پنج تغییرات شما باید به استراتژی بازاریابی خود را در حال حاضر

[ad_1]

در کسب و کار بازاریابی است که نگاه به عنوان یک داده به عنوان یک قطعه به خوبی فکر طرح کسب و کار است که متکی بر ابتکار و خلاقیت و تحقیق و تعهد استوار. مشکل این است که گاهی اوقات یک کسب و کار's استراتژی بازاریابی خیلی خوب نیست و بهترین راه حل این است که شروع به ایجاد تغییرات به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به طوری که برای حفظ از این طرح در حال حاضر از غرق شدن کسب و کار's شانس برای موفقیت است.

آن's یک واقعیت سخت برای هر کسب و کار به صورت زمانی که آنها're داشتن به تن که خود را در استراتژی بازاریابی وحشتناک است. این است که با توجه به این ایده که بازاریابی به عنوان یک کل است که از فکر به عنوان بازتابی از هسته که یک کسب و کار است. با استفاده از این منطق بد استراتژی بازاریابی باید به این معنی است که یک کسب و کار است't بسیاری از کسب و کار ، آن است که این نگاه سیاه و سفید در بازاریابی است که نیاز به تغییر است. کسب و کار نیاز به درک که تغییرات لازم برای استراتژی های مختلف است که't در مورد شکست – آن را در مورد گرفتن بهتر است.

در اینجا پنج تغییراتی که کسب و کار نیاز به استراتژی های بازاریابی خود را در حال حاضر:

باید یک استراتژی – شما ممکن است فکر می کنم که در این روز و سن هر کسب و کار را یک استراتژی بازاریابی, اما شما'd اشتباه بود. هنگامی که شروع یک کسب و کار می تواند شروع به بازی به عنوان ساده به عنوان داشتن یک بحث و یک پلت فرم رسانه های اجتماعی حتی سنتی طرح کسب و کار می تواند دشوار است. اگر شما don't باید یک استراتژی بازاریابی دریافت.

ارتقاء مقابل ایجاد – برخی از کسب و کار هیچ مشکلی ایجاد محتوا برای اهداف بازاریابی, اما آنها هنوز هم نمی't رانندگی بازرگانی. این ممکن است زمان به تمرکز بر روی توسعه گفت: محتوای چرا که اگر هیچ کس نمی داند شما باید محتوایی که's ارزش چک کردن را اتلاف وقت و پول.

خریدار Personas – ایجاد بازاریابی محتوا است که معمولا بر اساس آنچه که فروشنده می یابد ، متاسفانه شما نیاز به ایجاد محتوا است که تجدید نظر به مشتری ایده آل. مفهوم ایجاد یک خریدار شخصیت است که خود را اساسا ایجاد ایده آل مشتری آینده نگر. خود را بازاریابی محتوا باید ایجاد شود به تمرکز بر روی چیزی است که آنها پیدا کردن جالب و از نتیجه.

به روز رسانی و تازه کردن – برای برخی از دلیل کسب و کار به نظر می رسد خوب با هرگز بازبینی محتوای قدیمی آنها ایجاد شده است. آن's خوب به عقب برگردید و ببینید چه چیزی شما've انجام شده در گذشته و ببینید اگر 1) it's هنوز مربوطه در حال حاضر; و 2) یک پلت فرم خوب برای هواداران.

محتوای متنوع – با تکیه بر یکی از راه های به دست آوردن اطلاعات در مورد شما در سراسر شما تنها تا کنون. قوی استراتژی بازاریابی متفاوت از محتوای ایجاد شده به طوری که برای به دست آوردن گسترده ای به عنوان یک مخاطب به عنوان امکان پذیر است. رسانه های اجتماعی نوشته های تصویری نوشته های e-خبر نامه ها و وبلاگ ها فقط آغاز است.

در زمان مفهوم داشتن برخی از عناصر استاتیک به یک's استراتژی بازاریابی است که نگاه به عنوان یک چیز خوب به سادگی از آنجا که زمان یک جزء لازم برای دیدن طرح به ثمر می آیند. که گفت: ما در یک جهان پویا است که در شار در همه زمان ها است, که بدان معنی است که این ایده از چیزی که استاتیک (ایستاده) doesn't کلمات بیهوده و احمقانه. کسب و کار نیاز به درک کنند که در جهت بازاریابی خود را به موفقیت در آن طول می کشد نظارت و توسعه خلاقیت و بالاتر از همه چیز تمایل به اعتراف هنگامی که چیزی است که't کار می کند.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *