چگونه برای ایجاد پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است که دریافت نتایج

[ad_1]

پرداخت هر کلیک (PPC) است که اغلب نادیده گرفته شده توسط کسب و کارهای کوچک به دلیل آنها نمی دانند که چگونه موثر یک برنامه ریزی کمپین PPC می تواند برای آنها.

اما مبارزات انتخاباتی PPC است که اهداف واقع بینانه می تواند بسیار سودآور است. در اینجا هشت تاکتیک است که کار بسیار خوبی برای بهبود کسب و کار خود و زمانی که PPC استفاده می شود.

1. بازاریابی مجدد

در واقع گوگل یا Facebook شما را با ارائه یک کد می دهد که در یک کوکی بر روی کامپیوتر است که بازدید وب سایت شما اما نه تبدیل. هنگامی که بازدید کننده می رود به دیگر صفحات وب آنها را ببینید ذکر است وب سایت خود را.

2. ساخت لیست خود را

به جای استفاده از PPC به فروش واقعی محصولات شما می خواهید به فروش و استفاده از آن برای ساخت لیست خود را. شما می توانید ارائه freebie نوعی در ازای یک آدرس ایمیل. یک بار آنها را در فهرست خود را شما می توانید در حال حاضر بازار تمام محصولات و خدمات خود را به آنها را به جای فقط یکی در یک زمان.

3. محلی هدف قرار دادن

حتی اگر شما یک کسب و کار ملی و محلی با هدف قرار دادن یک چیز خوب را انجام دهد. نوشتن محتوا است که متمرکز در یک محل خاص است که مقدار زیادی از مخاطبان خود را.

4. تقسیم بندی

هنگامی که شما برنامه ریزی یک کمپین PPC شما می خواهید به بخش بازار خود را به عنوان کوچک به عنوان شما می توانید برای هر نوع از تبلیغات است که شما ایجاد می کنید. شما می توانید با استفاده از ابزارهای موجود به هدف تنها برخی از افراد با تبلیغات است که شما ایجاد می کنید.

5. را بهتر صفحات فرود

هنگامی که شما برنامه ریزی یک کمپین PPC شما باید ایجاد فرود ویژه و فروش صفحات برای هر یک از تبلیغات. این کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که شما هدف قرار دادن مردم است که شما می خواهید به هدف قرار دادن – و نه فقط با تبلیغ که آنها کلیک کنید اما در صفحه آنها به زمین است.

6. تست همه چیز

تست مهم است که در تمام بازاریابی و تبلیغات. سعی کنید دو PPC تبلیغات هدفمند به همان مخاطب تنها با یک چیز جزئی تغییر مانند تیتر و یا با استفاده از همان تبلیغ هدفمند به مخاطبان مختلف برای کشف کردن که پاسخ بیشتر است. نکته مهم این است که تنها تغییر یک جنبه در یک زمان.

7. نفر اول

با تمام تمرکز بر روی کلمات کلیدی محتوا و تکنولوژی فراموش نکنید که اولین و مهمترین, شما در حال بازاریابی برای انسان – انسان با افکار و احساسات و توانایی افتراق بین یک معامله خوب و بد معامله است.

8. مطالعه خود را در شماره

هیچ چیز برای همیشه کامل و بدون مطالعه اعداد. در نقاط مختلف در طول مبارزات انتخاباتی PPC خود را مقایسه نتایج با اهداف خود. اگر آنها پوشش و سپس شما نیاز به تنظیم مبارزات انتخاباتی.

موفق در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC آسان است برای صاحبان کسب و کار کوچک امروز با ابزارهای موجود در گوگل و همچنین رسانه های اجتماعی مانند Facebook. اما قبل از اینکه شما شروع به اطمینان حاصل شود که شما باید یک هدف در ذهن است که شما باید آماده برای PPC مبارزات انتخاباتی موفق باشد.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *