چرا Candy Crush Saga یک نابغه بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

این بازی آب نبات خوشمزه است فقط بیش از حد وسوسه انگیز برای مقاومت در برابر زمانی که مغز ما نیاز به یک استراحت کوچک از ما روزانه بازاریابی معمول است. اما پس از بررسی دقیق تر متوجه خواهیم شد که بازاریابی خوب و خوب رسانه های اجتماعی, بازاریابی در آن – این است که واقعا در همه جا یک کسب و کار موفق است. له آب نبات و توسعه دهنده آن پادشاه با فرمت متفاوت هستند. اگر هر چیزی یک بررسی دقیق تر به عنوان تنها چرا مردم از همه سنین و ملیت و تکنولوژی سطح هستند فقط بنابراین به طور کامل مصرف شده توسط این بازی آسان است که اجازه دهید صادقانه – به نظر می رسد مانند نسخه دیگری از احمدی نژاد نشان می دهد این واقعیت ساده است: قصههای له آب نبات واقعی رسانه های اجتماعی بازاریابی نابغه است. و در اینجا به همین دلیل:

چرا ما هنوز

چند دلیل وجود دارد اول به نظر چرا آن است که ما هنوز این بازی پس arduously تقریبا یک سال پس از آن راه اندازی شد در ماه نوامبر سال 2012 زمانی که بسیاری از بازی های دیگر خود را رسیدن به اوج و قبل از آن زمان است. Thinkgaming داده ها تخمین می زند که وجود دارد سرد 8.8 میلیون کاربر فعال بازی Candy Crush روزمره در آوردن بیش از برآورد $858,000 در درآمد روزانه! که یک مقدار زیادی از پول برای یک برنامه است که شما می توانید برای دانلود رایگان. و دیگر چه ؟ برآورد 77,776 بازیکنان در حال نصب بازی روزانه. بیایید در نظر پنج دلیل مهم که چرا Candy Crush است که هنوز هم شماره یک پرفروش نرم افزار.

  1. در برنامه خریدهای: Candy Crush Saga در نظر گرفته شده است “freemium” برنامه چرا که اگر چه رایگان برای دانلود یک بازیکن به راحتی می توانید صرف مقدار کمی از پول را به سرعت به خرید بوستر و یا زندگی را از طریق بازی پیشرفت. بازیکنان در حال برآورد صرف به طور متوسط $2.84 یک روز در برنامه خریدهای!
  2. گیم پلی ساده: له آب نبات شل قرار داده است که تخم ریزی کردن کلاسیک سخنرانی احمدی نژاد. هدف از این بازی به اندازه کافی ساده است که هر کسی می تواند شروع کنید و شروع به بازی. وجود ندارد تن از قوانین و یا امکانات برای یادگیری معنی گیم پلی بازی نیز سریع و مداوم.
  3. مجبور می شکند: یکی از نابغه قوانین است که توسعه دهندگان را به ترکیب Candy Crush است که هنگامی که شما از زندگی شما باید صبر کنید برای زندگی خود را به بارگذاری مجدد – به این معنی که شما باید صبر کنید به بازی. بر خلاف دیگر بسیار محبوب بازی با تمام ویژگی های مذکور مانند Temple Run برای مثال بازیکن می تواند سرعت سوخت و حوصله پس از بازی برای ساعت. ساخت بازیکنان صبر به معنی آنها دوباره هیجان زده و مضطرب ،
  4. بی پایان عطف: تقریبا با هر به روز رسانی جدید پادشاه اضافه شده است صدها نفر از سطوح جدید به له آب نبات به طوری که در حال حاضر وجود دارد 500 سطح بازی به این معنی است که همیشه وجود دارد رضایت از ساخت آن را به مرحله بعدی. دوباره بازی مثل Temple Run باید بازیکنان تنها خود را ضرب و شتم نمرات خود – که می تواند خسته کننده و تکراری. یکی دیگر از تلویزیون محبوب ترین بازی را به یاد داشته باشید, پرندگان عصبانی ساخته شده بازیکنان برای پرداخت سطح پس از سطح. Candy Crush ارائه می دهد یک راه حل برای خوشحال هر دو بازی fads.
  5. چند پلت فرم قابلیت های: امروزه مردم می خواهند همه چیز را با آنها بدون محدودیت. Candy Crush اجازه می دهد تا شما را به انتخاب کنید تا پیشرفت خود را که آیا شما در حال بازی بر روی گوشی خود را با کامپیوتر و یا قرص خود را – و آن را در دسترس برای iOS و اندیشه کاربران است. هیچ محدودیتی در اینجا!

رسانه های اجتماعی بازاریابی عنصر

در حال حاضر در اینجا ضربه زن که واقعا به نظر می رسد به آوردن موفقیت Candy Crush صفحه اصلی: استراتژیک استفاده از رسانه های اجتماعی در گیم پلی آن. آن است که این یکی واقعا ابزار مهم است که پادشاه یکپارچه در همه جا است که به نظر می رسد واقعا رانده اند تا اعداد برای دریافت, کاربران فعال و حتی درآمد و نگهداری آنها را افزایش برای سال گذشته است. اجازه بدهید با یک نگاه.

  1. Facebook Integration: همه ما عاشق راحتی و پادشاه می دانستند که – به همین دلیل است که آنها اجازه می دهد تا شما را به شروع به بازی با ورود از طریق Facebook. و هنگامی که شما انجام شما می توانید تمام دوستان خود را که همچنین بازی و جایی که آنها در سطوح نقشه. چه چیزی بیشتر است که شما می توانید نمرات خود را به طوری که سرگرم کننده از ضرب و شتم سطوح هیجان انگیز تر می شود زمانی که شما شروع به ضرب و شتم دوستان خود.
  2. نجات بخش دوستان: هنگامی که شما سوخته تمام زندگی خود را در حال پخش است که یک سطح شما فقط نمی تواند ضرب و شتم شما می توانید صرف پول خرید آن زندگی می کند و بوستر (و برخی از مردم بدیهی است که کار را با آن اعداد), صبر کنید تا آن را برای 30 دقیقه یا شما می توانید دوستان خود را به شما یک زندگی فوق العاده. این نیاز به مشارکت فعال از دوستان خود. اما اگر شما توجه به آنها نیز بسته به شما و شرکت شما به خوبی یکپارچه چرخه وابستگی که همه در با استفاده از رسانه های اجتماعی.
  3. دوستان در مکان های بالا: احتمالا باهوش ترین ویژگی از همه این واقعیت است که در نقاط خاصی از این بازی برای رسیدن به یک قسمت جدید شما باید به درخواست “بلیط” از حداقل 3 خود Facebook دوستان به جلو حرکت کند. وابستگی به دوستان خود از طریق Facebook نگه می دارد رسانه های اجتماعی در قلب آب نبات له موفقیت است.
  4. رسانه های اجتماعی فعال در جامعه: برخی از سطوح در له آب نبات سخت و شاه می داند که. اعتیاد آور بازی می تواند یک کمی خسته کننده وقتی که شما بوده ام در همان سطح برای ماه اما خوشبختانه یک جامعه بیش از 51.3 میلیون نفر فقط در آب نبات له Facebook صفحه ای که در حال دادن هر یک از دیگر نکات و کمک به بازیکنان دیگر را از طریق بار سخت است. Disguising و هوشمندانه بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان یک انجمن ؟ کاملا نابغه است.

به ما بگویید آیا شما بازی Candy Crush Saga در وقت آزاد خود را ؟ آیا شما تحت تاثیر قرار چگونه هوشمندانه شاه بود که استفاده از رسانه های اجتماعی به موشک وار رفتن موفقیت خود را?

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *