چگونه به انجام موثر بازاریابی برای کسب و کار آنلاین شما

[ad_1]

بازاریابی ویدئو فوق العاده قدرتمند و راه را برای ترویج نام تجاری خود را. ایجاد فیلم که تولید بهتر بازاریابی آنلاین نتایج ندارد به مشکل باشد. اما از آن است که یک عمل تعادل بین دادن اطلاعات بیش از حد و اطلاعات کافی نیست.

شما می خواهید یک ویدیو که به نظر می رسد بزرگ برای تلفن های موبایل بزرگ و همچنین در سراسر این پیام به بیننده خود را به اقدام است. در اینجا 6 کلید تصویری نکات بازاریابی برای ایجاد ویدئو های خود را بازاریابی موثر تر است.

1. فیلم ها کوتاه تر بیشتر Views

نگه داشتن خود را در دو دقیقه بهتر است برای بینندگان. زمانی که فیلم های خود را در دو دقیقه یا کمتر آنها بیشتر احتمال دارد به تماشای تمام راه را به پایان. بیش از 3 یا 4 دقیقه احتمالا می تواند بیش از حد طولانی اما قطعا نمی رویم بیش از 10 دقیقه وقتی که خود را با موضوع اطلاعات سخت به درک.

2. رسیدن به نقطه ای سرعت

Don’t leave اطلاعات مهم خود را تا پایان فیلم. اگر شما قرار دادن اطلاعات مهم در سمت راست جلو بینندگان خود را خواهد بود به احتمال زیاد به تماشای آن را به پایان. ایجاد فیلم که برای ماندن در مسیر و رفتن نیست در مماس در مورد موضوعات دیگر.

3. عمل نمی کند مانند یک ربات

شما هستید نه یک ربات. شما در حال رفتن به برخی از اشتباهات می توانید کلمات خود را با مخلوط کردن و یا شما در حال رفتن به یک چهره شما را دوست ندارم. در مورد آن نگران نباشید. این همه خوب است چرا که مردم می خواهند شما به انسان است.

4. اهمیت صدا

شما می توانید یک بزرگ به دنبال تصویری, اما اگر هیچ کس نمی تواند شنیدن آنچه که شما می گویید آنها را خاموش. آگاهی از صداهای پس زمینه در هنگام ضبط به خصوص اگر شما در خارج و یا مردم وجود دارد صحبت کردن در این نزدیکی هست. اضافه کردن آهنگ های صوتی با موسیقی علاوه بر صدای خود را می تواند به حفظ منافع مخاطبان خود را. فقط مطمئن است که بینندگان خود را به راحتی می توانید شنیدن آنچه که شما می گویید بدون موسیقی در نظر گرفتن بیش از.

5. استفاده از ویدئوها در صفحات فرود

یک صفحه فرود با یک ویدئو را به طور کلی تبدیل بیش از یک بدون یک ویدیو. اگر شما می خواهید بینندگان خود را به اقدام پس از مشاهده شما در حال رفتن به باید به آنها بگویید که چه باید بکنید. شما می توانید با قرار دادن لینک های قابل کلیک راست بر روی صفحه نمایش به آنها را به یک صفحه از فروش و یا انتخاب کردن در صفحه ساخت تصویری تعاملی

6. آیا فقط تکیه YouTube

شروع به استفاده از ویدئو برای ترویج کسب و کار شما از طریق تمام انواع مختلف شبکه. یک جای خوب برای شروع است که در یوتیوب وجود دارد اما دیگر مکان های آنلاین برای آپلود و به اشتراک گذاری فیلم های خود را. ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل های مختلف بدست آوردن بهترین نتایج. بررسي فايلهاي vimeo.com, metacafe.com, dailymotion.com, video.search.yahoo.com و video.Google.com.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *