چگونه به استفاده از ویدئو های آنلاین تاکتیک های بازاریابی خود را به موشک وار رفتن فروش

[ad_1]

ویدیو آنلاین تاکتیک های بازاریابی باید موثر برای کسب و کار به صرف میلیاردها تصویری تبلیغات. شکستن رکورد 10 میلیارد تصویری تبلیغات مشاهده شد در ماه مه سال جاری بیش از 180 میلیون کاربر اینترنت در ایالات متحده با توجه به آزادی مطبوعات توسط کام اسکور, Inc., منبع اصلی اطلاعات در کسب و کار دیجیتال تجزیه و تحلیل از طریق آن کام اسکور تصویری Metrix خدمات

اگر شما صاحب کسب و کار خود را آنلاین بازاریابی تبلیغات در میان 10 میلیارد بازدید 52 درصد از U. S جمعیت در مه ؟ آنلاین, آگهی, مشاهده آمار بیش از حد بزرگ است به چشم پوشی است. مطالعات نشان می دهد که ویدئو تبلیغاتی بسیار موثر تاکتیک های بازاریابی در ایجاد آگاهی نام تجاری.

با استفاده از ویدئو در بازاریابی آنلاین

تبلیغات آنلاین است که به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد محصولات و یا خدمات به مشتریان هدف خود را آنلاین. برای مخاطبان خود را واقعا درک آنچه شما در حال تلاش برای انتقال وجود دارد مراحل در به اشتراک گذاری اطلاعات است که معمولا شروع می شود با راه اندازی محصولات یا خدمات خود را. در این مراحل مختلف تبلیغات آنلاین فیلم ها موثر ترین ابزار برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود را.

1. محصول و یا خدمات راه اندازی – معرفی خدمات یا محصول خود را با استفاده از یک آموزنده ویدئو نشان میدهد که چگونه این محصول به نظر می رسد و یا چگونه این سرویس کار می کند. اطلاعات زیادی وجود دارد که یک فیلم می تواند سهم بسیار بهتر از صرف کلمات.

2. محصول شهادت ویدئوها – بدون تبلیغات بیشتر باور از محصول شهادت از مشتریان موجود خود.

3. کارکنان تصویری – نشان دادن شایستگی کارکنان خود را در یک ویدئو شامل یک کارمند واقعی در توضیح خدمت شما ارائه می دهیم و یا چگونه به روش.

4. از مزایای محصول یا خدمات شما – گاهی اوقات تبلیغات لازم نیست برای گفتن بسیار است. اجازه دهید این ویدئو نشان می دهد که منافع مشتریان می توانید لذت بردن از با استفاده از محصولات و یا خدمات شما را ارائه می دهند.

5. تصویری در ایمیل ها – با توجه به تحقیقات بازاریابی ایمیل با ویدئو های جاسازی شده دو یا سه کلیک کنید از طریق نرخ فقط ساده ایمیل است.

6. پیشنهادات مسابقات – این حوادث معمولا اجرا برای مدت زمان محدود فقط. شما نیاز به یک بازی هیجان انگیز و رنگارنگ تصویری برای ایجاد آگاهی از پیشنهادات و یا مسابقات در کوتاه ترین زمان ممکن.

وجود دارد بسیاری از راه های دیگر برای ترویج شرکت شما محصولات و یا خدمات است. اما آنها تنها می تواند به طور مداوم موثر است اگر انجام شود با یک برنامه ریزی استراتژی بازاریابی است.

تصویری استراتژی های بازاریابی

استراتژی های بازاریابی تعیین موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغات آنلاین خود را. این مهم است به دقت زیر را در نظر بگیرید:

1. محتوا – آنچه که باید در این ویدئو به مخاطبان خود را مشاهده و آن را به پایان ؟

2. های سیستم عامل – اگر چه یوتیوب بسیار محبوب وجود دارد سایت های دیگر را در نظر بگیرید مانند: Hulu BrightRoll تصویری شبکه Adap.tv و بیشتر.

3. کلمات کلیدی – کلمات کلیدی مناسب مورد نیاز به رتبه بالا و اطمینان دید در سایت اشتراک گذاری ویدئو.

4. ارتقاء – این مورد نیاز است برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض از ویدئو های خود را.

بیشترین کاربر-تولید کلیپ های تولید شده و آپلود شده بدون هیچ گونه تصویری استراتژی های بازاریابی. خوشبختانه برخی از آنها گرفتن توجه بینندگان را به تولید میلیون ها نفر از بازدید. اما برای کسب و کار آن است که باید به خوبی برنامه ریزی شده تصویری استراتژی بازاریابی.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *