پروژه مدیریت بهتر را فراهم می کند نتایج بازاریابی

[ad_1]

بسیاری از مردم بر این باورند که دقت و نظم و انضباط مدیریت پروژه مخلوط با طبیعت خلاق بازاریابی مانند نفت و آب است. در حالی که آن را طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به هنگامی که روال تاسیس این رابطه نه تنها کار می کند اما اثربخشی بازاریابی در واقع بهبود می بخشد. بیشتر کانال های بازاریابی: تلویزیون و رسانه های دیجیتال و بیشتر فرکانس, خلاق, تازه, بزرگتر مزایای تبدیل شده است. در بازاریابی رسانه ای و تبلیغات کوکی-برش به روش مدیریت پروژه کار نخواهد کرد. وجود دارد به یک راه بهتر!

شرکت ها اغلب اجرای یک برنامه و یا دفتر مدیریت پروژه (PMO) به مدیریت بزرگ و پیچیده و یا هزینه پروژه. تفاوت بین یک پروژه و برنامه مدیریت خواهد بود و در سمت چپ برای بحث. بودجه بازاریابی در برخی موارد نشان دهنده بخش قابل توجهی از یک شرکت به طور کلی بودجه عملیاتی. هنگام بازدید نگر پروژه های بازاریابی به طور بالقوه نیاز به هماهنگی پیچیده بین چندین سازمان و در سراسر کانال های. بنابراین بازاریابی منطقی نامزد برای یک سازمان بنادر و دریانوردی. متاسفانه بخش بازاریابی اغلب مشاهده کامل دقت از موسسه مدیریت پروژه (PMI) تجویز رویکرد به عنوان بیش از حد سازمان یافته برای حمایت از فرایند خلاق است. همچنین بسیاری از سازمان های بازاریابی بر این باورند که شاخص مدیران خرید بخش فرآیند نیاز به بیش از حد سربار مورد نیاز برای چابکی به سرعت انطباق با بازار است. راه حل این است که به استفاده از یک رویکرد است که توازن دقت و انعطاف پذیری در حالی که هنوز ارائه وضعیت لازم است دید و کنترل پروژه های بازاریابی تنها با استفاده از بالاترین ارزش اجزای شاخص PMI روند.

شاخص مدیران خرید پروژه های بزرگ مدیریت آموزش و صدور گواهینامه سازمان است. مدیران خرید مدیریت پروژه حرفه ای (PMP) است که تنها در دسترس صدور گواهینامه برای مدیران پروژه و به طور گسترده ای شناخته شده و پذیرفته شده فرم مجوز رسمی. مقدار شاخص PMI گواهی مدیران پروژه را تحت تاثیر قرار ترین برنامه یا پروژه مدیریت دفتر s (PMO) به دنبال PMI تاسیس شده روش. اشتراکات و پرورش توسط PMI نتایج بسیار شبیه قالب مستندات و فرآیندهای بدون در نظر گرفتن بخش یا صنعت. در حالی که این تشابه ساده نیروی انسانی و آموزش مسائل مناسب برای فناوری اطلاعات پروژه برای آن ایجاد نمی کند انعطاف پذیری بازاریابی و تبلیغات سازمان نیاز است. شاخص مدیران خرید بخش صدور گواهینامه است که تنها یکی از شاخص های شایستگی مدیریت پروژه در یک فرد است. بازاریابی مدیر پروژه را به بیش از مهارت های مدیریت پروژه برای موفقیت در مدیریت پروژه های بازاریابی و یا ایجاد یک بازاریابی PM. مدیر پروژه باید برای تبدیل شدن به چالاک در مدیریت چندین جریان کار در یک محیط سریع ء که در آن نیروهای بازار می تواند و اغلب فراموش دیکته تغییرات ناگهانی در جهت. مدیریت پروژه با رویکرد نمی تواند کاهش سرعت فرآیند بازاریابی.

ایجاد یک سازمان بنادر و دریانوردی در یک سازمان بازاریابی ارائه یک مجموعه خاص از چالش هایی که خواستار روش های خلاق. موفقیت سازمان بنادر و دریانوردی نیاز به درک عمیق از پروژه اصول مدیریت. تجربه به اعتصاب تعادل بین تجویز روش های مدیریت پروژه و اجتناب از وقفه در توسعه خلاق ضروری است. رویکرد صحیح برای ایجاد یک بازاریابی سازمان بنادر و دریانوردی می افزاید: ارزش توسط:

· ارائه فقط به اندازه کافی به روند حفظ مالی و وضعیت دید به رهبری سازمانی از طریق مدیر ارشد بازاریابی (CMO) و بالاتر

· برقراری ارتباطات فرایند به منظور افزایش هماهنگی در نام تجاری پیام در سراسر کانال های بازاریابی برای سازگار موثر بازاریابی است که انگیزه مشتریان و مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات

· انعطاف پذیری برای انطباق با مشتریان اهداف خاص و نیازهای بازار و همچنین به عنوان به طور مداوم ارائه خدمات برجسته

من پیدا کرده اند که با استفاده از یک رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی و متناسب با نیازهای خاص بخش بازاریابی ارائه می دهد گسترش ارزش فراتر از نقاط ذکر شده در بالا. این متفاوت خواهد توسط سازمان اما اغلب شامل موارد زیر است:

· بالا بردن ارشد مدیریت اعتماد به نفس در راه حل. حامیان پروژه و تصمیم گیران باید باور خلاق جهت صدا است و به خوبی پشتیبانی می کند قبل از آنها می تواند آن را قبول کند. صرف نظر از خاص و خلاق رویکرد مدیریت ارشد باید اعتماد به نفس بالاتر هنگامی که نام تجاری مدیران و سایر ذینفعان کلیدی باید همه کمک به جامع و در نظر گرفتن مسائل درگیر در فرآیند انتخاب.

· هماهنگی با ذینفعان. ایجاد هماهنگی چندین فعالیت و ارائه یک فروم برای همه ذینفعان به کمک آنها اطلاع داده خواهد شد جهت به عنوان ایده تبدیل به-نام تجاری بازاریابی محتوا و موثر در بازار اعدام است.

· بهبود بهره وری. استقرار بازاریابی مواد معمولا نیاز به تلاش قابل توجهی. وجود دارد رویدادهای برنامه ریزی شده است که نیاز به خطاب مانند فروش کنفرانس عرضه محصول جدید رویدادهای ورزشی و کنسرت و غیره. که نیاز به مواد در دسترس خواهد بود در زمان های خاص. به سازمان بنادر و دریانوردی را فراهم می کند برنامه ریزی برای فعال کردن بالاترین کیفیت مواد بدون ناکارآمدی و با کیفیت پایین تر از یک تاریخ و زمان آخرین دقیقه تقلا. من مواجه می شوند که در آن شرایط مهم فرصت برای ارتباط با مصرف کننده بودند از دست رفته و یا ملاقات با بدون زرق و برق محتوا – همه با توجه به لغزش در فرایند برنامه ریزی.

· افزایش عملکرد بازاریابی. من شاهد شرایطی که پس از سازمان بنادر و دریانوردی تاسیس شد تیم بازاریابی قادر به معکوس با کاهش فروش و تولید رشد قابل توجهی بهبود عبور کانال ارتباطی و قوام مصرف گرا پیام.

زمانی که همه از بخش خود را درون خود را با نام تجاری بازاریابی گروه در حال کار به سمت اهداف مشترک با هماهنگ جدول زمانی شما می دانید خود را در سازمان بنادر و دریانوردی در حال کار است. شما قادر خواهد بود به طور مداوم خود را در حال حاضر با نام تجاری در سراسر کانال های و تلاش های بازاریابی خود را افزایش فروش.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.