چرا خود را راه اندازی نیاز به یک ویدئو مبین

[ad_1]

بازاریابی راه اندازی کسب و کار می تواند دشوار است, به ویژه هنگامی که شما ارائه نوآورانه محصول جدید و یا خدمات است. نه تنها شما در حال تلاش برای ایجاد یک نام تجاری جدید اما شما باید چالش توضیح دقیقا آنچه شما انجام دهد و چگونه آن را متفاوت از هر شرکت دیگر وجود دارد. آه و آیا ما به ذکر است که اکثر مردم در دهانه توجه کوتاه? آنها احتمالا نمی خواهید به نشستن را از طریق یک ارائه طولانی و یا خواندن 10 صفحه whitepaper.

بنابراین آنچه را راه اندازی کنم ؟ پاسخ این است که در واقع نسبتا ساده است: شما نیاز به یک ویدئو مبین.

کوتاه و شیرین و به نقطه

در حال حاضر شما بدون شک می دانید آنچه ویدئو مبین: یک فیلم کوتاه (یک تا سه دقیقه) که به معرفی افراد به شرکت و یا محصول و توضیح می دهد که دقیقا چه چیزی شما را در یک روش سرگرم کننده و قانع کننده ای ،

یک مبین نیست تبلیغات و یا فروش زمین اگر چه آنها به طور کلی شامل یک تماس به عمل است. آن را مقدمه ای طراحی شده به مشتریان بالقوه علاقه مند به اندازه کافی در شرکت شما به می خواهید به یادگیری بیشتر – و شاید در نهایت تبدیل.

در واقع مبین فیلم های اثبات شده برای کمک به افزایش تبدیل – در برخی موارد به میزان 80 درصد است. تصویری درگیر مشتریان; با توجه به یک نظرسنجی بیش از 90 درصد از مشتریان بر این باورند که تصویری مفید برای تصمیم گیری و 64 درصد از کاربران هستند بیشتر احتمال دارد به خرید آنلاین محصول پس از تماشای یک فیلم. چرا این مورد است ؟ خوب تصویری دارای چند مزیت بیش از دیگر انواع بازاریابی است.

1. آن را کوتاه

ما در حال حاضر تاسیس که مخاطبان دهانه توجه کوتاه. که گفت:, شما ممکن است شگفت زده چقدر اطلاعات شما می توانید بسته به 60 – 90-ویدئو دوم. از همه مهمتر کوتاه با فرمت نیروهای شما را به تمرکز بر روی نقاط کلیدی است. چه منحصر به فرد خود فروش موقعیت ؟ شما چه گزاره ارزش? چه مشکل(ع) می تواند شما را حل کند ؟

2. ویدئوها خود را آشکار فرهنگ

به عنوان یک شرکت جدید مخاطبان خود را ندارد حس که شما هنوز رتبهدهی نشده است. از طریق ویدئو و انتخاب خود را از تصاویر و موسیقی و شخصیت ها و اسکریپت شما به راحتی می توانید با ارائه یک نگاه اجمالی از نام تجاری خود را و فرهنگ خود را و کمک به مخاطبان خود را بهتر حس که شما هستند.

3. تصویری ساده موضوعات پیچیده

دوباره مبین فیلم شما را مجبور به ساده کردن موضوعات پیچیده را متناسب با فرمت. اگر راه اندازی خود را ارائه می دهد چیزی کاملا جدید و متفاوت یک, مبین, خواهد تقطیر آن به نکات کلیدی و تمرکز بر روی آنچه که در آن برای مشتری است. هنگامی که شما را به یک انیمیشن, مبین, شما می توانید ارائه بیننده با نگاه کردن به درون در یک محصول پیچیده است که آنها ممکن است در غیر این صورت نمی بینید و آن را آسان تر برای آنها را به درک دقیقا همان چیزی است که شما باید انجام دهید.

4. ویدئوها بهبود شانس رفتن ویروسی

اگر شما می خواهید برای بهبود نتایج خود را در جستجوگرها (و که نمی کند؟) تصویری است که راه را برای رفتن. یوتیوب رتبه دوم به طور کلی در نتایج جستجوی گوگل و تصویری به طور کلی به اشتراک گذاشته شده است بیشتر از انواع دیگر مطالب. با به اشتراک گذاشتن خود را مبین در رسانه های اجتماعی خود را در وبلاگ یوتیوب و مکان های دیگر شما می توانید افزایش خود برسد و آلی ترافیک جستجوی نتایج – چیزی است که شما نیاز دارید به عنوان یک کسب و کار جدید.

ساخت و راه اندازی مبین

هنگامی که ساخت یک مبین به بازار خود را راه اندازی بسیاری از همان اصول به عنوان هر گونه دیگر مبین اعمال می شود. تفاوت عمده این است که این فیلم به احتمال زیاد اولین مقدمه است که اکثر مردم را به شرکت خود را. این بسیار مهم است که شما پرداخت توجه ویژه ای به, چگونه آن را منعکس کننده خود را با نام تجاری خود را به شرکت ماموریت شرکت شما ارزش.

با در نظر گرفتن روند واقعی ساخت یک مبین نیست که دشوار است به خصوص از آنجا که وجود دارد مقدار زیادی از ابزار آنلاین انیمیشن سازان و یا استوری بورد نرم افزار به شما کمک کند. سخت ترین – و مسلما مهم – بخشی از فرایند توسعه اسکریپت. هنگام نوشتن اسکریپت در ذهن نگه دارید:

  • این مبین نیاز به مشتری متمرکز شده است. اصلا بحث در مورد ویژگی های, بحث در مورد چگونه آنها به نفع مشتری است. مطمئن شوید که این ویدئو جواب این سوال: “آنچه در آن برای من است؟”
  • شما نیاز به یک تماس به عمل است. چه شما می خواهید مردم را به انجام پس از تماشای ویدئو است ؟ به آنها بگویید و آن را آسان برای آنها را به پاسخ.
  • نشان می دهد آنچه که باعث می شود شرکت شما منحصر به فرد است. چگونه شما را متفاوت از دیگر شرکت ها در صنعت خود را? آنچه باعث می شود شما خاص ؟
  • نگه داشتن آن ساده است. مخاطبان خود را نیاز ندارد و یا می خواهید به دانستن همه چیز در مورد شما در این نقطه است. نقطه ای از تصویری است که برای تحریک علاقه خود را به طوری که آنها در پاسخ به پیشنهاد خود را و یا درخواست اطلاعات بیشتر. آمار برجسته و ترک آنها مایل بیشتر.

هنگامی که شما یک اسکریپت انیمیشن خود را ندارد به پیچیده است. ساده تخته سفید ویدئو و یا دو بعدی و انیمیشن می توانید کار انجام می شود. تمرکز بر گرفتن پیام خود را در سراسر سرگرم کننده و به مشتریان آنچه آنها نیاز دارند و خود را مبین تصویری می تواند کمک به راه اندازی خود را به یک سطح کاملا جدید.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *