چرا انجام تحقیقات بازار قبل از شروع فعالیت های بازاریابی?

[ad_1]

تحقیقات بازار از جنبه های مهم هر کسب و کار است. آن است که نه یک بار فعالیت است. کسب و کار موفق انجام نظرسنجی به صورت منظم به نگه داشتن و پیش افتادن از رقبای خود است. صرف نظر از اینکه آیا شما قصد شروع یک کسب و کار جدید و یا برنامه ریزی برای یک موجود گسترش تحقیقات بازار حیاتی است به درک که در آن هدف شما بخش نهفته است و چگونه فروش را می توان افزایش یافته است.

تحقیقات بازار را پوشش می دهد طیف گسترده ای از وظایف است. آن را می توان در سراسر تنوع از چالش های مواجه شده در طول بازاریابی مانند دانستن هدف مشتری تنظیمات موقعیت تجاری و استراتژی فروش. مدیران به ویژه در استفاده از این اطلاعات با موفقیت به معرفی محصولات جدید و یا خدمات نگه داشتن در ذهن نیازهای مصرف کنندگان هدف. اما این ادراک است که همیشه ذهنی است. این به دلیل این واقعیت است که آنچه یک مصرف کننده ممکن است در نظر با ارزش امروز ممکن است کاملا متفاوت از آنچه که آنها ممکن است ارزش آن در سال آینده. به جای فقط گمانه زنی عاقلانه است که برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری آگاهانه. هدف از تحقیقات بازار است که به ارائه آمار و جهت مورد نیاز است که برای ساخت مهم بازاریابی تصمیم گیری است.

1. درک مصرف کنندگان هدف خود را:

چرا که هدف شما از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به استفاده از محصول خود را بیش از رقبای خود را? آنچه آنها نیاز دارد ؟ چه تساوی آنها ؟ این خدمات که به شما ارائه منحصر به فرد از محصول خود را و یا اعتبار در ارتباط با استفاده از محصول/خدمات خود را? که تأثیرات خود را خرید تصمیم گیری کنید ؟

2. مجموعه اهداف خاص:

از داده هایی را که شما جمع آوری شما می توانید مجموعه ای خاص به اهداف واقع بینانه در مورد زمینه های فروش و رشد و معرفی محصولات و خدمات جدید.

3. تدوین استراتژی های موثر:

پس از انجام تحقیقات کامل شما خواهد بود قادر به تصمیم گیری آگاهانه در مورد نحوه قیمت خدمات خود را چگونه به اطلاع عموم و ترویج آن حالت از تبلیغات می تواند ثابت کند به طور موثر از قبیل رادیو و تلویزیون و یا روزنامه. این اجازه خواهد داد که شما این فرصت را به تصمیم گیری آگاهانه قبل از شروع ساختمان و ایجاد تنوع و یا کاهش فعالیت های کسب و کار.

4. بررسی و پیدا کردن راه حل برای مسائل کسب و کار:

هنگامی که شما را تنگ پایین مشکل پژوهش کمک خواهد کرد که شما کار کردن علت ریشه ای مشکل است. برای مثال اگر شما متوجه کاهش آمار فروش شما ممکن است کشف کرده اند که یک رقیب جدید وارد سناریو و یا یک جایگزین کشف شده برای محصول خود را.

5. طرح کسب و کار خود را گسترش

تحقیقات بازار خواهد شد کمک به شما در شناسایی و هدف قرار دادن مصرف کنندگان و تست اگر آنها پذیرا برای یک محصول جدید و یا خدمات است. برای مثال اگر شما به دنبال برای ایجاد یک زنجیره جدید از کلینیک های شما را به بررسی مجاور محل به منظور تعیین اگر مصرف کننده هدف خود را پایه ساکن وجود دارد. اگر نه چگونه شما قصد دارید به آنها برسد ؟

6. شناسایی فرصت های کسب و کار

تحقیقات بازار کمک می کند شناسایی سالن های جدید از فرصت ها. شما ممکن است به طور کامل بلامنازع بازار به نمایش گذاشتن خدمات خود را. شما می توانید شناسایی تغییر روند در بازار مانند تغییر در تنظیمات افزایش یا کاهش در جمعیت هدف تمرکز ،

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *