چگونه به کسب و کار خود و یا سازمان بیشتر تلفن همراه

به راستی تلفن همراه در سال 2015 مستلزم بسیار بیشتر از داشتن یک طراحی وب سایت پاسخگو است که گوشی های هوشمند و قرص کاربران می توانند دسترسی بر روی دستگاه های خود را. یک, پاسخگو, وب سایت تلفن همراه است که فقط پایه و اساس که در آن شما باید به ساخت تلفن همراه خود را کمپین بازاریابی است که می تواند شامل هر چیزی از برنامه های تلفن همراه به رسانه های اجتماعی تلفن همراه و تبلیغات شخصی و منحصر به فرد محتوای تلفن همراه و ارائه می دهد. بودن تلفن همراه در این سال آسان نیست اما 91 درصد از صاحبان گوشی های هوشمند باید دستگاه خود را در آغوش رسیدن بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت ساعت در هفته به این معنی که اگر شما یک حضور آنلاین این که آیا شما یک کسب و کار یا سازمان شما به سادگی نمی توانیم به تلفن همراه است. شما فقط نمی تواند.

به تصویب تلفن همراه همچنان در حال افزایش در سراسر جهان وجود دارد بسیاری از چیزهایی که کسب و کار خود و یا سازمان می تواند انجام دهد برای تبدیل شدن به بیشتر تلفن همراه در دسترس تر و در عین حال جذاب تر برای کاربران تلفن همراه. در اینجا برخی از ایده های برای الهام بخشیدن به شما برای تبدیل شدن به بیشتر های تلفن همراه و اقامت جلوتر از رقبای خود.

آماده برای مقابله با مشتریان خود را 24/7

فن آوری تلفن همراه در حال حاضر باعث می شود آن را از همیشه آسان تر برای مشتریان به شما در رسیدن به شما وب سایت خود را در فرم تماس و پروفایل های اجتماعی خود را در فقط چند شیپور خاموشی دور. این باعث ایجاد یک وضعیت که در آن بسیاری از ایمیل, پیام, شکایت, پشتیبانی از مشتری, سوالات, تماس و سفارشات شما ممکن است پس از بسته شدن خود ساعت. البته شما می توانید آنها را نادیده گرفت تا روز بعد اما واقعا موبایل-دوستانه کسب و کار بدان معنی است که قادر به مقابله با این عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. اگر شما منابع لازم برای نظارت و پاسخ به بازخورد مشتری حتی پس از ساعات کار عادی استفاده از آنها – آن را به شما ایستادگی کردن از رقبای خود است.

امکان استفاده از مشتری جدید عادت

دستگاه های تلفن همراه تغییر کرده است راه ما جستجو برای مکان های که در آن ما می توانید غذا خوردن و یا قطع کردن راه ما گرفتن عکس و حتی راه که در آن ما ارتباط برقرار کردن با دوستان ما در شبکه های اجتماعی. فقط فکر می کنم که چگونه بسیاری از ما جستجو برای کافه و یا رستوران های ad hoc بر اساس مکان فعلی ما چگونه ما را selfies تمام وقت و یا چگونه اغلب ما ما را بررسی کنید Facebook یا Twitter اطلاعیه های فشار و واکنش به آنها را به عنوان به زودی به عنوان آنها می آیند.

همه از این عادات جدید ارائه امکانات جدید برای بازاریابان است. شما می توانید سازماندهی مبتنی بر عکس مسابقات که در آن شما درخواست مشتریان را به یک عکاسی از خود در حالی که با استفاده از محصول خود را, شما می توانید سازماندهی رسانه های اجتماعی آزمونها با جوایز شما می توانید مطمئن شوید که شما در Google Maps و افرادی که در غیر این صورت هرگز بازدید فروشگاه شما ممکن است کشف آن و تبدیل شدن به مشتریان خود را. آن را بسیار مهم برای کشف کردن آنچه که در حال غالب عادات در میان مشتریان خود و خیاط خود استراتژی بازار درآمده است.

واحد ارائه برنامه تجربه

وجود دارد یک روند رو به رشد در سراسر بازار تلفن همراه برای برندهای برای ترکیب برنامه های متعدد که در خدمت مقاصد مختلف به یکی از ویژگی های کامل نرم افزار فراهم می کند که یک واحد تجربه برنامه صرفه جویی در مشتریان مشکل نیاز به دانلود و استفاده از برنامه های متعدد از همان نام تجاری. علاوه بر این, بیشتر و بیشتر برندها در حال تلاش برای اطمینان حاصل شود که برنامه های خود را ارائه قابلیت های مشابه در سراسر سیستم عامل های مختلف و که آنها را از دست ندهید هر گونه امکانات و یا رنج می برند از هر گونه مسائل فنی. به طور سنتی, iOS apps شده است بیشتر توسعه یافته ارائه ویژگی های بیشتر و بهتر عملکرد کلی اما در حال حاضر برنامه های آندروید در حال ابتلا به هر دو از نظر امکانات و عملکرد. اگر کسب و کار شما بیش از یک نرم افزار تلفن همراه را در نظر بگیرید ادغام آنها را با هم. ساده تر این برنامه تجربه برای مشتریان ،

را به حساب پوشیدنی تکنولوژی

ساعت های هوشمند و مچ دست دیگر فرسوده دستگاه های مانند انتقالها تناسب اندام یکی از داغترین فن آوری های جدید هیجان انگیز با محصولات جدید در حال راه اندازی در این سال توسط علامت های تجاری عمده ای از جمله تازگی منتشر اپل دیده بان و تناسب اندام ردیاب Microsoft Band. بسیاری از ساعت های هوشمند با WiFi و یا اتصال های دیگر قابلیت ها و به راحتی می توانید اتصال به گوشی های هوشمند و یا قرص برای فعال کردن مناسب تماس و ارسال پیامک قابلیت های. به عبارت دیگر, آن ممکن خواهد بود برای بازاریابان برای رسیدن به تلفن همراه مصرف کنندگان نه تنها از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها بلکه از طریق smartwatches. اگر چه ساعت هوشمند پلت فرم است که هنوز 100% آماده برای بازاریابان شما هنوز هم می توانید مطمئن شوید که شما در رسیدن به ساعت مچی هوشمند کاربران در حال توسعه ساعت هوشمند برنامه های کاربردی راه اندازی یک ساعت هوشمند دوستدار موبایل سایت با استفاده از اطلاعیه های فشار و ضربه زدن به دستگاه های متصل مانند گوشی های هوشمند است.

خط پایین

تبدیل شدن به بیشتر های تلفن همراه نیاز به تجزیه و تحلیل برنامه ریزی و اغلب سرمایه گذاری در هر دو زمان و پول است. از آن آسان نیست. اما اگر شما را مدیریت برای ارائه یک تجربه فوق العاده برای کاربران تلفن همراه خود را, شما شیر را به یک بازی هیجان انگیز بازار پر از فرصت ها و مشتریان بالقوه است. آن زمان برای شما برای رفتن به ‘بسیج’.

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *