چگونه می توانید به اشتراک گذاری تصویر می تواند به رشد کسب و کار شما?

[ad_1]

با تعداد فزاینده ای از عکس های به اشتراک گذاشته شده در اینترنت همراه افزایش تعداد عکس های, سیستم عامل, روشن است که مردم بیشتر به سمت خود جذب تصاویری از متن. یکی دیگر از واقعیت است که میلیون ها نفر از عکس و تصاویر شناور در سراسر جهان گسترده وب aren't فقط عکس های سلفی و عکس های آنها نیز شامل تصاویری از مارک های خود آرم و محصولات است. بازاریابی دیجیتال شرکت ها به طور قابل توجهی با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, Instagram, tumblr برای ترویج مارک های مشتریان خود را با استفاده از تصاویر. یک نام تجاری تصویر لایک در یک حساب مشتری نشان می دهد به ارزش بیش از کلمات یا متن.

با توجه به CEP طراحی وب سایت شرکت فواره آبی, رسانه های گابریل Shaoolin,” فن آوری تبدیل شده است ما را به یک بسیار بصری فرهنگ است. دوربین ها در گوشی های, ساعت, تبلت و لپ تاپ. به عنوان یک نتیجه وجود دارد's شده است یک افزایش چشمگیر در عکس استفاده و فوری نمایش کانال های به ویژگی های آنها. بنابراین برای یک نام تجاری است که در تلاش برای برقراری ارتباط, بازاریابی, پیام, تصویر مبتنی بر محتوا در حال تبدیل شدن به یکی از قوی ترین ابزار[بهانجاماینکار[todoso ]. ”

چگونه می تواند بازاریابان آنلاین می تواند به نفع از تصویر مبتنی بر محتوا رسانه های اجتماعی? نگاهی به سه نکته مهم ارائه شده توسط کارشناسان بازاریابی است که ممکن است کمک به سازمانها در مهار قدرت از یک عکس.

1. ساخت یک استراتژی روشن

درست مانند دیگر رسانه های اجتماعی کمپین های بازاریابی خود را به تبلیغ شرکت نیاز به یک استراتژی روشن همین امر با استفاده از تصویر مبتنی بر سیستم عامل. در حالی که بسیاری از کسب و کار درک ارزش با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مثل Instagram و پینترست آنها نمی باید یک ایده روشن در مورد بصری نمایندگی نام تجاری خود را در این رسانه به درستی.

وقتی که می آید به تصویر های بازاریابی, در علاوه بر این به تمرکز بر روی هدف,'s تعامل سازمان ها نیز باید نشان دهنده نام تجاری خود را به درستی و انسانیت خود را کسب و کار. در تجزیه و تحلیل اهداف خود و مخاطبان اولین و تدوین بصری استراتژی بر این اساس است که همچنین شامل بازاریابی می تواند کمک به شما یک راه طولانی بروید.

اهداف خود باید شامل:

  • گرفتن نمایندگان برای نام تجاری خود را.
  • بصری و کلامی تعامل با مصرف کنندگان خود را.
  • سرگرم کننده و اطلاع رسانی به آنها.
  • گوش دادن به آنچه که مشتریان خود را می گویند.

دو . شناسایی پلت فرم سمت راست

رسیدن به حق مخاطبان از طریق کانال سمت راست در زمان مناسب بهترین شعار برای رسیدن به موفقیت است. این نماد که هر پلت فرم رسانه های اجتماعی خود کاربر جمعیتی و الگوی بازاریابی. از این رو به منظور ایجاد خود را, عکس های, بازاریابی موفق, سازمان خود را باید بدانید مخاطبان بالقوه و چگونه آنها را در تعامل با مورد علاقه خود را رسانه های اجتماعی پلت فرم. همچنین از آنجا که بسیاری از مخاطبان هدف خود را با استفاده از گوشی های هوشمند برای دسترسی به اینترنت این روزها شما نیز باید بهینه سازی مطالب خود را برای تجربه های تلفن همراه. برای این کار شما می توانید لینک خود را عکس و یا تصاویر به وب سایت تلفن همراه خود را انتخاب کنید تصاویری که نگاه خوب بر روی صفحه نمایش کوچکتر و مزایای جدید موبایل, ویژگی های, از جمله توانایی برای قراردادن پین.

سه . فکر می کنم خارج از جعبه

ارسال عکس از محصولات خود را به طور منظم قطعا یک شروع خوب است اما نباید خود را تنها به روش های مبتنی بر تصویر و بازاریابی آنلاین. مشتریان شما در حال حاضر آگاه از محصولات خود را به جای آنها به دنبال محتوای آنها می تواند تعامل با. آنها را به خود جلب نسبت به محتوای ایجاد شده توسط کاربر است که معتبر و با وفا.

به منظور افزایش میزان کاربر تولید محتوا در رسانه های اجتماعی خود را خوراک شما می توانید راه اندازی مسابقات که تشویق مشتریان خود را برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با محصول خود را به جای به سادگی گرفتن عکس خود را با آن است. این تجربیات زندگی واقعی مردم را با محصول یا شرکت را ایجاد انگیزه در دیگران به حداقل می دهد محصول خود را امتحان کنید که می تواند یک بازی بزرگ changer برای شما در آینده است.

نتيجه گيری

اگر شما're دنبال ساختمان پیوند استراتژی مانند به اشتراک گذاری تصویر و یا هر گونه دیگر رسانه های اجتماعی بازاریابی خدمات, استخدام آژانس بازاریابی آنلاین برای کمک به شما با کمپین های بازاریابی خود را.

[ad_2]

Source by Arpita Singh

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *