چگونه به استفاده از توییتر اجتماعی ویدئوها برای افزایش کسب و کار خود و دید

[ad_1]

چرا ترکیب تصویری روی حساب کاربری توییتر خود را خوب است برای بازاریابی اجتماعی

ماه گذشته من در چندین مقاله و تصویری eTips در استفاده از کلیپ های بازاریابی برای کسب و کار خود و به خصوص در عرصه بازاریابی رسانه های اجتماعی.

اما اغلب نادیده گرفته بازاریابی ویدئو گزینه این است که استفاده از ویدئو در توییتر.

استفاده از فیلم های خود را در توییتر کانال می تواند یک تجربه بسیار غنی برای پیروان خود را از به سادگی با ارسال تصاویر و یا متن. به علاوه ویدئوها اجازه می دهد تا پیروان خود را یک فرصت برای دریافت به دانستن بود و اعتماد همه شما که بسیار سریعتر و آسان تر است.

واقعیت این است که: کاربران توییتر در آغوش تصویری.

این دادهنمایی در پایین مقاله از ADWEEK نشان می دهد توییتر, آمار روند و پیشنهادات در چگونه کسب و کار می تواند درایو تعامل با استفاده از ویدئوها در توییتر.

توجه کنید که چگونه 82 درصد از کاربران توییتر تعامل با برندها و کسب و کار. از آنجا که بیش از 800 میلیون ماهانه بازدید کنندگان در این پلت فرم این شماره است که نمی توان نادیده گرفت و باید با حروف بزرگ است.

زندگی می کنند جریان ویدئو در توییتر

فقط به خاطر Facebook است, دختر خوشگل توپ در حال حاضر این بدان معنا نیست که توییتر نیست زنده و لگد زدن!

در مه 2, 2017, توییتر اعلام کرد در جریان زندگی خود را به قابلیت های که شامل 16 پخش زنده محتوای معاملات در زمینه ورزشی, اخبار و سرگرمی.

خبر بزرگ است که هر کسی می تواند در حال حاضر پست زنده ویدئو در توییتر!

مردم برای آمدن به توییتر برای دیدن و بحث در مورد آخرین اخبار و رویدادهای پس چرا استفاده از توییتر زنده تصویری به نمایش گذاشتن تخصص خود و ارائه بینش در روند صنعت پیروان خود را خواهد بود علاقه مند به شنیدن در مورد ؟

توییتر تبلیغات تصویری

توییتر تصویری تبلیغات نیز یک گزینه جدی در نظر بگیرید برای هر اندازه کسب و کار.

با توجه به چندین اخیر نیلسن نام تجاری اثر مطالعات افرادی که دیدم ویدئوها تبلیغات در توییتر بودند 50 درصد بیشتر احتمال دارد به آگاه باشید که کسب و کار شد و 14 درصد مطلوب تر نسبت به نام تجاری.

این پس از آن ترجمه به 18% بالاتر قصد خرید آن است که دستیابی به هدف نهایی تمام کسب و کار باید در تبلیغات خود تلاش.

چگونه برای ارسال یک ویدئو به توییتر

توییتر اجازه می دهد تا شما را به ضبط و ارسال فیلم به 2 دقیقه و 20 ثانیه طول. بنابراین قبل از هدف قرار دادن دکمه ضبط برنامه ریزی کردن آنچه شما در حال رفتن به می گویند و تمرکز بر حال مختصر و آموزنده و/یا سرگرم کننده است.

چگونه برای به اشتراک گذاری ویدئو های خود را در توییتر از یک آیفون یا آندروید:

1. با استفاده از آیفون یا آندروید خود را شما می توانید ضبط و ویرایش و به اشتراک گذاری ویدئوها را مستقیما از برنامه توییتر خود با اولین ضربه زدن به صدای جیر جیر آیکون و سپس ضربه زدن روی نماد عکس.

2. بعدی ضربه بزنید آیکون و یا اگر شما مایل به انجام یک ویدئو زندگی می کنند ، به ضربه بزنید بر روی این گزینه به عنوان دیده می شود در این تصویر.

3. اگر شما می خواهید برای معکوس کردن دوربین به طوری که شما می توانید صحبت با پیروان خود را و همه نشان می دهد آنچه که شما در حال دیدن شیر معکوس آیکون دوربین.

4. اگر شما نیاز به نور بیشتر فشار روشنایی آیکون در بالای صفحه نمایش خود را برای فعال کردن دوربین به نور است.

5. را فشار داده و پایین نگه دارید رکورد آیکون برای ضبط. شما می توانید مکث و اضافه کردن بیشتر به ویدئو های خود را با فشار دادن دکمه رکورد و دوباره.

6. شما باید گزینه ای را برای انجام برخی از ویرایش ویدئو های خود را قبل از ارسال با نگه داشتن و کشیدن هر قطعه به سمت بالا به آن را حذف کنید. شما می توانید نگه دارید و کشیدن وری به تنظیم مجدد کلیپ های خود را به عنوان به خوبی.

7. هنگامی که انجام می شود به آن ضربه بزنید بر روی دکمه انجام می شود و یا شما می توانید ویدئو های خود را قبل از ارسال آن برای دیدن اگر هر گونه ویرایشهای بیشتر مورد نیاز هستند.

8. شیر Tweet به اشتراک گذاری ویدئو های خود را!

شما همچنین می توانید ویدئویی از پیش ضبط شده است که یا بر روی تلفن خود و یا کامپیوتر به سادگی با ضربه زدن/کلیک کردن بر روی آیکون تصویر و انتخاب تصویری از دستگاه شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن.

سرد گزینه شما می توانید با استفاده از مطالب خود را تلاش های بازاریابی است که برای قراردادن ویدئو های خود را توییتهایی به وبلاگ خود را برای قرار گرفتن در معرض اضافی.

آنچه به پست در توییتر خود ویدئوها

بسته برای ایده های در مورد چه نوع از مطالب شما می تواند استفاده از توییتر خود را ، قبلی تصویری eTip من ارائه 5 رسانه های اجتماعی بازاریابی استراتژی شما می توانید استفاده کنید برای کمک به نمایش گذاشتن کسب و کار است که می تواند شما را به برخی از الهام.

نگه داشتن در ذهن پیروان توییتر در حال آمدن به این پلت فرم با یک “کشف” نقطه نظر. با توییتر که بیشتر تمرکز بر آنچه اتفاق می افتد در زمان حاضر سرمایه گذاری در آن با ارسال فیلم بر اساس چه روند.

آنها می توانند خود را نظر شخصی خود در مورد اخبار مربوط به صنعت خود را یا از پیروان خود را به عضویت در این بحث به ببینید که چگونه آنها را تحت تاثیر چیزی است که اتفاق افتاده در صنعت شما.

در پاسخ به کسی جیر با یک ویدیو. انجام این کار شما فراهم می کند با یک فرصت بزرگ را به پیروان خود را دریافت کنید به شما می دانید بیشتر در سطح شخصی.

چگونه در مورد درخواست پیروان خود را برای به اشتراک گذاشتن ویدئو خود را با استفاده از محصول خود را در عمل ؟ شما می توانید اجرای یک مسابقه است که تشویق این نوع از محتوای تولید شده توسط کاربر.

مشغول استفاده از ویدئو برای محتوای توییتر

مهم نیست که چگونه شما را در آن نگاه کنید تصویری است که در آن با بازاریابی آنلاین روند پس چرا استفاده از ویدئو در توییتر برای کمک به دست آوردن بزرگتر و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای کسب و کار شما?

آن را امتحان کنید و تست کردن برخی از ویدئوها برای دیدن چه کار می کند و کار نمی کند برای شما. مطمئن شوید که برای نگه داشتن چشم خود را در توییتر آمار به دست آوردن دامنه تلاش های خود را.

http://www.adweek.com/digital/infographic-latest-twitter-study-sheds-light-just-how-well-video-doing-173661/

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *