چه چیزی باعث می شود یک شرکت موفق ؟

[ad_1]

هر یک از ما در کسب و کار اغلب به اطراف نگاه ما در شرکت های موفق را به تلاش برای کشف کردن فرمول برای موفقیت است که هر یک قادر به ایجاد. و هر یک از آنها موفق به دلایل مختلف نه فقط یکی. اگر آن را که آسان است ما همه می خواهم از آن لذت ببرید تا آنجا که ما می خواهم به سادگی آن را کپی کنید.

یکی از شرکت های موفق, گوگل, پیدا موفقیت خود را در ایجاد یک تجزیه-up ad واحد برای اینترنت ارائه چند متن تبلیغات در همان فضایی که یک فضای معمولی آگهی می توانید استفاده کنید. هزینه برای هر بود و سپس کاهش و تصویب رخ داده است بسیار به سرعت. نتایج جستجو برای تبلیغ چیزی است که ساخته شده گوگل موفق – کلیک و خواستار تبدیل به کسب و کار فعالیت.

اپل موفق است به دلیل کیفیت محصول و کیفیت بسته بندی.

مایکروسافت لذت بردم از سال ها بسیاری از موفقیت این دلیل که آنها برای اولین بار به ایجاد یک راه ساده برای فرد به طور متوسط به رقمی کردن و حرکت اطلاعات خود را. در حال حاضر چشم انداز پر است از بسیاری از رقبای اما هنوز هم کوچک و متوسط کسب و کار است که در دام محصولات خود را به خاطر آنها مجبور به یادگیری چیزی جدید.

Costco نام دیگری که به ذهن می آید – فله خرید و فروش با حاشیه کم درایوهای کسب و کار خود را.

Facebook اتحاد roared بر روی صحنه های اجتماعی در اینترنت و ایجاد بزرگترین پایگاه از کاربران که در تعامل با یکدیگر مقایسه با هیچ کدام.

Groupon ساخته کوپن شکوفا در اینترنت که آنها را 6 میلیارد دلار را به خرید که آنها را به انتخاب کردن برای یک IPO. این است که با توجه به موفقیت فوق العاده ای این شرکت است که تنها یک زن و شوهر از سال ،

و البته وجود دارد بسیاری از نام هایی که به ذهن می آیند اما برای یک مقاله نمی توان به همه آنها را پوشش. آنچه آنها مشترک است ؟

زمان بندی.

بازار آماده بود; مورد نیاز مردم چه بود توسعه یافته برای حل مشکلات است. برای مثال اینترنت جوان بود و گوگل دیدم فرصت برای parse کردن گران قیمت, آگهی های ويژه و فله فضا خرید و فروش آن – هر کس نیاز به یک راه ارزان برای تبلیغ کردم که نتایج و هر کس در هیئت مدیره پرید. اپل طراح کامپیوتر – که بسیاری از مردم می خواهم به همین دلیل. این یک برش بالاتر را در ذهن کاربران و حتی کاربران غیر (که احساس نمی کنم آنها می توانید استطاعت آن). مایکروسافت ارائه راه هایی برای مدیریت محتوای زمانی که همه ما نیاز به سازماندهی جدید دیجیتال مدل.

Costco نمیفهمد چقدر آمریکایی ها به خرید بسیاری از چیزهای; باعث می شود آنها احساس امن است. Facebook فقط در زمان مناسب در جای مناسب و درک نیاز به گسترش فراتر از کالج ، و Groupon استفاده رکود اقتصادی برای کمک به مردم صرفه جویی در پول.

در نهایت فراتر از زمان باید وجود داشته باشد چیز دیگری است. وجود دارد اما گاهی اوقات شما را شگفت زده در مورد چگونه شما می تواند انجام دقیق همان چیزی که در زمان دیگری و باید شکست. بنابراین ایجاد مالکیت معنوی خود را و پیدا کردن زمان مناسب برای ارائه آن را به شما بیش از حد خواهد شد به موفقیت پیدا کنید.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *