چه صاحبان کسب و کار کوچک می تواند یادگیری از نابغه بازاریابی از بازی های المپیک

[ad_1]

دفعه بعد یک صاحب کسب و کار کوچک شما می پرسد برای یک تبلیغات نکته است که تضمین شده است به کار به آنها بگویید که به دنبال استراتژی مورد استفاده برای ترویج بازی های المپیک است. که's راست. بازی های المپیک است.

وجود دارد بسیار خاص طرح معرفی شده توسط ما شبکه های تلویزیونی بیش از یک ربع قرن پیش است که به دنبال در هر دور از بازی های المپیک است. زمستان بازی ها, تابستان بازی ها. مهم نیست. همان “لوبیا سحر و جادو” استفاده می شود دوباره و دوباره. بنابراین راز چیست ؟ آنها تمرکز بر زرق و برق ورزش ؟ هیچ. آیا آنها ترویج مسابقه بزرگ ups هیچ. آیا آنها اعتیاد به مواد مخدره تماشایی از بازی های المپیک است. هیچ.

آنها چیزی به مراتب مهم تر: ایجاد یک ارتباط عاطفی بین مخاطب و ورزشکاران با پخش پیش از بازی کردن پروفایل از ورزشکاران برجسته مبارزات خود ترس ، زمانی که بازی می رسند ناشناخته ورزشکاران زندگی مردم مخاطبان در مورد مراقبت – که هدف همه همراه است. را بینندگان را به تماشای آنها را در مورد مراقبت از ورزشکاران .

توجه داشته باشید وجود ندارد و فروش سخت است که به طور معمول آنچه شما در کسب و کار تبلیغات است. به جای هدف این است که به برقراری ارتباط عاطفی . این است که آسان و ساده است. آن را یک شبه اتفاق نمی افتد. و آن را تنها کار می کند اگر شما به جرات می توان … انسان.

جلوگیری از سفت, شرکت های بزرگ کسب و کار “ربات” – و شروع به بودن خودتان است. مردم به من بگویید که وب سایت من است “درست مثل من”. من که به عنوان یک تعریف بزرگ به دلیل آن معنی است که من قادر به اتصال با یک غریبه کامل. آن را نیز بدان معنی است که من در صفحات وب هستند و بر خلاف هر گونه دیگر است. من آنها را خود. آنها به من.

آن را می سازد تفاوت که مستقیما به خط پایین. برای مثال ما اسیر منافع قابل توجهی تبلیغ به این دلیل که صاحب کسب و کار دوست داشت که ما “در دیدار با کارکنان صفحه وب” شامل یک عکس از سگ ما و برخی از متن است که به ذکر او ما “دایرکتوری امنیتی است.” او فکر کرد که خلاق و سرگرم کننده که دقیقا چیزی بود که او می خواست برای مبارزات انتخاباتی خود را. مهم او در ارتباط با ما به عنوان مردم است. ما دیگر فقط یک آژانس تبلیغاتی.

شما همیشه انجام دهید بهتر است اگر شما به یاد داشته باشید این قانون ساده از بازاریابی است که در قلب های المپیک استراتژی بازاریابی: مردم در ارتباط با مردم آنها را به't ارتباط با همه چیز – حتی چیزی به عنوان بزرگ به عنوان بازی های المپیک است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.