چرا آمار تماس خود را برای بهبود مبارزات بازاریابی

[ad_1]

‘آمار’. وحشتناک کلمه تلفظ. افسانه جنبه های بازاریابی خود را!

هر زمان شما برای اجرای یک کمپین بازاریابی عاقلانه برای استفاده از آمار تماس را به شما نشان می دهد هر گونه افزایشی افزایش در نرخ تماس به عنوان یک نتیجه از فعالیت های خود را.

بیایید تصور کنید که شما یک آزمون تقسیم بین خود معمول تلفن و شماره 0800 freephone شماره – تماس با آمار به شما نشان خواهد داد که آیا freephone تعداد افزایش سطح تماس (به عنوان انتظار می رود).

همه خوب بازاریابی است که بر اساس آمار. اگر شما نمی توانید خود را اندازه گیری کمپین عملکرد شما نمی دانید که آیا آن کار می کند یا نه!

قبل از اجرای هر کمپین بازاریابی بهتر است برای اندازه گیری موقعیت شروع خود را و سپس اندازه گیری دوباره پس از آن به دانستن آنچه که نتایج شما به دست آورده ام.

به عنوان تلفن هنوز هم نقش عمده ای در ارتباطات کسب و کار شما می توانید با استفاده از یک تماس و آمار بسته به مانیتور هر تعداد از شاخص های کلیدی.

آمار تماس به شما اطلاعات ارزشمند از جمله:

  • حجم تماس
  • تماس های همزمان
  • از دست رفته و یا مشغول تماس
  • تماس که رفتن به پست صوتی
  • زمان آن طول می کشد برای تماس های پاسخ داده شود
  • موقعیت جغرافیایی خود را به تماس گیرنده
  • قرار دادی گزارش برای مدیریت جلسات

با اطلاعات آماری در نوک انگشتان خود را شما می توانید نقد و بررسی قرار داده و تغییرات را به بازاریابی خود را به عنوان یک نتیجه از آنچه می بینید.

برای مثال تماس آمار نشان می دهد شما چگونه به خوبی کارکنان خود را در حال دست زدن به تماس های دریافتی. اگر شما پس از پیاده سازی برخی از بهبود بهره وری اقدامات شما به راحتی قادر به دیدن تاثیر.

تماس آمار همچنین نشان می دهد شما را به تماس ورودی سطح در یک نگاه. شما سپس می توانید تصمیم گیری آگاهانه در مورد تعداد خطوط تلفن و اعضای کارکنان خود را کسب و کار نیاز دارد.

اگر شما تصمیم می گیرید مهم است به مشتریان خود را که به تماس ها پاسخ داده به سرعت تماس بگیرید آمار نشان می دهد چه مدت طول می کشد تا قبل از یک تماس پاسخ داده شده است و شما می توانید هر گونه اقدام لازم را برای بهبود سرعت.

مناسب و معقول آمار تماس بسته به شما اجازه مشاهده اطلاعات خود را در گراف یا نمودار با فرمت و دانلود آن به اکسل بنابراین شما می توانید تجزیه و تحلیل آن را به راحتی و هر تغییر مورد نیاز است. از آن خواهد شد در به روز رسانی در عرض چند دقیقه, بنابراین شما می توانید تصمیم گیری های فوری. و شما قادر خواهید بود برای بررسی آن را به صورت آنلاین از هر دستگاه به اینترنت فعال در هر نقطه در جهان است.

3 مزایای آمار تماس

  1. دانستن چگونه بسیاری از تماس های کسب و کار شما از دست می بهبود خدمات به مشتریان خود.
  2. با استفاده از شماره تلفن منحصر به فرد برای وب سایت خود را و هر یک از تبلیغات برای پیگیری منبع سوالات می تواند کمک به بهبود نرخ پاسخ به کمپین های بازاریابی خود را.
  3. تنظیم کارکنان سطوح را با توجه به حجم تماس می توانید کاهش هزینه ها و افزایش سود خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *