چه خواهد شد در آینده حوزه بازاریابی دیجیتال در هند در سال 2018?

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال در هند به نظر می رسد در آستانه یک انقلاب است. این رشد عظیم در استفاده از گوشی های هوشمند و دسترسی آسان به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی از طریق تلفن همراه و افزایش استفاده از پورتال خرید آنلاین را نشان می دهد که زمان مناسب برای بازاریابی آنلاین راه برای تبدیل شدن به یک مدعی جدی به بازاریابی سنتی راههای در هند.

مردم در اینجا در حال حاضر نشان داده است که آنها اشتها برای خرید آنلاین حتی اگر آنها قادر به نگه داشتن و لمس محصول در حالی که خرید. این نشان دهنده یک تغییر در طرز فکر. این تغییر مشهود است در یکی دیگر از ابعاد است. آن است که بعد از سرگرمی است. مردم در حال حاضر صرف زمان بیشتری را بر روی رسانه های اجتماعی, واتساپ, وبلاگ ها و انجمن ها و…. نسبت به چاپ و تلویزیون و رسانه ها. اجازه دهید ما را از طریق برخی از آینده دامنه و آینده ای از بازاریابی دیجیتال در هند در سال 2018 است.

تعاملی سیستم عامل در حال تبدیل شدن به محبوب

آنچه که واقعا انقلابی در چشم انداز فرصت های بازاریابی است که تعامل های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها و انجمن ها و غیره. مردم در حال حاضر قادر به بیان نظر خود را, احساسات, احساسات و مشکلات از طریق Facebook و توییتر و وبلاگ و غیره. انجمن ها که در آن شما می توانید پست خود را نارضایتی و شکایت و یا مشکلات و شما می توانید پاسخ یا راه حل های مختلف از کاربران انجمن از سراسر جهان و همچنین در سراسر هند است.

این سیستم عامل واقعا ارائه یک دریچه به سرکوب احساسات و عواطف و یا مشکلات رایج است. مردم در حال حاضر بحث در مورد مشکلات خود را بیشتر و بیشتر در این انجمن ها و وبلاگ ها. بازاریابان آنلاین یک فرصت بزرگ در اینجا. از طریق استفاده هوشمندانه از Facebook, Twitter, Instagram و غیره بازاریابان آنلاین می توانید به مشاهده چشم پرنده از روندهای در حال ظهور در مصرفی کالا و خدمات است. بنابراین تعاملی سیستم عامل های مختلف مانند fora, وبلاگ ها و غیره هستند در آستانه یک جهش بزرگ در سال آینده است. 2018, بازاریابی دیجیتال, روند را برجسته تمام جنبه های مهمی از بازاریابی دیجیتال میباشد.

محتوای ویدیویی در حال افزایش است با فراز و نشیب

استفاده از تلفن همراه 4G شبکه های ویدیویی و غیره در حال ساخت آن را آسان تر به بازی های ویدئویی در گوشی های هوشمند و قرص در هند. همزمان کم هزینه داده ها بسته هستند قادر می سازد حتی در سطح پایین تر کاربران به رفتن را از طریق محتوای ویدئو, تلویزیون, صابون, فیلم, ورزشی و غیره. در دستگاه های دستی. این است که انقلابی در جهان از محتوای ویدئویی و دیجیتال بازاریابان به وضوح باید اقیانوسی از فرصت اینجا.

همواره وجود دارد سرکوب گرسنگی برای محتوای ویدئویی. فعال کردن سناریو این است که با اضافه کردن یک تلنگر به این. علاوه بر این ادغام محتوای ویدئو ها با شبکه های اجتماعی است که ترکیب قدرت تصویری. نسل بعدی مردم چفتی کردن تا محتوای ویدئو هرگز مانند قبل و به اشتراک گذاری علاقه و قرار دادن نظرات در آن فیلم. این است که ایجاد یک فرصت عظیم برای محتوای ویدئویی.علاوه بر این ،

زبان های منطقه ای کمک می کند تا در به دست آوردن زمین در استان های مختلف

هند یک کشور از وحدت در تنوع است. وجود دارد متفاوت زبان در استان های مختلف هند. هر یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل به صورت تصویری و کتبی و یا مطالب دیگر و یا برنامه نیست درخواست تجدید نظر به یک پایگاه گسترده ای از مخاطبان در هند. در آن محتوا و برنامه های مختلف در زبان های منطقه ای. مخاطب می خواهد راه حل ها و وبلاگ ها و مطالب را به زبان خود. این واقعا اضافه شده یک تلنگر به زبان های منطقه ای, برنامه های, مرجع تخصصی, سایت ها و وبلاگ ها. در اینجا یک فرصت خوب برای بازاریابان دیجیتال برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه در زبان های منطقه ای و راه اندازی محصولات با هدف های مختلف منطقه ای زبان سوله.

محتوای شخصی است ترجیح داده شده توسط بسیاری از افراد

بررسی گزارش در بازار هند به ارمغان آورده است به جلو یک واقعیت است که بیش از 75 ٪ از بررسی مصرف کنندگان ترجیح می دهند شخصی محتوای دیجیتال. این نشان دهنده یک تحول سريع در رفتار آنلاین از مصرف کنندگان است که باید از این پتانسیل به طلیعه چیزی بودن در بازاریابی آنلاین جدید پویایی است. در حال حاضر وجود دارد یک پتانسیل بسیار زیاد در شخصی تحویل محتوا است که می تواند به یک داستان منحصر به فرد در مورد هر مصرف کننده بر رفتار آنلاین در رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها و جاهای دیگر. نشان داده شده است که تصاویر واقعی تولید دو برابر میزان علاقه نسبت به تعمیم تصاویر. بنابراین شخصی محتوای بصری در حال رفتن به آینده تحویل محتوا در سال 2018 است. این روند به ارمغان می آورد با آن دامنه را برای شخصی محتوای دیجیتال تولید و تحویل.

بومی تبلیغات در حال افزایش

Interruptive تبلیغات مضطرب. این تبلیغات بیشتر بی ربط به محتوای که کاربر مشغول است. خارج از چارچوب تبلیغات و پاپ آپ و درمانده بیننده و حتی ممکن است نیروی او و یا او را به محتوا. بومی تبلیغات از سوی دیگر نمایش مطالب خود را در آرام و غیر منحرف از راه. جذاب ترین ویژگی این نوع تبلیغات این است که آنها در ترکیب با محیط زیست و یا محتوایی که کاربر مشغول است و یا با راحت ترین. آنها در ترکیب چنین متواضعانه راه است که کاربران گاهی اوقات حتی نمی متوجه آگهی و یا محتوا به عنوان یک نهاد مجزا. این کمک می کند تا جلب مراتب بیشتر کلیک و یا صفحه نمایش در مقایسه مخل خطی بنر و یا تبلیغات دیگر. بنابراین طراحی بومی تبلیغات راه رفتن در آینده هند آنلاین تلاش های بازاریابی.

آینده

به عنوان در هر صنعت و برآورد ارزش بازاریابی آنلاین است ثابت در $ 68 میلیون. با تمام صنایع دیگر عملکرد بدون زرق و برق; این صنعت در حال رشد در نرخ گره. از نکات قابل توجه در این زمینه این است که هیچ اشباع در شرایط رشد تا آنجا که این صنعت نگران است. بازاریابی دیجیتال صنعت در هند کشور به استثنای برای عبور از میلیاردها سال 2020 به عنوان رقابت آنلاین تبدیل شده است یکی از دلایل اصلی برای نشان دادن محصول خود را به طور قابل توجهی.

مفهوم بازاریابی آنلاین بسیار زیاد است. کسب و کار نمی تواند به غفلت از آن به عنوان آینده در اینجا نهفته است. از یک فرد چشم انداز, چشم انداز حرفه ای نگاه بزرگ. تعادل چرخش به سمت این شکل از بازاریابی است. آن را ترک کرده است رسانه های چاپی راه پشت از نظر دامنه و قد و قامت.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *