چگونه بازاریابی می تواند کمک به کسب و کار شما

[ad_1]

رسیدن به مخاطبان و تشویق تعامل در حال به چالش کشیدن برای کسب و کار امروز با تمام به روز رسانی ها و تغییرات است. از همه انواع رسانه ها در گردش در اینترنت تصویری است که در بالای صفحه. به همین دلیل است که آن را بالا و روند رو به افزایش است ؟

فکر می کنم از یک موضوع و احتمالا وجود دارد یک ویدئو در مورد آن. برای بسیاری از مردم فیلم سرگرم کننده و آسان برای مصرف. جای تعجب نیست که چرا آن را موثر در بازاریابی محصولات یا خدمات خود را. می خواهید بدانید که دیگر مزایای تصویری بازاریابی است ؟

بهبود SEO

برای دریافت بیشتر از دید کسب و کار نیز تلاش به بهینه سازی موتور جستجو. چیز خوب در مورد فیلم این است که آن می تواند افزایش ترافیک وب سایت خود را. ویدئوها افزایش یک زمان بازدید کننده در صفحه خود را اگر شما آنها را در دام به اندازه کافی را به پایان برساند و یا تماشای یک تکه از آن را. شما همچنین می توانید آن را در سیستم عامل های مانند YouTube, Facebook, Twitter, Instagram و بسیاری دیگر.

با این نسخهها کار برای انواع بسیاری از مخاطبان

ساخت یک بازی سرگرم کننده و خلاق تصویری سخت است اما تماشای یکی نیست. مخاطبان خود را می توانید آن را در هر نقطه و در هر زمان–از خود مبل در رفت و آمد در دفتر قبل از آنها به رختخواب بروید. امکانات بی پایان هستند. مردم در اینترنت به استراحت و باز کردن از پیچ. اکثر اوقات آنها نمی شود تمایل به خواندن از طریق توضیح خود را در مورد محصول خود را.

این به آن معنا نیست که آنها به طور کامل خاموش از خرید. آن را فقط به کار کمتر و بیشتر سرگرم کننده است. چگونه ما آن را انجام دهیم ؟ آن را نشان می دهد با یک کوتاه سرگرم کننده کلیپ موثر اسکریپت و گرافیک جذاب.

بسیار قابل اشتراک گذاری در سراسر سیستم عامل

شما را دیده ام چگونه بسیاری از فیلم ها ویروسی در رسانه های اجتماعی در چند ساعت. آن را ندارد به توان افزایش داد. همه شما نیاز دارید این است که به طور خلاقانه به اندازه کافی برای گرفتن منافع مخاطبان هدف خود را. گذشته از آن سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال حاضر اولویت بندی محتوای ویدئو بیش از تصاویر و متن پست. آنها همچنین افزایش پست های خود را رسیدن به زمانی که شما می توانید به دست آوردن بیشتر درگیری های شخصی مانند عکس العمل ها و نظرات. و هیچ محتوای بیشتر قادر به انجام است که به غیر از ویدئو.

بیشتر موثر برای تبلیغات

در مقایسه با بنر و کناری تبلیغات تصویری تبلیغات نیست بلافاصله skippable. در داخل قاب زمان کوتاه شما باید این فرصت را به تصرف خود توجه بینندگان به طوری که آنها همچنان به تماشای. وجود دارد قطعا بیشتر شما می توانید با توجه به حق کپی بنابراین فراموش نکنید که شامل یک تماس به عمل است.

نترس به آزمایش با بازاریابی اگر شما آن را امتحان نکرده است. ویدئوها را بدون محدودیت, شما می توانید با استفاده از تصاویر و صدا و پیام. این همه تا به تخیل خود را به هنر و صنعت موثر تصویری را وادار خواهد کرد که مشتریان خود را به سرپرستی خود را با نام تجاری و خرید محصول یا خدمات شما.

که به چالش کشیدن بخشی از آن همه است. وقف و محتوای تیم از اعتماد بازاریابی دیجیتال شرکت می تواند این نگرانی کردن شانه های خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *