چرا پيامبران در حال برنده شدن بیش از رسانه های اجتماعی

[ad_1]

برنامه های پیام رسانی و سیستم عامل رسانه های اجتماعی شده است در یک لحظه مبارزه در طول چند سال گذشته است. این واقعیت است که آن را's بیشتر به چالش کشیدن برای رسانه های اجتماعی به رقابت بپردازند و این فقط یک بیانیه; آمار پورتال ادعا می کند که تعداد فعال نرم افزار پیام کاربران بیش از تعداد کاربران رسانه های اجتماعی. این است که پیوسته رو به افزایش پدیده برای مردم و کسب و کار.

تا کنون فکر که چرا این اتفاق می افتد ؟ خوب, اجازه دهید's کشف چندین مطلوب ویژگی های پیامبران را به عنوان به خوبی به عنوان دلایل این تغییر ناگهانی از مردم از مردم به شبکه های خصوصی.

حفظ حریم خصوصی و امنیت
پیام امنیت و رمزگذاری ارتباطات عمدتا از مهم ترین عوامل است که مردم به دنبال در حالی که انتخاب یک مسنجر خود را برای استفاده روزانه. مدرن برخی از برنامه های پیام های حفاظت از داده های ذخیره نشده کاربران', پیام, تماس, ویدئوها و دیگر اطلاعات خصوصی بر روی سرور. این به این معنی است که تنها شما خود را در اختیار پیام تاریخچه و فقط شما باید دسترسی به اطلاعات خصوصی خود را.

موثر و ساده
در عصر فن آوری های پیشرفته سادگی قدرت است. شبکه های رسانه های اجتماعی شامل بیش از حد بسیاری از قریب به اتفاق امکانات و دکمه های بیش از حد مطالب بی ربط و سرگیجه را تجربه کنند. در مقابل فرستادگان بیشتر آسان برای استفاده – به اشتراک گذاری فایل حمل و نقل تماس صوتی و تماس تصویری ساخت تماس های ارزان بین المللی فوق العاده آسان برای سازماندهی!

نهایت سرعت
پس رسولان به عنوان غیرمنتظره به عنوان رسانه های اجتماعی آنها عمل سریع تر حتی در شرایط مشکل مانند اتصال به اینترنت ضعیف و یا شلوغ Wi-Fi. در همان زمان برنامه های پیام مصرف کم داده و در مورد مراقبت از کیف پول خود را. پس از همه, که می خواهد به پرداخت ناموجه صورتحساب برای رسیدن به دوستان و خانواده ؟ هیچ کس!

بازاریاب's بهشت
جریان اطلاعات از رسانه های اجتماعی است سرگیجه. برای کنترل این سیستم عامل رسانه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم های مختلف فیلتر کردن محتوا. در ضمن رسولان را به همان استراتژی است. بیشتر به طور خاص آنها را پیروان بیشتر واجد شرایط با رسیدن به آنها را یکی یکی و تولید نتایج بهتر است. هیچ الگوریتم فقط محض رسیدن به!

آن است که بدون شک درست است که پیامبران را در ارتباط به سطح بعدی مصرف بیش از دو غول رسانه های اجتماعی و تماس و یا ایمیل. بازاریابی و آن godfathers استدلال می کنند که برنامه های پیام رسانی را تبدیل به یک ابزار مهم برای کمپین های بازاریابی در سال 2018 است. با توجه به این, Facebook ارائه Facebook Messenger, خرید واتساپ, و در حال حاضر آنها را 2.6 میلیارد کاربران همراه است.

بنابراین اجازه دهید's یک نفس عمیق بکشید و اقامت تا تاریخ با این تغییرات اتفاق می افتد تقریبا هر روز.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *