چرا شما نباید ترس از کلیپ های بازاریابی

[ad_1]

شما بدون شک شنیده در مورد تصویری از کمپین های بازاریابی. آنها در همه جا به خصوص در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. آن را کاملا قابل فهم و همچنین با اکثریت جمعیت ترین بازار صرف مقدار زیادی از زمان در این سیستم عامل رسانه های اجتماعی به خصوص Facebook.

داده است که آن را نسبتا تاکتیک جدید در نظر بازاریابی محتوا وجود دارد هنوز هم دروغ شک و تردید از لحاظ اثربخشی و ایمنی از آن تاثیر ممکن است در بودجه خود را. در اینجا برخی از دلایل برای کمک به شما را ببینید فقط به همین دلیل سرمایه گذاری در فیلم ها برای کسب و کار شما می تواند خطر ابتلا به شما خواهد بود خوشحالم که شما در زمان.

اعداد دروغ نمی

با بازاریابی داشتن بسیاری از آزمون و خطا در طبیعت, آمار, قطعا نمی توان نادیده گرفت. آنها یک قطب نما برای گفتن اینکه آیا یک استراتژی خاص است که بیش از حد تند یک گام را و یا اگر آن را موثر (با نام مستعار امن) به اندازه کافی به را امتحان کنید.

با توجه به تازگی به روز شده آمار از Hubspot, 43 درصد از بازار در واقع می خواهید برای دیدن بیشتر محتوای ویدئو در بازاریابی مواد آنها روبرو می شوند. 51.9 درصد از بازاریابان که استفاده از ویدئوها در استراتژی های بازاریابی خود را باید گزارش تصویری به عنوان این نوع از محتوا است که به ارمغان می آورد در مورد بهترین بازگشت سرمایه گذاری (ROI).

میلیاردها دلار در حال حاضر آنلاین. این کاربران آنلاین ظاهرا صرف یک سوم از زمان خود را آنلاین تماشای فیلم. این پاسخ مثبت به مواد نگه می دارد در حال رشد با تصویری پیش بینی شده برای به دست آوردن 80 درصد کل ترافیک وب توسط 2019.

با چنین فعال حال و آینده امیدوار کننده شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد بازاریابی نمی آوردن شما یک حداقل مناسب بازگشت سرمایه گذاری در نهایت.

ویدئوها شما را بیشتر به یاد ماندنی

به عنوان مخالف به محتوای متنی و فیلم کاربران ارائه با یک بصری و شنوایی را تجربه کنند. این باعث می شود پیام های زیادی آسان تر برای جذب.

با توجه به HubSpot را آمار تا آنجا که 80 درصد از مشتریان به یاد داشته باشید این فیلم آنها را تماشا کرده ام در ماه گذشته. با تبدیل شدن بیشتر و به یاد ماندنی, شما بیشتر احتمال دارد به آمده تا در ذهن خود آمده زمان هنگامی که آنها در حال تصمیم گیری است.

مهم نیست که کسب و کار شما ممکن است همیشه وجود داشته باشد خطر رقابت و به حداکثر رساندن شانس خود را از بودن یک گزینه بالا, بازاریابی ویدئو, قطعا می تواند تفاوت را.

ویدئوها کمک به افزایش تلاش های خود را

با توجه به HubSpot آمار 65 درصد از کسب و کار تصمیم گیرندگان در واقع رفتن و بازدید از کسب و کار سایت پس از بازدید گفت: کسب و کار تصویری. که با تلاش های SEO شما برای سایت خود را دید به طور موثر افزایش یافته است.

از همه مهمتر این فیلم کمک به مشتریان در تصمیم گیری. تا آنجا که 39 ٪ از کسب و کار تصمیم گیرندگان رفتن و در واقع تماس با فروشندگان به رفتن را از طریق یک معامله. در حال حاضر کسب و کار چه می خواهم بهتر تبدیل نرخ ؟

ویدئوها به شما کمک کند صحبت می کنند بلندتر از نام تجاری خود را

ویدئوها به شما اجازه می دهد به بسیاری از تصاویری و صدا در همان زمان. با این محدودیت ها اساسا بی پایان و شما به رایگان به بازی با ایده ها بدون اینکه محدود استاتیک و صاف, طبیعت, دشت, عکس ها و متن.

علاوه بر این اگر همه می رود و ویدئو های خود را می تواند در نهایت رفتن ویروسی. با ایجاد موثر عام مردم موظف هستند به آنها را به اشتراک, پخش كردن, کلمه کسب و کار شما و رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر زحمت.

ویدئوها در واقع یک برکت و رحمت برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار به طور یکسان. این یک راه سرگرم کننده و جالب به مردم نشان می دهد آنچه شما کسب و کار است همه چیز در مورد. به منظور درو چه ویدئوها باید ارائه دهد, اما شما در حال رفتن به نیاز به حق مردم است.

دانستن آنچه در محتوای آثار و مطمئن شوید این ایده ها به ارمغان آورد به زندگی حیاتی است اگر می خواهید فیلم های خود را به کار برای کسب و کار شما. خوشبختانه تماس با یک آژانس بازاریابی دیجیتال به خوبی می تواند راه حل های محلی خود را بازاریابی نیاز دارد.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *