چهار بازاریابی اسرار ساخت یک حرفه ای عمل

[ad_1]

ساختمان مربیگری یا عمل مشاوره را می توان با ارزش و سودآور است. متاسفانه بسیاری از کسانی که شروع کنید در این مسیر به سادگی می توانید آن را ندارد. تقریبا روزانه من صحبت کردن با مردم است که به بالا در رویای خود از “solopreneurship” و واحد پیوستن به صفوف از جویندگان کار.

چه اختلال من بیشتر این است که بسیاری از آنها با استعداد و ماهر و حرفه ای; کارشناسان واقعی در این زمینه است. فقط با کمی دانش بازاریابی آنها ممکن است قادر به تولید سالم شش رقم درآمد انجام این کار آنها را دوست دارم.

در عوض آنها صرف تن از پول گرفتن گواهینامه. آنها در حال تبدیل شدن به “استاد تکنسین” به اشتباه فکر کردن که به تنهایی آنها را به مشتریان. اما این که چگونه آن کار می کند در تمام!

بیایید نگاهی به مربیگری حرفه ای ، شما ببینید مشتریان آینده نگر حتی نمی دانم تفاوت بین ICF CTI Hudson, آدلر, CoachVille و یا هر گونه دیگر صدور گواهینامه. آنها هیچ سرنخی چه CPC MCC یا نامه های دیگر شما ممکن است قرار دادن در پشت نام خانوادگی خود معنی – و نه آنها مراقبت! آنچه که آنها در مورد مراقبت از نتایج است – آنچه که منافع آنها را دریافت خواهید کرد.

وجود دارد بسیاری از بحث در جامعه مربیگری در حال حاضر در مورد گواهینامه و در حالی که من موافق آن مهم است, مهم نیست که یک بیت اگر شما لازم نیست که مشتریان! به علاوه شما می توانید بسیاری از تحصیل کرده های خبره و مجرب و حرفه ای مربی وجود دارد و هنوز هم در تلاش برای ماندن مشغول است.

شما ممکن است فکر می کنم که حس مشترک مناسب است ؟ اشتباه است! من مربیان رها کردن هزاران دلار در یک گردش چشم به دست آوردن یکی دیگر از گواهینامه و خودمو برای ماه بیش از یک صد دلار سرمایه گذاری در بازاریابی ،

خبر خوب این بر خلاف اخذ گواهی آموزش چند استراتژی های بازاریابی ساده نیست باید هزاران دلار هزینه. و این می تواند تمام تفاوت در جهان است. به عنوان یک ماده در واقع در اینجا من چهار صفحه “تمرین اسرار بازاریابی” کاملا رایگان است.

بازاریابی راز #1 – می دانم که خود را “ایده آل” مشتری

این مهم است که شما می دانید که آنها چه کسانی هستند که خود بزرگترین مشکلات هستند و چگونه آنها را به تصمیم گیری آنچه که آنها می خواهم به صرف پول در جایی که آنها را قطع کردن ، این “باریک تر” شما مشتریان ایده آل خود را توصیف و بیشتر به شما می دانم که در مورد آنها آسان تر از آن می شود برای دریافت پیام های بازاریابی خود را در سراسر.

بازاریابی راز #2 – تبدیل شدن به یک متخصص

و فقط منظورم بود خوب در آنچه شما انجام دهد. هک شما باید انجام دهید این است که به هر حال! منظورم موقعیت خود را به عنوان یک متخصص در یک منطقه خاص.

برای مثال شما ممکن است کار با C-سطح مدیران در صنعت بیمه و یا آموزش مهارت های فروش به معاملات ملکی و یا به نوبه خود در اطراف و مشاوره در تولید یا کمک به کار مادران جوان رسیدن به تعادل زندگی و یا تبدیل شدن به یک آشنایی گورو. هر چه باعث می شود شما تیک – فقط بر روی یک چیز تمرکز!

بازاریابی راز #3 – استفاده از چند مرحله بازاریابی

این جایی است که من می بینم بسیاری از حرفه ای ها به طور کامل آن را منفجر. اگر یک مشتری بالقوه نیست, ثبت نام برای خدمات خود را چه چیزی شما را انجام دهید ؟ فراموش نکنید که در مورد آنها ؟ من امیدوارم که نه! شما کار سخت برای به دست آوردن آگهی جدید و دیدار با چشم انداز بالقوه پس چرا به من بدهید تا بر روی آنها ؟ بسیاری از مردم به سادگی احساس ناراحت کننده انجام کسب و کار با کسی که آنها نمی دانند که بیش از حد خوب است.

شما باید یک روش سیستماتیک برای نگه داشتن تا با آنها – برای سال در صورتی که آنچه در آن طول می کشد. اجازه دهید آنها را می دانم که شما و شرکت شما و خدمات خود را. شما می دانید که هرگز وضعیت خود ممکن است تغییر کند و آنها ممکن است آماده به ثبت نام.

بازاریابی راز #4 – دریافت کمک

درست مثل شما و مشتریان شما نیاز به کمک شما نترس برای دریافت کمک در زمینه کسب و کار و بازاریابی است. یکی از مهمترین و ساده لوحانه همه چیز من می شنوم از حرفه ای است که “من باید قادر به انجام این کار خودم را.” آیا شما تا کنون دیده یک جراح مغز کار خود را به تومور مغزی. پس از همه او باید قادر به انجام آن خود را, راست?

حدود 4 سال پیش من در تلاش بود با بسته فروش بود و واقعا نا امید به مشتریان بالقوه استخدام کارشناسان دیگر حتی اگر من خیلی بیشتر واجد شرایط به آنها کمک کند. من رو کمک یک فروش موفق مربی. توصیه های خود را نه تنها به سرعت تولید نتایج به پرداخت هزینه های خود را, اما آن را نیز به من اجازه سفر به بانک من یک مقدار زیادی بیشتر.

وجود دارد شما آن را دارند – کسانی که بالای چهار راز بازاریابی راهنمایی. بنابراین شاید آنها آنقدر راز, بعد از همه. در آن صورت من مطمئن هستم که شما در حال حاضر خوشبختانه کار با تمام مشتریان شما احتمالا می تواند اداره کند 😉

(c) 2004 آدم M. Urbanski

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *