ویدئویی تلفن همراه پلت فرم آگهی – رول فرصت های بهتر به رسانه و تبلیغات

[ad_1]

زمانی بود که تلفن همراه آگهی افزودنی های لوکس برای دسکتاپ و دیگر اشکال سنتی تبلیغات است. اما این است که دیگر مورد. در حال حاضر در سال 2018 آن را تبدیل به یک ضرورت امروز تبلیغ برای رسیدن به مشتریان جهانی خود را. این سریع تلفن همراه-استفاده از توسعه است که با توجه به ورود گوشی های هوشمند در صنعت. کاربران گوشی های هوشمند در حال افزایش روز به روز. طبق گزارش اخیر برگزار شده توسط eMarketer تخمین زده شده که تا پایان سال 2022 این رقم از کاربران گوشی های هوشمند خواهد بود و درباره 2.3 میلیارد دلار است.

خوانده شده از طریق لیست زیر دانم, چرا, همراه, تبلیغات تصویری رول کردن فرصت های بهتر به رسانه ها و بازاریابان/تبلیغ در سراسر جهان-

موبایل تبلیغات تصویری – بازاریابان & مصرف کنندگان انتخاب ارجح از پلت فرم

با رشد سریع در ویدئو, مصرف, باعث می شود آن را بسیار روشن است که مصرف کنندگان مشاهده عادات به سرعت در حال تغییر و عشق خود را به صورت تصویری بسیار بیشتر از خواندن متن. IAB گزارش تقریبا. 52 درصد از مردم ترجیح می دهند گوشی های هوشمند خود را برای کارهای مختلف بر روی دسکتاپ و یا متوسط سنتی از ارتباطات است. بازاریابان به سرعت در حال بهره گیری از این انفجار در فرصت غنی رسانه ای تلفن همراه تبلیغات به گرفتن چشم خود را نسبت به نام تجاری و محصول ارتقاء.

بهبود تعامل مشتری

با توجه به دیود دیجیتال, آنلاین, تبلیغات تصویری 600% بیشتر ابزار موثر بازاریابی از هر سنتی استفاده از ارتباطات است. جذاب تصویری همه چیز در مورد چگونه به خوبی شما می توانید نگه دارید توجه مخاطبان خود را و آنها را منجر به سطح بعدی از گفتگو. به عنوان مثال:

“ترک یک نظر زیر”

“Share this video”

“مشترک شدن در حال حاضر”

شخصی و سفارشی ویدئوها بیشتر تاثیرگذار

شخصی منجر به تعمیم! مشتریان احساس خاص و ممتاز زمانی که ارتباطات میان فردی ایجاد شده است. وجود دارد مقدار زیادی از تلفن همراه تصویری تعامل مشتری سیستم عامل های موجود در این رسانه ها و بازاریابی صنعت است که کمک می کند تا در ارسال شخصی و سفارشی موبایل به طور مستقیم به تلفن صندوق پستی.

آنها نوآورانه رسانه های ارتباطی است که استقبال درگیر و لذت مشتریان در حالی که نگه داشتن مشتریان حفظ و وفادار.

تحت چنین نوع از تبلیغات سیستم عامل مجهز به یک ویژگی منحصر به فرد به نام “بدون برنامه و بدون اطلاعات” است که هیچ هزینه به مشتریان و می توان در هر زمان/در هر نقطه بدون استفاده از هر گونه نرم افزار و یا اینترنت. در حالی که صرفه جویی در هزینه به تبلیغ آن نیز کمک می کند تا ارزیابی خود را از آگهی اجرای برنامه از طریق real-time tracker. این سیستم از پیام های ویدئویی کمک می کند تا در افزایش آگاهی نام تجاری, افزایش بهتر پاسخ دهی و درآمد بهتر است حاشیه سود.

گزینه انتقادات و پیشنهادات برای بهبود و رشد بهتر

بازخورد است یک راه عالی برای بهبود! به عنوان بازاریابان شما می توانید اقامت در بالا از مشتری خود مسئله با پاسخ به همه نمایش داده شد خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. با افزایش جستجوهای آنلاین برندها هستند توصیه می شود که به راحتی در دسترس در ساده ترین مهارت و موثرترین راه ممکن است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *