو آن را حداقل به مدت شش ساعت (یا بیشتر) برای ویرایش ویدیو, اضافه کردن گرافیک و موسیقی پس زمینه و تبدیل فایل ویدیویی به یک فایل است که در اینترنت-سازگار فشرده شده و آماده برای آپلود به وب سایت شما و سایت اشتراک گذاری ویدئو. این است که تا بحال ترین زمان مصرف بخشی از ساخت این فیلم واقعی است.

هنگامی که کلیپ های ویدئویی خود را ویرایش شده اند و در حال حاضر “آماده برای آپلود” آنها باید بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و به طور منظم موتورهای جستجو. فیلم ها بی فایده هستند اگر آنها به رسمیت شناخته شده توسط موتورهای جستجو و ایندکس شده توسط سایت هایی مانند یوتیوب و گوگل.

در حال ویرایش است که “پشت صحنه” کار باعث می شود که ویدئو های خود را زنده می آیند. اکثر وکلای فقط می خواهید برای دیدن محصول نهایی و این خوب است. هنگامی که یک ویرایشگر ویدئو صرف 8 ساعت به ویرایش فیلم های خود را به شما آغاز خواهد شد به درک که چرا وب سایت شرکت ها هزینه پول زیادی.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *