چرا حرفه ای ، 3 دلیل شرکت شما باید پرداخت هزینه برای تولید حرفه ای

[ad_1]

در 15 سال گذشته در دسترس بودن ارزان ضبط فرمت های تصویری به ادامه, به, بهبود, از سوی برگزار نوار مینی دی وی دوربین از اواخر 1990s به زمان بالا تعریف دوربین های موجود در BestBuy محلی. در حالی که همه در حال حاضر دسترسی به با کیفیت HD, دوربین فاصله بین حرفه ای تصویری کار و تازه کار است که هنوز هم فقط به عنوان گسترده ای به عنوان آن دهه پیش. هر کس می تواند خرید یک چکش و میخ ها در Home Depot, اما شما نمی خواهد به استخدام هر کسی فقط به ساخت خانه خود را, بنابراین چرا استانداردهای خود را برای تهیه یک بازاریابی موثر تصویری بود هر گونه متفاوت است ؟ در هر دو مورد ضعیف بنیاد منجر به نتایج فاجعه آمیز است. حرفه ای آموزش و تمرین برای سال برای به دست آوردن مهارت های لازم برای تولید بهترین به دنبال تصاویر با استفاده از آنها پیشرفته تر پشتیبانی تجهیزات و حرفه ای شرکت های تولید شرکت های درک بیشتر در مورد بازاریابی خود در نظر گرفته شده و نتایج حاصل از صرف کار یا سرگرمی videographer.

کیفیت ویدئو های خود را نشان دهنده کیفیت شرکت

یک فیلمساز حرفه ای و یا فیلمبردار اغلب خود را مورد مطالعه هنر و صنایع دستی در یک حرفه ای موسسه و یا تحت نظارت متعدد کارگران با تجربه در این زمینه است. همه سال خود را از تجربه اضافه می کند تا به درک درستی از چگونه برای روشن کردن یک صحنه درست و مناسب برای محیط که در آن آنها در حال تیراندازی به ذکر مناسب دوربین جایگذاری خاصی پاسخ عاطفی. فکر می کنم در مورد تفاوت میان به خوبی روشن تور یک ساختمان که به نظر می رسد دعوت و گرم و تاریک و تخت تصویری از همان ساختمان است. حتی هنگامی که این پروژه شات تفاوت بین یک ویرایشگر حرفه ای که درک نحوه برش فیلم با هم در یک شیوه ای خاص با استفاده از تمام ابزار در دسترس است در مقابل یک hobbyist است که درک کمی در مورد تئوری های ویرایش و یا بازاریابی تاثیر بسیار زیاد است.

تصویر شرکت شما بستگی به تصویر شما پروژه خود را با بازاریابی. اگر ویدئو های خود را مانند به نظر می رسد تازه کار و یا با هم پرتاب به صورت اتفاقی به مشتریان بالقوه خود را ببینید محصول یا خدمات خود را به همان شیوه نه تنها دلسرد آنها را از انتخاب خود شرکت ندارند اما قطعا کاهش تمایل خود را به صرف پول خود را با نام تجاری. ارزش ادراک شده بسیار مهم است به مشتری در تصمیم گیری خرید. هر گونه پول شما صرفه جویی در بازاریابی با استفاده از یک “انجام آن را به خودتان” با رویکرد تصویری کار یا استخدام یک ساک را از دست داده بود بار ها و بارها در فرصت های از دست رفته با مشتریان بالقوه که در حال تبدیل دور و گردشگری تلاش های بازاریابی.

تجهیزات پیچیده منجر به جلا موثر ویدئوها

حرفه ای با استفاده از انواع ابزارهای اضافی برای بهبود تصویر از جمله سینما کیت نورپردازی با انواع انتشار ابزارهای شکل دادن به نور فقط, کاملا, دوربین, پشتیبانی از تجهیزات مانند صاف حرکت مایع سه پایه سر دالی دنده برای ردیابی عکس jibs (مینی جرثقیل) به صورت گسترده grand خارجی عکس های زیبا و جذاب زوایای داخلی به علاوه بسیاری از هزار دلار در تجهیزات برای ویرایش. یک ویرایشگر حرفه ای اغلب استفاده در هر نقطه از 5 به 10 برنامه های نرم افزاری مختلف برای تکمیل یک پروژه همه با یک هدف بسیار خاص به عنوان بخشی از کل است که در تهیه بهترین و حرفه ای ترین فیلم ممکن است با تکنولوژی امروز. کار خود را نه تنها فاقد دانش برای چگونه به استفاده از تمام این برنامه ها با هم, اما به احتمال زیاد نمی خواهد که دسترسی به این منابع است که یک شرکت حرفه ای در دسترس است برای ایجاد یک پروژه بدرخشد.

حرفه ای و شرکت های تولید شرکت های بازاریابی خود را به طور جدی

کار فیلمساز و یا آخر هفته جنگجو حتی با بهترین نیات را به احتمال زیاد از حد از درک درستی از این راه است که در آن بازاریابی نقش مهمی در ایجاد ویدئو. تهیه یک ویدئو حرفه ای است که هنوز هم بسیار مفید برای شرکت شما بدون تاکید بر پیام تحویل و تاثیر عاطفی. شرکت شما نیاز به یک حرفه ای شرکت های شرکت است که می داند چگونه به موقعیت تصویری درون خود را گسترده تر کمپین بازاریابی که شامل درک درستی از رسانه های اجتماعی شبکه های وب سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب و ده ها تن از دیگران می تواند ارائه تصویری در فرمت های مختلف است که کار را برای تمام رسانه ها. توانایی نوشتن حرفه ای بازاریابی, نسخه, نقد و بررسی مواد بازاریابی و هماهنگ با حرفه ای در رسانه ها ایجاد و فیلمسازی اجازه می دهد یک شرکت حرفه ای برای ایجاد یک ویدیو است که ارزش پول شما صرف بر روی آن.

با یک حرفه ای تولید شرکت تهیه فیلم های خود را, شما را به پیام خود را به بهترین شانس را به ایستادگی کردن در میان رقابت نه تنها به دلیل کیفیت تصویری اما از آنجا که این شرکت را درک تصویری که فقط یک بخش از خود را به طور کلی بازاریابی مبارزات انتخاباتی. فقط به خاطر اینکه شما را انتخاب کنید یک حرفه ای شرکت های تولید شرکت باید این معنا نیست که شما مجبور به صرف مبالغ زیادی از پول, اما. با تکنولوژی امروز که نسبتا مقرون به صرفه در مقایسه با چند دهه پیش بسیاری از شرکت ها ارائه می دهند نتایج حرفه ای مناسب بودجه. سردرد و از دست کسب و کار با آماتور یا تلاش برای انجام آن همه به خودتان است نه ارزش چند دلار ذخیره شده که با توجه به چه مقدار از دست رفته کسب و کار شما در معرض خطر توسط بیگانه مشتریان بالقوه خود را با فیلم ها که منعکس کننده ضعیف خود را با نام تجاری و تصویر شرکت.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *