چگونه هوش مصنوعی است که انقلابی در صنعت تجارت الکترونیکی

[ad_1]

با کمک هوش مصنوعی یعنی هوش مصنوعی, e-commerce صنعت می تواند در بهبود تجربه مشتری با شخصی هدف قرار دادن مشتریان بالقوه برای افزایش فروش و معرفی آنها محصولات خود را بر اساس خرید و مرور رفتار است.

با توجه به مقاله منتشر شده توسط کسب و کار خودی در اوایل 85 ٪ از تمام تعاملات مشتری در حال رفتن به مدیریت انسان بدون پشتیبانی توسط 2020. با توجه به این پیشرفت در روند بسیاری از کسب و کار تجارت الکترونیکی را آغاز کرده اند به استفاده از اشکال مختلف از هوش مصنوعی فن آوری برای درک مشتریان خود را بهتر و ارائه آنها را به بهترین تجربه کاربر و تولید فروش بیشتر و درآمد.

در این مقاله ما مورد بحث چگونه هوش مصنوعی است که انقلابی در صنعت تجارت الکترونیکی:

1. یک مشتری محور رویکرد

اغلب این اتفاق می افتد که مشتریان پس از مرور وب سایت های تجارت الکترونیک در حالی که رها کردن جستجوی خود را و ترک سایت. این به طور کلی زمانی اتفاق می افتد که مشتریان قادر به پیدا کردن به اندازه کافی محصول مربوطه نتایج. در چنین حالات هوش مصنوعی می تواند کمک به کسب و کار با هوشمند راه حل است.

با باریک شدن مفهوم و در نهایت بهبود نتایج جستجو برای خریداران آنلاین هوش مصنوعی می تواند کمک به کسب و کار تجارت الکترونیکی مبارزه با این مسئله است. با استفاده از یادگیری ماشین یک زیر زمینه هوش مصنوعی و وب سایت ها و برنامه های می تواند شامل جستجو بصری عناصر که دیدن جهان به عنوان مشتریان انجام دهد. آن می تواند کمک به کسب و کار برای طراحی و توسعه یک مشتری محور تجربه با استفاده از پیشرفته تصویر و ویدئو شناخت فن آوری.

به این ترتیب کسب و کار تجارت الکترونیکی می توانید مطمئن شوید که خوب مشتری حفظ نرخ.

2. Chatbot تجارب

شما تا کنون تجربه مشتری خدمات مراقبت از کسب و کار ؟ چگونه می توانم شما احساس می کنید زمانی که تماس خود را در انتظار نگه داشته و شما باید منتظر بی شماری دقیقه قبل از اتصال به انسان ، اذیت مناسب است ؟ شما ممکن است سپس سعی کنید برای رسیدن به کسب و کار از طریق فضای مجاز: نامحدود ایمیل های امید برای بازگشت, که به طور کلی طول می کشد و حداقل 48 ساعت. چنین niggles در نتیجه بد تجربه کاربر. با توجه به این بشر طراحی چت زنده و مصنوعی chatbots در حال به دست آوردن شتاب برای پیشبرد خدمات مشتری.

chatbots یک برنامه کامپیوتری ایجاد شده برای انجام مکالمات از طریق شنوایی یا متنی روش به طور خودکار ارتباط و ایجاد شخصی تجربه مشتری.

با کمک chatbots کسب و کار می تواند به مشتریان با به معنای واقعی کلمه 24×7 خدمات به مشتریان همراه با توصیه های شخصی.

3. شناسایی مخاطبان هدف

هوش مصنوعی نیز باعث می شود نسل سرب توانایی e-commerce کسب و کار آسان است. هوش مصنوعی راه حل های بازاریابی و فروش و CRM می تواند کمک به کسب و کار در پیش بینی های بازاریابی. هوش مصنوعی کمک می کند تا بازاریابان دیدار با خواسته های مشتری با ارائه زمان واقعی خدمات و راه حل های بیش از نمایش داده شد. با هوش کسب و کار نیز می شود پیش بینی قابلیت محاسبه احتمال خرید مشتری.

4.مکالمه سیستم عامل

AI مکالمه را فراهم می کند سیستم عامل های مانند آمازون اکو یا Google صفحه اصلی است که اجازه می دهد تا خریداران برای انجام یک کار. با کمک هوش مصنوعی فن آوری های مانند زبان طبیعی درک خریداران می توانند صحبت می کنند به یک ماشین رباتیک برای دریافت پاسخ به نمایش داده شد در مورد موارد.

5. مجازی آینه تجربه

آن است که یک مهندسی نهاد ساکن در نرم افزار است که متصل با اتصال به برقراری ارتباط با یک انسان مثل انسان. با کمک هوش مصنوعی خریداران می توانند تقریبا “سعی در” گاهی به یک ایده از آنچه در این لباس به نظر می رسد مانند در رنگ های مختلف. برای مثال Lenskart ارائه می دهد زمان واقعی آینه برای خریداران سعی کنید در مشخصات مختلف بر روی صفحه نمایش به آنها یک ایده چگونه آنها را مانند کسانی که مشخصات واقعی.

بنابراین هوش مصنوعی می دهد به نفع کسب و کار تجارت الکترونیکی به منظور بهبود تجربه کاربر با آینه مجازی.

6. تشخیص حرکت

هوش مصنوعی بهبود تجربه خرید با ترجمه خاص حرکات به دستورات طوری که مصرف کنندگان می توانند در پیدا کردن محصول دقیق آنها به دنبال.

7. بهبود توصیه هایی برای خریداران

با کمک هوش مصنوعی راه حل های مارک های کارآمد جمع آوری و اسکن مقدار بسیار عظیمی از نتایج برای پیش بینی رفتار مشتری و دادن مربوطه و توصیه های مفید برای همه خریداران. به این ترتیب هوش مصنوعی نقش مهمی در ارائه یک “شخصی تجربه خرید” برای مشتریان.

8. کیفیت محصول توضیحات

می توان آن را وقت گیر و پر هزینه برای آماده سازی مناسب و جستجوگرها دوستانه توصیف برای همه موارد. هوش مصنوعی کمک می کند تا در مبارزه با چنین زمان گرفتن فعالیت های نقد و رئیس امکانات برای طراحی اصلاح شده توصیف محصول و ایجاد محصول با کیفیت توضيحات بدون هوش انسان است.

نتيجه گيری

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در حال ارائه به خریداران فوق العاده با تجربه کاربر. امروز e-commerce کسب و کار پررونق است و بیشتر و بیشتر مشتریان در حال تطبیق با این روند خرید آنلاین. در چنین طلایی سناریو هوش مصنوعی نقش واقعا مهمی در درک خریداران رفتار خرید برای ایجاد تجارب شخصی. اگر شما یک کسب و کار تجارت الکترونیکی, دریافت در تماس با best E-Commerce طراحی وب سایت شرکت دهلی نو ارائه دهنده خدمات در یک قیمت رقابتی. برای رقابت با تجارت الکترونیکی غول مانند آمازون, کسب و کار باید اتخاذ هوش مصنوعی و تلقین هوش مصنوعی در فرآیندهای کسب و کار خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *