چرا شما باید شامل تصویری در ترکیب بازاریابی خود را?

[ad_1]

“ویدیو های آنلاین تبدیل به یک ثابت روزانه برای میلیون ها نفر از مردم است. در حال حاضر کارآفرینان شروع به پول نقد در در که وسواس. “- وال استریت ژورنال”

ایجاد قانع کننده تصویری است که واقعا می تواند اتصال به مخاطبان خود را آسان است هنگامی که شما می دانید عناصر کلیدی. شرکت های فورچون 500 به کسب و کار کوچک با استفاده از ویدئو. و به همین دلیل? آن را بهتر از دیگر فن آوری های سنتی 5 به 1.

ویدیو آنلاین است یکی از موثر ترین ابزار برای تعامل و ارتباط با مخاطب است. ویدئو اجازه می دهد تا خالق برای برقراری ارتباط یک پیام بر روی سطوح مختلف از طریق تصاویر بصری کلام, موسیقی و تجسمی, متن. آن را نیز ثابت شده برای تبدیل بازدید کننده به فروش و ثبت نام برای خبرنامه ها و مقالات سفید و دیگر محصولات اطلاعاتی بیشتر از هر ابزار آنلاین.

ویدئو های آنلاین می تواند حیرت انگیز وقتی که می آید به ROI شما رسیدن به مخاطبان بزرگ برای سرمایه گذاری حداقل و اجازه می دهد تا شما به عنوان یک صاحب کسب و کار به کنترل بیش از پیام شما.

داده ها را از کام اسکور تصویری Metrix خدمات نشان داد که ایالات متحده آمریکا کاربران اینترنت مشاهده یک رکورد 14.3 میلیارد آنلاین ویدئوها در ماه دسامبر سال 2008 به نمایندگی از افزایش 13 درصد در مقابل ماه قبل از نوامبر 2008. همچنین سایت گوگل یک بار دیگر به عنوان رتبه برتر در ایالات متحده تصویری اموال با 5.9 میلیارد ویدئوها بازدید (41 درصد ویدئویی آنلاین سهم بازار).

برای تلفن های موبایل بزرگ! اما چگونه می تواند به من کمک کند, به شما می گویند ؟

همه این آمار و ارقام بسیار قابل توجه, اما چگونه می تواند به شما به عنوان یک کسب و کار کوچک سرمایه گذاری در استفاده از ویدئو به بازار کسب و کار آنلاین شما.

وجود دارد یک فرمول برای آماده سازی و بازاریابی ویدئو های خود را برای توزیع آنلاین. نیز وجود دارد راه اشتباه و راه حق برای گرفتن مخاطبان خود را به تماشای و رو به جلو ویدئو های خود را.

شخصی من فرمول برای موفقیت در تولید و بازاریابی ویدئویی آنلاین به شرح زیر است:

60% استراتژی کلیدی و عناوین

هدف از کسب و کار وب سایت است که برای جذب خریداران بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان پرداخت. کلمات کلیدی مرتبط به شما اجازه می دهد برای تحقق این هدف اصلی.

کلمات کلیدی هستند که چگونه مردم ما پیدا کنید آنلاین, بنابراین کلید واژه غنی تصویری عناوین مهم ترین اول روند. من زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی که مناسب یک جمعیتی هدفمند و من می تواند به تولید عناوین که من ارسالی رتبه در ده بالا از گوگل 98% از زمان. آن را دود و آینه آن را فقط نیاز به تحقیق و تعهد است.

25 درصد تولید و پیام

با در دسترس بودن مصرفی با کیفیت دوربین های دیجیتال امروز ممکن است برای تولید یک مناسب و معقول به دنبال تصویری است که شما می توانید بازار خود را کسب و کار آنلاین. اما وجود دارد چند چیز را به یاد داشته باشید.

1. فکر می کنم در مورد نوع کسب و کار شما و مخاطبان خود را پاسخ به یک غیر حرفه ای تولید ، وجود دارد بسیاری از صنایع است که انتظار می رود به یک حرفه ای آنلاین ،

دو عنصر مهم بسیاری از جوانه زدن فیلمبرداران توجه کمی به نور و صدا. اگر این انجام می شود به شدت آنها می تواند تاثیر در راه کسب و کار خود و درک است. یک چیز قطعی است: تولید با کیفیت مانند عکسبرداری و نورپردازی و صوتی و ویرایش را هر فیلم بیشتر watchable.

2. آنچه که پیام خود را? این تعیین خواهد کرد که چه دسته ویدئو های خود را متناسب با. I. e. کمدی, حرفه ای, آموزش, و آموزش, بررسی, شرکت, پیام, تظاهرات محصول, کسب و کار, مشخصات, مصاحبه, تجاری, اطلاعاتی. شما نیاز به تعیین که دسته خود را تصویری می افتد به.

15% بازاریابی

شما ممکن است فکر می کنم این کم است اما اگر شما صرف زمان خود را در کلید واژه استراتژی تولید و پیام شما در حال حاضر یک ایده خوب که در آن مخاطبان خود را آنلاین است. تحقیق وبلاگ ها و سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های ثبت مقاله. بیشتر از همه از آنها را قبول ویدئو.

ساخت جامعه خود را

ساختمان یک جامعه است تنها بهترین روش برای ترویج یک ویدیو. یک راه این است که با تولید یک سری از فیلم ها که هدف یک گروه خاص. هر کسب و کار که آیا شما آنلاین یا آجر و ملات می تواند ارائه یک سری از اطلاعاتی فیلم است که به ارائه مشاوره و راهنمایی بدون پرهیاهو و فروش. ایجاد یک ارتباط با مخاطبان خود را آنلاین در این راه ایجاد اعتماد و همه ما می دانیم که مردم خرید از مردم می دانند و اعتماد است.

کارول 5 – 5 – 5 فرمول

در اینجا این است که من فرمول برای تولید فیلم های متعدد با چند پیام است.

* تمرین کردن و انتخاب یکی از تخصص خدمات و یا محصول منحصر به فرد است که به شما ارائه و نوشتن بالا 5 پرسش و پاسخهای متداول در مورد این محصول و یا خدمات.

* نوشتن بالا 5 چیزهایی که شما را متمایز محصول و یا خدمات از رقیب خود است.

* در حال حاضر در اینجا است که ریاضی خود را می آید. رکورد 5 فیلم در پاسخ به هر یک از این 5 سوال و 5 چیزهایی که تمایز محصول و خدمات خود را. (حداکثر 2 دقیقه حداقل 30 ثانیه مدت) این به شما می دهد 50 فیلم برای یک محصول و یا خدمات است.

این صدا ممکن است مانند تعداد زیادی از فیلم ها و, من نمی گویم شما را مجبور به تولید 50 فیلم. این فرمول فقط به شما نشان می دهد چگونه ممکن است به آمده تا با فیلم های متعدد با پیام های متعدد و به دست آوردن بزرگ قرار گرفتن در معرض کسب و کار شما.

چقدر است و این هزینه رفتن به من ؟

پیدا کردن منابع برای راهنمایی و مشاوره در تولید فیلم را می توان در سراسر اینترنت. شما همچنین می توانید با صرف زمان کمی با تولید فیلم حرفه ای مشاور در مورد چگونه شما می توانید راه اندازی به ساقه فیلم های خود را. هنگامی که شما می دانید که چگونه شما می توانید تکرار این روند بارها و بارها.

من امیدوارم که در برخی از راه این مقاله به شما برخی از بینش به چه تصویری قدرتمند می تواند برای کسب و کار خود را و چگونه به شامل تصویری در ترکیب بازاریابی خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.