چگونه به بازار محصولات لوکس و افزایش سهم بازار در کشورهای آسیایی

[ad_1]

محصول خود را به عنوان یک محصول لوکس اما فقط به خاطر اینکه محصول خود را با نام تجاری لوکس را تضمین نمی کند آن را به فروش خوبی در بازارهای آسیایی. با وجود این واقعیت آشکار است که بسیاری از شرکت های راه اندازی محصولات به بازار با غلط گیری و اریب برنامه های راهبردی و اغلب موفق در اجرای اهداف کسب و کار. این شرکت توسعه گسترده نتیجه گیری در مورد چگونه آنها باید رویکرد اقتصاد در سطح کلان اما موفق به اجرای نتایج از آنجا که آنها نمی دیدن جزئیات در سطح خرد. بسیاری از رهبران و حتی ممکن است از رنج می برند “تغییر کوری” از آنجا که آنها در تمرکز بر یک جنبه از کسب و کار و تمام بازیکنان خود را هنوز از دست 800 پوند گوریل در اتاق. به منظور جلوگیری از این موانع رهبران باید به توسعه یک هدف رویکرد به یک مطلب تحلیلی درک واقعیت و تمام پیچیدگیهای خود. این مقاله روی آن روشن خواهد شد و شکستن جزئیات مهم از رفتار مصرف کنندگان در آسیا بزرگترین بازار: چین و ژاپن است. اگر چه این دو کشور مختلف با سلیقه هر دوی آنها افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس. شرکت هایی که مارک های لوکس در حال افزایش سرمایه گذاری های خود را و به دست آوردن سهم بازار با وجود یک جهان است که در رکود اقتصادی. آن است بنابراین ضروری است برای شرکت ها برای نفوذ به این بازارهای در حال ظهور به دست آوردن بازار خود را به اشتراک گذاری و برنامه ریزی استراتژی برای اجرای, روشن, چشم انداز استراتژیک.

در بازاریابی هدف این است که برای پیدا کردن آنچه که مردم می خواهند و آنچه که مردم در حال خرید و توسعه یک استراتژی برای ارائه نتایج به مصرف کنندگان و افزایش سهم بازار. بازار آسیا می تواند پیچیده وجود شباهت ها و گرایش های یکی می تواند به سرمایه گذاری بر روی رشد مصرف بخش. چالش این است که بسیاری از شرکت های ایالات متحده دست علامت در تلاش برای نفوذ در بازارهای آسیایی به دلیل آنها رویکرد بازار با قلم پهن امیدوار است که برخی از ایده های خوب می چسبد. یکی از عمده مغالطه این است که ما شرکت های گروه سه کشور با هم و فرض کنیم که همه آنها شبیه سلیقه و ترجیحات تعدیل با سطح درآمد متفاوت. راه حل این است که برای انجام تجزیه و تحلیل مقایسه ای از رفتار مصرف کنندگان می تواند کمک به شرکت های شناسایی استراتژی های بازاریابی موثر و فعال کردن آنها را به موفقیت و نفوذ این بازارهای آسیایی.

برای اطمینان از موفقیت شرکت ها باید کنار گذاشته باریک و خطرناک مفروضات و خیاط کشور, استراتژی های خاص برای هدف قرار دادن این مصرف کنندگان است. این دو کشور بزرگ برای هدف برای مارک های لوکس ژاپن و چین است. هر دو کشور منحصر به فرد مکانیسم های که مرتبط به رفتارهای خرید مانند:

(1) با نام تجاری جهت

(2) جنبه های برخورد با داخلی در برابر خارجی

(3) با کیفیت و قیمت می باشد.

نام تجاری گرایش

اول از همه کشورهای توسعه یافته این است که بیشتر با نام تجاری آگاهانه و وضعیت آگاه است. آن را نیز به شدت سبک-آگاهانه: مصرف کنندگان love high-end کالاهای لوکس (به خصوص محصولات از فرانسه و ایتالیا) خرید آیتم های چنین به عنوان طراح کیف و کفش و جواهرات. به نظر می رسد که یک افتادن اقتصاد است و نه مهار آن مصرف کنندگان است. ژاپن به شدت گروه گرا مصرف کنندگان مناسب را انتخاب کنید معتبر کالا بر اساس طبقه اجتماعی استاندارد و ترجیح می دهند که محصولات خود را افزایش و وضعیت. بر این اساس آنها ضمیمه اهمیت بیشتر به شهرت این کالا نسبت به خود شخصی طبقات اجتماعی. ژاپن نفوذ و گسترش به اطراف کشورهایی مانند چین و کره جنوبی. در شانگهای و سئول, شما می توانید ببینید نفوذ ژاپن در روند مد و محصولات (جیانگ کریستال و Kotabe, Masaaki, 2006).

چین حدود 10 میلیون از 13 میلیون مصرف کنندگان چینی ترجیح می دهند کالاهای لوکس. اکثر آنها کارآفرینان جوان یا حرفه ای مشغول به کار برای خارجی شرکت های چند ملیتی. مطالعات اخیر دریافتند که 24 درصد از جمعیت عمدتا در 20s و 30s ترجیح می دهند محصولات جدید و در نظر فناوری بخش مهمی از زندگی است. با آموزش عالی و قدرت خرید این نسل در برند و وضعیت آگاه است. آن را در نظر کالاهای لوکس به دستاوردهای فردی را بالاتر از وضعیت اجتماعی است. در چین خرید رفتار تمایل به منطقه ای متفاوت است. مصرف کنندگان در مناطق شهری به دنبال مد/روند/سبک ها ترجیح می دهند موارد تازگی و آگاه هستند از تصویر نام تجاری و محصول با کیفیت. این مصرف کنندگان زنده در ساحل شرقی-در شهرهای بزرگ مانند شانگهای, پکن, شنژن و دالیان.

داخلی در مقابل خارجی

دوم و ژاپن اگر چه عمدتا توسط شرکت های محلی است که به خوبی تاسیس مانند کانن و سونی و تویوتا و بسیاری از شرکت های جهانی موفق شده اند برای به دست آوردن سهم بازار. در این بازار Haagan Dazs Japan Inc موفق به خروج از بن و جری, در این بازی حق بیمه بستنی بازار با 90% سهم بازار. آن را با موفقیت تحویل داده پیام از یک “شیوه زندگی-افزایش محصول” با کلمه از دهان تبلیغات. شرکت شکوفا ترویج با کیفیت بالا با محلی درخواست تجدید نظر (جیانگ کریستال و Kotabe, Masaaki, 2006). شرکت های چینی دیگر می تواند این کشور را جوانان از طریق لنز از ارزش های سنتی فرهنگی’ این نسل معتقد بین المللی طعم و مزه یک عامل کلیدی در تصمیم گیری (جیانگ کریستال و Kotabe, Masaaki, 2006).

کیفیت و قیمت

ثالثا ژاپن در مقایسه با چینی ها و کره ای و مصرف کنندگان بسیار بالاتر از انتظارات برای محصولات و مایل به پرداخت حق بیمه قیمت برای آنها. شعار مانند خارج شده است “هر روز قیمت پایین” فلسفه به نظر نمی رسد برای جذب مصرف کنندگان ژاپنی از آنجا که آنها ارائه دانشیار قیمت پایین به کیفیت پایین: یسوع-karou, warukarou-ارزان قیمت ارزان محصول. مطالعه موردی – مک دونالد اگر چه مک دونالد است که شناخته شده به عنوان کم هزینه مواد غذایی در ایالات متحده است. McDonlads در ژاپن است قرار خود را یک کالای لوکس. امروز مک دونالد در ژاپن رشد کرده است برای تبدیل شدن به بزرگترین کشور زنجیره ای مواد غذایی سریع (جیانگ کریستال و Kotabe, Masaaki, 2006).

رهبران کسب و کار نیاز به در آغوش سه مفهوم مهم در سفارش به یک کمپین بازاریابی موفق.

• محصولات موفق باید FBI: طراحی کاربردی – نتایج زیبا — تخیلی سبک

• چسبیده به استراتژی خود را و ارزش ها در یک رکود اقتصادی

• یک تفکر رهبر – چوب به ارزش های خود را و تغییر مسیر استراتژی بازاریابی تمرکز می کنند.

غبار از رکود اقتصادی جهانی شرکت ها با تمرکز بر ظهور بازارهای آسیایی با تمرکز بر وفاداری مشتری از طریق ذهن-مراقبت از بازاریابی است که بر ساخت اعتماد با خود پایه مشتری. برای بسیاری از شرکت ها تبدیل به آسیا برای رشد نیز پرداخت می شود. بسیاری از شرکت ها در حال سرمایه گذاری بیش از 60 درصد از سرمایه گذاری های خود را در آسیا و اقیانوس آرام.

در نتیجه مدیران شرکت باید به یاد داشته باشید که نه همه کشورها ایجاد می شوند به همان اندازه. با درک و یادگیری به درک تفاوت ها و شباهت های بین این سه اسیایی, خرید غول های, شرکت های از کشورهای دیگر غوطه ور می توانند سازمان خود را یکپارچه.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *