چگونه ویدئو های ضروری در شرکت ارتباطات

[ad_1]

10 سال گذشته شاهد انفجار تولید فیلم به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار ارتباط. Forrester Research گزارش می دهد که بیش از 50 درصد از ترافیک آنلاین امروز است که در قالب این محتوا است. درصد است که انتظار می رود تا 80 درصد تا سال 2017 تاکید بر اهمیت این رسانه در شرکت ارتباطات. یک Qumu مطالعه از سوی دیگر نشان می دهد که 93 درصد از مدیران مورد مطالعه بر این باورند این ابزار ضروری در ارتباطات داخلی.

اما گرفتن وجود دارد; با اجرای یک کمپین موثر با استفاده از این رسانه است که آسان نیست و این است که در آن حرفه ای شرکت های بزرگ تولید فیلم می آید در دستی. برای درک دلیل این ابزار است که به شدت در دنیای شرکت های بزرگ ضروری است به بررسی برخی از مزایای منحصر به فرد آن را به ارمغان می آورد به شرکت خود را.

مزایای استفاده از ویدئو برای شرکت ارتباطات

  1. هدفمند پیام

با فیلم آن است که آسان تر به تصویب سراسر پیام خود را در شیوه ای کارآمد ترین. Forrester Research گزارش می دهد که یک دقیقه از فیلم است که معادل 1.8 میلیون کلمه است. این به این معنی که پیام شما تحویل داده شده است با سرعت بسیار بیشتری به عنوان مخالف به هر شکل از متن نوشته شده است. هر چه هدف از پروژه های خود را آموزش روشن شدن و یا اثبات اثربخشی محصول خود را این ابزار به شما کمک می کند تا تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن است.

  1. اعتبار

تصور کنید که شما در حال اجرا یک کمپین تبلیغاتی; فیلم های گذشته خود را به مشتریان به مشتریان خواهد شد و کار به طور موثر تر از یک متن نوشته شده ظاهرا از همان منبع. اگر کسب و کار شما است که به دنبال راه معتبر از عبور از سراسر پیام هر دو داخلی و خارجی این رسانه در حال حاضر ارزش خود را ثابت کرده.

  1. تطبیق پذیری

ارتباطات کسب و کار را پوشش می دهد طیف متنوعی از مناطق, از, بازاریابی, تبلیغات, مشتری, آموزش, مدیریت شهرت سرگرمی در میان دیگر مناطق به خوبی اجرا شده پروژه را می توان برای همه این اهداف است. این مهم است که به یک هدف مهم در هر تولید مبادا شما را از دست دادن مخاطبان خود توجه.

  1. آگاهی نام تجاری

به رسمیت شناختن نام تجاری می تواند باعث شکستن و یا کسب و کار شما. به این ترتیب, شما باید افزایش دید خود شرکت هر دو آفلاین و آنلاین. یک حرکت فیلم می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور افزایش دید خود شرکت به خصوص که در آن چندین پروژه در حال آغاز در یک دنباله است. فیلم های تعاملی بسیار مهم برای به دست آوردن وفاداری از هدف خود را در طاقچه.

  1. انتقادات و پیشنهادات

هر مدل از ارتباطات تاکید بر اهمیت بازخورد. یوتیوب و دیگر سیستم عامل کار مانند هر دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی و به شما خواهد شد دریافت بازخورد ارزشمند از مخاطبان هدف خود را. از طریق این تعاملات می تواند عملیات خود را افزایش دهد و منجر به تبدیل.

این نشان دهنده اما فقط تعداد کمی از مزایای کلیدی با استفاده از تصویری به منظور افزایش اثربخشی خود را از شرکت ارتباطات. اگر شما به استفاده از ویدئو به عنوان یک ابزار ارتباطی و یا به دنبال بهبود چگونه شما با استفاده از آن می توان آن را روی حیله و تزویر به شکل جنبه های مختلف درگیر است. که چرا از آن است که مفید به برون سپاری مردم است که کارشناسان به طور کلی به دو دلیل اصلی. برای اولین بار است که آنها با تجربه هستند و می دانم آنچه آنها در حال انجام است. دوم این است که مقرون به صرفه است. اگر شما می خواهید برای تولید فیلم های خود را در خانه شما نیاز به سرمایه گذاری زیادی از زمان و پول در استعداد مناسب و تجهیزات. بهترین چیز برای انجام تحقیقات محلی و شرکت های تولید فیلم های خود را در منطقه و دیدار با آنها به بحث در مورد نیازهای خود و ایجاد یک ارزیابی که در آن شرکت شما فکر می کنم بهترین متناسب با نیازهای شما.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *