ویدئوها مهم برای سازمان خود استراتژی ارتباطات

[ad_1]

تصویری به عنوان وسیله ای برای ارائه به سازمان خود تبدیل شده اند به طور فزاینده مهم است. موثر و تصویری همیشه یک روش قدرتمند ارائه یک پیام اما در گذشته آن را محدود به موارد خاص و یا محدود مخاطبان ارائه.

البته به طور موثر پیام وجود دارد بسیاری از قطعات. کلی خط داستان و پیام به ساختار جریان و پانچ. به برنامه نویسی و یا برش از صدای زمینه و مصاحبه باید به حمایت از داستان و جریان. تصاویری ممکن است ترکیبی از شات فیلم مصاحبه هنوز هم عکس و نمودار و آمار و ارقام ارائه شده با استفاده از انیمیشن و تصاویر. موسیقی و صدای محیط زندگی را و اگر با دقت انتخاب و یا نوشته شده به طور خاص برای این ویدئو را تاثیر عاطفی و جریان. مطمئن شوید که شامل یک بسته در تصویری که خاص “فراخوانی برای اقدام” و یک لینک به وب سایت خاص و یا یک صفحه وب که در آن مردم می توانند قانون – درگیر اهدا داوطلب عضویت یا هر چیز مناسب است.

هنگامی که ویدئو های خود را تولید می شود در حال حاضر وجود دارد بسیاری از گزینه ها و سالن های آن را دریافت کند به مخاطبان هدف خود را. شما می توانید با قرار دادن ویدیو بر روی دی وی دی و با استفاده از این در رسانه های خود کیت مطبوعاتی; شما می توانید دی وی دی به عنوان یک با تشکر از شما به حامیان و کمک کنندگان – و یا ارسال به تشویق سرمایه گذاری جدید و حامیان مالی. شما می توانید ایجاد یک وب نسخه از فیلم و بازی آن را بر روی وب سایت خود را. ساخت جدید ترافیک و مخاطبان با ایجاد یک کانال برای سازمان خود را در یوتیوب و مطمئن شوید که برای اضافه کردن کلمات کلیدی و دسته بندی ها و توضیحات و لینک از وب سایت خود را. مطمئن باشید به استفاده از طیف گسترده ای از ارتباطات بازاریابی به استفاده از قدرت کامل از وب است. انتشار مقالات در چرا شما این ویدئو منتشر شده در مطبوعات برای همکاران و حامیان مالی است که با همکاری شما در تولید. اضافه کردن موارد به وبلاگ خود. ارسال ایمیل به مشتریان و همکاران و وابستگان و از آنها بخواهید به این ویدئو نگاه کنید آنلاین – ارسال لینک به لیست خود را برای ساخت یک ویروسی علاقه.

شما می توانید به دنبال این اقدام از وب سایت خود را ردیابی آمار در یوتیوب بررسی بینش به نمایش جغرافیایی و چه سایت های دیگر لینک دادن به این ویدئو. شما می خواهید به تشویق این که همه این روش ها گسترش رسیدن به پیام خود را.

اکنون این ویدئو تبدیل به جریان اصلی و موثر است بخشی از بازاریابی است. ویدئوها در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به مخاطبان گسترده ای. اگر شما می خواهید برای آموزش و اطلاع رسانی فعال خود را ترویج شود – ویدئوها در حال حاضر جریان اصلی روش برای کمک به شما انجام این کار است.

این وبلاگ مشابه به سال 2009 : 10 پیش بینی برای ویدیو های آنلاین دارای برخی از جالب بینش در گذشته و آینده حالات به صورت تصویری – چه's در فروشگاه برای وب سایت تصویری در سال 2009 ؟ در اینجا ده چیزهایی که شما می توانید انتظار برای دیدن بیش از دوازده ماه آینده.

ویدئو قدرتمند می تواند بخش مهمی از ارتباطات خود را برنامه ریزی.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *