چرا چالاک محتوای ویدئویی مورد ستایش قرار داد به عنوان محتوا در آینده

[ad_1]

چشم انداز های دیجیتال همچنان به تکامل قابل توجهی در ساخت سازمان ها و کسب و کار به دنبال راه های بهتر برای جذب آگهی و ترویج برندهای در موثر ترین و نوآورانه ،

ظهور محتوای ویدئو به نظر می رسد گرفتن در مرکز صحنه با فن آوری های جدید با تکیه به سمت علاقه تصویری بازار بیشتر و بیشتر. شده است وجود دارد بدون شک افزایش رشد استفاده از شبکه های اجتماعی مانند Facebook, Pinerest, Instagram, Snapchat, و, وبلاگ Tumblr, بیش از سال است.

نه می گویند تصویری بازاریابی یک چیز جدید است. از آن شده است در وجود برای بسیاری از سال است. با این حال ما در حال حاضر دیدن ظهور رو به رشد قدرت است که تصویری بازاریابی نگه می دارد و ارزش محتوای بصری و همچنین به عنوان چگونه آن را تبدیل به یک ویژگی مهم در تقریبا در هر کانال رسانه ای.

با توجه به HubSpot پژوهش 54 درصد از مصرف کنندگان می خواهید برای دیدن ویدئوها از مارک های آنها پشتیبانی در مقایسه با ایمیل خبرنامه و یا اجتماعی تصویر مبتنی بر محتوا است. به عنوان یکی از سریع ترین رشد و تهاجمی اشکال از ابزارهای بازاریابی, بازاریابی فیلم یکی از چیزهایی که هر بازاریاب باید با استفاده از امروز.

در اینجا است که چرا

تصویری بازاریابی این قدرت را دارد شهوانی خاطرات

HubSpot را نشان داد که تصویری مطالب به یاد ماندنی ترین در مقایسه با متن و تصاویر بیان کرد که 80 درصد از مشتریان می تواند به یاد داشته باشید یک فیلم آنها را تماشا کرده ام یک ماه پیش.

تصویری نشان دادن یک مارک’ داستان و شخصیت و محصول با استفاده از صدا و بصری در یک سرعت سریع تر از کلمات است. به دلیل استفاده از بینایی و شنوایی می شود آن را آسان تر برای کاربران برای به یاد داشته باشید از آنها را با محتوای متن.

گرفتن مطالب از کلید خاص در میان محتوای بیش از حد. بنابراین آن است که از اهمیت زیادی برخوردار است که بازاریابان ایجاد فیلم ها هستند که خلاق ترین و به یاد ماندنی و در عین حال برقراری ارتباط, استراتژی نام تجاری. هنگامی که کاربران به یاد داشته باشید ویدئویی خود را و آنها را به یاد داشته باشید نام تجاری خود را.

افزایش SEO سایت.

HubSpot گزارش 80 درصد از بازاریابان که با استفاده از کلیپ های بازاریابی گفت که تصویری افزایش یافته مسکن از مشتریان در وب سایت خود را. ویدیو مربوطه و بازاریابی محتوا می تواند به طور چشمگیری بهبود SEO سایت شما توسط مردم منجر به وب سایت خود را. تصویری نیز قدرت تاثیر مصرف کنندگان خرید تصمیم گیری. هزینه های مصرف کننده عادت های منتقل شده به آنلاین; بسیاری از مردم در حال حاضر خرید آنلاین است.

می تواند به راحتی به اشتراک گذاشته شده در سراسر رسانه های اجتماعی

هنگامی که کاربران به اشتراک گذاری فیلم های خود را کمک می کند تا گسترش آنلاین خود را رسیدن به. آن معمولی است که مردم به اشتراک گذاری ویدئوها آنها بیشتر لذت می برد تماشای با دوستان خود, خانواده, همکاران و غیره.

چه حتی بیشتر هیجان انگیز در مورد محتوای فیلم است که آن را مناسب برای مصرف در تمام دستگاه ها اعم از کامپیوترهای رومیزی به گوشی های تلفن همراه ساخت آن کاربر پسند و به راحتی در دسترس است. با توجه به دیود دیجیتال 60 درصد از بینندگان را درگیر در یک ویدیو در پست قبل یک متن پست. ویدیو پست معمولا ویروسی در اکثر شبکه های اجتماعی از محتوای متن خواهد بود.

هر بازاریاب باید شروع به اجرای تصویری استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار خود را. بازاریابی انقلاب است که در حال حاضر تنظیم صحنه برای آینده بازاریابی است.

مردم همیشه در رفتن تنها راه برای گرفتن توجه خود را با ایجاد فیلم های تعاملی است که می توانید تمرکز خود را و آنها را می خواهید برای دریافت محصول و یا خدمات شما فروش است.

تنها راه بازاریابان می تواند قادر به باقی می ماند مربوطه و نگه دارید تا با همیشه در حال تغییر چشم انداز است که اگر آنها سرمایه گذاری در لبه برش فرم و محتوا است که تصویری بازاریابی است. عکس, infographics, memes, تصاویر و ویدئوها فقط چند اشکال از محتوای بصری است که تأثیر عمده ای در راه مردم مصرف محتوا.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *