چاپ و نشر کتاب – راهنمای گام به گام برای نویسندگان جدید

[ad_1]

به عنوان هر کسب و کار دارای مجموعه خود را از “دستورالعمل برای موفقیت” بنابراین آیا چاپ و نشر کتاب. در حالی که آن را به اشتباه فکر می کنم شما می توانید پول را از چاپ و نشر کتابهای شما آن را نیاز به توجه به جزئیات خاص به منظور موفق باشد. در اینجا یک راهنمای برای کمک به نویسنده جدید با برنامه ریزی یک استراتژی خوب برای چاپ و نشر کتاب:

به عنوان یک مبتدی عاقلانه است که برای مجموعه های کوچک سازگار اهداف به عنوان شما را به اولین گام خود را به چاپ و نشر کتاب زمینه است. شروع با نوشتن یک کتاب در یک موضوع است که شما منافع. را انتخاب کنید تو رفتگی در دیوار که شما می توانید به راحتی.

انجام برخی از مشق شب, تحقیق در مورد موضوعات مورد علاقه شخصی. ایجاد محتوای با کیفیت و منحصر به فرد است که فکری و جالب. به یاد داشته باشید “محتوا پادشاه است” و اگر محتوای شما ارائه نمی گرفتن توجه خود را, آن را قطعا نمی خواهد مورد علاقه خوانندگان خود را.

کتاب های الکترونیکی به طور کلی کمتر از چاپ کتاب پس از تست کردن کتاب برای اولین بار با آسان 5-15 صفحات. بعد از آزمایش با بیشتر از 30 صفحه. هنگامی که کار خود را به اتمام است انتشار کتاب خود را در چند تا از محبوب ترین رایگان کتاب انتشارات سایت های مانند روشن شدن آمازون و بارنز و نوبل در گوشه.

پس از انتشار آن ضروری خواهد بود برای قرار دادن تلاش های بازاریابی خود کتاب. ترویج کتاب خود را از طریق ایمیل مقاله بازاریابی و رسانه های اجتماعی. ایجاد صفحات در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن یک لینک به کتاب خود را با شرح کوتاه.

ارسال لینک با یک اطلاعیه به دوستان خود و درخواست آنها تصویب آن را به دوستان خود. بنابراین شما خواهد شد ایجاد یک شبکه از خوانندگان. این گام های اولیه هموار کردن راه برای دیگران به خود را متوجه کتاب و خرید.

هنگامی که شما موفق به گرفتن توجه خوانندگان مقابله با مرحله بعد از چاپ و نشر کتاب. ایجاد یک وب سایت و یا وبلاگ خود برای پوشش موضوعات مختلف مورد علاقه به خوانندگان خود را. یک راه عالی برای هدف این است که برای انجام یک بررسی کوتاه درخواست خود را موجود خوانندگان آنچه را که آنها علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد.

صرف زمان کمی بیشتر در تحقیقات; بررسی سایت های مختلف بررسی خود را که در آن موضوعات مورد بحث قبل از اینکه شما شروع به دنبال خود تا محل کار. باز برای ترک خود را به روز رسانی مواد با پیگیری کتاب در آینده است. درخواست خوانندگان خود را به پست نظرات خود را به شما یک جریان بازخورد. این کمک می کند تا شما را در درک جنبه های مثبت و منفی کار خود را. یک بار از طریق این مرحله دوم شما قطعا باید گسترش شبکه خود را از خوانندگان.

در حال حاضر زمان برای دریافت متعهد به نوشتن و ساخت برخی از پول است. شما در حال حاضر آماده برای ایجاد کتاب های الکترونیکی برای این تو رفتگی در دیوار که خوانندگان خود را در حال حاضر ابراز علاقه. جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد موضوع خود و خود را کامل بعدی کتاب است.

در همین حال بررسی برای چاپ و نشر کتاب و برون سپاری سایت های که ارائه خدمات از قبیل ویرایش قالب بندی و طراحی و بازاریابی است. بحث در مورد هزینه ها و حق امتیاز. هنگامی که کتاب خود را تکمیل و منتشر خواهد شد زمان را به استفاده از مقدمات که شما گذاشته خود را با شبکه ای از خوانندگان.

قیمت کتاب خود را منطقی و ترویج آن در میان شبکه خود را از خوانندگان. هر چند این ممکن است در حالی که برای دیدن بازگشت به کار خود و جذب بیشتر خوانندگان شما آغاز خواهد شد برای دیدن موفقیت اقتصادی.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *