چگونه به ایجاد اطلاعات محصول است که به فروش می رساند

[ad_1]

در برخی از نقطه شما می خواهید برای ارائه یک خود-ایجاد اطلاعات محصول را در وبلاگ خود. آن را ممکن است یک محصول رایگان شما با استفاده از به عنوان یک مشترک انتخاب کردن در ترفند و یا شما ممکن است آماده برای ایجاد یک محصول شما به فروش برساند. در نهایت شما می خواهید هر دو نوع از محصولات در دسترس در وبلاگ خود. آن را ضروری است که نفس خود را-ایجاد اطلاعات محصول را به پول آنلاین?

نه در همه. شما قطعا می توانید فروش محصولات افراد دیگر و ایجاد یک درآمد خوب. اما شما می توانید در مقدار زیادی پول بیشتر و کنترل بر ایجاد و ترویج یک محصول اگر شما خودتان آن را ایجاد کنید.

شما خود محصول یا محصولات وابسته?

هنگامی که شما به فروش محصولات وابسته شما در کسب تنها یک درصد از درآمد شما تولید. محصول خالق را بدست آورده و باقی مانده (معمولا یک 50/50 کمیسیون تقسیم).

اما اگر شما فروش محصولات خود را 100 ٪ از هر فروش در وبلاگ خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک درصد چه وابستگان خود را به فروش برساند. وجود دارد مقدار زیادی از گزینه ها با ایجاد محصول — شما می توانید فروش خود را محصول اطلاعات خود را وابسته همچنین می توانید فروش آن را برای شما و شما می توانید اضافه کردن به که درآمد فروش محصولات وابسته. ایجاد کتاب های الکترونیکی خود را, دوره های آموزشی, راهنما و…. به شما می دهد گزینه ای را برای جریانهای چندگانه درآمد که در نهایت می تواند تبدیل به جریان درآمد انفعالی (به معنی شما لازم نیست برای انجام هر چیزی به جز ترویج این محصول در حال حاضر و پس از آن).

بسیاری از وبلاگ نویسان بر این باورند که آنها فاقد دانش و یا توانایی به منظور توسعه یک محصول از ابتدا. که نمی تواند بیشتر از حقیقت. شما باید بسیاری از مهارت های است که دیگر لازم نیست — و شما می توانید به اشتراک گذاری این مهارت ها و دانش خود را در مورد آنها با دیگران است که مشتاق برای اطلاعات. این می تواند هر چیزی از پدر و مادر نکته برای ساخت یک قفس! این تنها یک ماده از پیدا کردن آنچه که خوانندگان خود را می خواهید و سپس برای یادگیری چگونه برای ایجاد و طراحی اطلاعات محصول و ارائه آن به مشتریان خود را در یک راه جذاب.

شما همچنین نیاز به حک کردن زمان خود را در طول هفته به کار بر روی محصول. بیایید نگاهی به گام های اولیه برای برنامه ریزی و تولید اطلاعات محصول برای فروش در وبلاگ خود.

گام اول: تصمیم گیری برای ایجاد

سخت ترین بخشی از ایجاد یک محصول است که تعیین چه چیزی را ایجاد کنید. هنگامی که در تلاش برای تصمیم می گیرید نگه داشتن این دو چیز در ذهن:

پرشور در مورد موضوع خود. این را ایجاد اطلاعات محصول خیلی راحت تر و نتیجه نهایی حتی بهتر است.

با محصول اطلاعات خود را, مطمئن شوید که به ارائه یک راه حل برای یک مشکل, آموزش چیزی است که خوانندگان می خواهم به دانستن و یا آنها را نشان می دهد چگونه به انجام چیزی است که به بهبود زندگی خود را.

در حال حاضر خود را در نظر بگیرید وبلاگ تو رفتگی در دیوار و موضوع دسته بندی. شروع طوفان مغزی ممکن است برخی از موضوعات محصول شما فکر می کنید ممکن است علاقه خوانندگان خود را و که به خوبی به عنوان یک محصول. یادداشت ها در مورد این ایده ها. اگر شما نمی توانید آمد تا با چیزی خود را آغاز تحقیق وبلاگ های دیگر در تو رفتگی در دیوار خود را و نگاه کردن به اطلاعات محصولات آنها به فروش.

شروع به اطلاع سایر محصولات اطلاعات در شبکه است. و حتی اگر یک محصول ممکن است در خارج وجود دارد بدان معنا نیست که شما نمی توانید ایجاد چیزی مشابه. اینترنت teaming با مردم به دنبال اطلاعات با ارزش.

مرحله 2: خواننده درگیر

اگر شما واقعا می خواهید به دانستن چه نوع از محصول خوانندگان خود را پیدا خواهد کرد مفید از آنها بخواهید! بسیاری از وبلاگ نویسان را نادیده می گیرند این مرحله از آنجا که آنها فقط می خواهید برای دریافت با روند ایجاد اطلاعات محصول. آنها بستری. اما خوانندگان خود بازخورد و نظرات حیاتی برای موفقیت محصول اطلاعات خود را.

در اینجا به همین دلیل:

1. تبدیل شدن آنها به سرمایه گذاری در اطلاعات محصول پس از آنها شرکت در ایجاد آن است.

2. با درگیر کردن خوانندگان خود را, شما می توانید دقیقا آنچه آنها می خواهند بدون فقط حدس زدن و یا امید آنها آن را دوست دارم.

زمانی که شما درگیر خوانندگان خود را در هر مرحله از این موضوع به فرمت (ebook, البته, و غیره.), به رسانه (مکتوب تصویری, صوتی ترکیبی) به محتوای شما بیشتر مرتکب خوانندگان و پرورش شور و شوق خود را و علاقه است.

در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه به تعامل با خوانندگان شما:

شروع یک مکالمه با آنها. امیدوارم شما از یک سرویس ایمیل به طوری که شما می توانید با ارسال یک پخش ایمیل. با کوچکتر لیست مشترک می تواند به شما ارائه یک “بررسی” در ایمیل برای پرسیدن سوال در مورد این محصول اطلاعات.

  • توصیه خوانندگان خود را در ایمیل در مورد محصول خود را و دعوت خود را ورودی و ایده های. آنها می توانید انتخاب کنید و از ایده های شما در حال حاضر به آنها را و شما می توانید بپرسید در مورد موضوع ممکن است ایده های شما ممکن است ذکر کرده اند.
  • پیدا کردن نوع اطلاعات محصول آنها ترجیح می دهند – یک دوره کتاب کارنامه و غیره. و میان آنها بود – نوشته شده صوتی و تصویری و یا ترکیبی.
  • فقط چند سوال بنابراین شما لازم نیست آنها را پایمال. اگر شما نیاز به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در بررسی دوباره آنها را به عنوان شما کار بر روی این پروژه به شما به عنوان رئوس مطالب و نیاز به پاسخ های دیگر از آنها.
  • اگر شما هزاران نفر از مشترکیندر نظر بگیرید با استفاده از بررسی نرم افزار برای کمک به شما جمع آوری پاسخ های خود را مانند بررسی میمون یا بررسی ابزار.

مرحله 3: پژوهشي موضوع خود را

هنگامی که شما یک ایده خوب در مورد محصول موضوع انجام برخی تحقیقات به مطمئن شوید که شما:

  • بهینه سازی SEO (بهینه سازی موتور جستجو) بنابراین محصول اطلاعات خود را خواهد یافت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو;
  • اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه و محصولات خود را با توجه به آنچه دوست دارید یا دوست ندارم در مورد آنها و چگونه آنها رتبه در جستجوگرها;
  • ایجاد یک منحصر به فرد نقطه تفاوت به صورت محصول اطلاعات خود را پس از آن خواهد بود جالب تر و مفید و با ارزش تر از سایر محصولات مشابه.

شما می توانید با استفاده از سرویس رایگان به نام گوگل کلمات کلیدی برای کمک به شما در محصول کلمات کلیدی و عبارات. این کمک خواهد کرد که شما در یادگیری در مورد رقابت تعیین بهترین نام برای محصول خود را و کشف چگونه بسیاری از مردم در جستجوی این موضوع و یا موضوعات مرتبط.

مطمئن باشید به استفاده از قوی از عبارت کلمه کلیدی در عنوان اطلاعات محصول. جالب یا خلاقانه نام ممکن است به نظر می رسد قانع کننده اما ساده عبارت کلمه کلیدی برای شما بیشتر خواهد شد با کمک خوانندگان پیدا کردن محصول خود را.

مرحله 4: تعیین خود را ایجاد برنامه

مطمئن شوید که شما فعالانه زمان برنامه در هفته به کار بر روی محصول اطلاعات خود را. مهلت تعیین حتی یک تاریخ راه اندازی و اعلام آن به خوانندگان برای ایجاد یک حس فوریت برای خودتان. شروع کار عقب مانده از مهلت توطئه در تقویم دقیقا چند ساعت در هفته را صرف کار بر روی محصول. طرح محتوای محصول قبل از اینکه شما شروع به نوشتن.

اصلاح طرح و سپس آن را نشان می دهد به خوانندگان خود را به ورودی. هنگامی که شما این طرح شروع به نوشتن و توسعه محتوای اطلاعات محصول. اگر شما می خواهم به نوشتن مطالب خود را, شما می توانید با پرداخت یک مترجم آزاد به نوشتن برای شما. شما خواهد شد تا هزینه این سرویس هنگامی که شما شروع به فروش محصول.

بررسی تعادل برای پیدا کردن صدها نفر از نویسندگان. اگر شما ایجاد ویدئو یا پادکست ها این کار را انجام خودتان را به خوانندگان خود ترجیح می دهند به صورت خود را و/یا صدای شما را بشنود. به یاد داشته باشید کار راه اندازی کسب اطلاعات محصول تقریبا به عنوان زمان زیادی به عنوان ایجاد آن – بین طراحی و بسته بندی محصول در حال توسعه یک صفحه از فروش و, بازاریابی, برنامه ریزی, پیدا کردن وابسته و ترویج این محصول راه اندازی.

بنابراین در نظر تنظیم دو مهلت برای تکمیل محتوا و یکی برای بسته بندی و ترویج محصول نهایی.

گام 5: درخواست برای انتقادات و پیشنهادات

زمانی که اطلاعات محصول به اتمام است, درخواست برای ورودی از چند خوانندگان و حتی وبلاگ نویسان دیگر قبل از شما طراحی و بسته بندی آن است. ارائه پیش نویس خشن به 5-10 خوانندگان در قیمت با تخفیف در ازای پیشنهادات و انتقادات خود را و مشتریان – و با وعده به آنها نسخه نهایی یک بار آن را به اتمام. شما همچنین می توانید بپرسید چند وبلاگ نویسان به نقد و بررسی پیش نویس خشن با یک وعده است که می توان آنها را وابسته در کمی بالاتر نرخ کمیسیون.

از آنها بخواهید برای مشتریان و همچنین استفاده برای ترویج این محصول است. هنگامی که شما همه از این بازخورد لازم را تغییرات و یا اصلاحات. در این مرحله شما باید یک محصول است که خوانندگان خود را نمی تواند مقاومت در برابر.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *