کسب و کار از ویروسی ویدئوها

[ad_1]

بازاریابی ویروسی نیز نامیده می شود تبلیغات ویروسی اشاره به یک روش بازاریابی است که با بهره گیری غیر متعارف به معنی مانند وب سایت – در گسترش اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات است. یکی از بهترین راه برای انجام بازاریابی ویروسی است که با ایجاد تصویری مبارزات. ویدئوها جذب مخاطبان بزرگتر زیرا آنها دیده می شود عملا در هر گوشه ای از اینترنت به طور خاص در رسانه های اجتماعی و سایت های به اشتراک گذاری ویدیو. عنوان این فیلم ها به اشتراک گذاشته شده در سراسر سایت های مختلف و بازدید گروه های مختلف از مردم آنها را تبدیل به ویروسی. به استفاده از یک کلیشه آنها “گسترش مثل یک بیماری است”. بنابراین آنها به نام ویروسی ویدئوها.

ویروسی ایجاد شده است به منظور به اشتراک گذاری اینترنت از طریق رسانه های اجتماعی و پست الکترونیکی و ویدئو های وب سایت. آنها را به توسعه روند ویدئوها که بدان معنی است که آنها را تبدیل به فوق العاده محبوب آنلاین به دلیل گسترده پخش از طریق سیستم عامل های مختلف. اکثر فیلم ها ویروسی هستند و سرگرم کننده, سرگرم کننده و / یا طنز آمیز در طبیعت است.

چگونه فیلم ها در حال گسترش آنلاین

ویدیو های سایت یوتیوب است که محبوب ترین انتخاب برای ارسال بازاریابی ویروسی فیلم ها. پس از آن دکمه است که اجازه می دهد برای به اشتراک گذاری در سایت های اجتماعی مانند Facebook و Twitter, گرفتن فیلم ها در سراسر سوله های مختلف و مخاطبان آسان است. این فیلم ها هستند و سپس توسط وب سایت های دیگر و شهروندان.

یک بار ویروسی فیلم به نظر می رسد در یک نمودار تصویری. این نمودار لیست محبوب ترین و اخیرا آپلود ویدئوها در یوتیوب. برخی از وب سایت حتی در یک بخش جداگانه و یا صفحه خود را ویروسی می پردازیم. اساسا اعمال مانند ویروسی تدوین فیلم. برخی از مردم ترجیح می دهند در واقع مرور از طریق نمودار به جای جستجو از طریق یوتیوب یا دیگر سایت های رسانه های اجتماعی.

چگونه فیلم ها ویروسی کمک به بازار محصولات و خدمات

وجود دارد چهار دلیل برای کسب و کار باید در نظر با استفاده از ویروسی به ترویج محصولات و خدمات:

  1. ویدئوها مردم را جذب کند. آنها بیشتر جالب جذاب و جذاب.
  2. ویدئوها ارائه پاسخ قطعی به چه محصول یا خدمات شما می توانید انجام دهید و همچنین به عنوان یک تصویر روشن از آنچه مشتری می خواهد برای به دست آوردن توسط سایه چنین محصول و یا خدمات است.
  3. ویدئوها را می توان چندین بار مهم نیست که چه زمان از روز هر روز از هفته است. در نتیجه آنها ایجاد طولانی مدت آگاهی برای نام تجاری خود را.
  4. ویدئوها جذب افراد بیشتر به وب سایت خود را. و این بازدید کنندگان را پیدا کردن دلیل برای اقامت طولانی تر و کشف سایت.

مارک های اصلی با استفاده از ویروسی به بازار محصولات

برخی از محبوب ترین مارک های مصرف کننده شده اند با استفاده از ویروسی ویدئوها برای تبلیغات محصول. آنها با استفاده از فیلم برای معرفی یک محصول جدید و یا ترویج یک مبارزه است. برخی از شرکت ها حتی یک ویروسی سری ویدئو. در اینجا چهار شرکت را ساخته اند که قابل برداشت خود را با مبارزات بازاریابی ویروسی.

  • *Blendtec را “آن را مخلوط ؟” ویروسی تصویری سری آغاز شده در سال 2006. فیلم نشان می دهد که محصول شرکت – بلندر – مخلوط کردن تقریبا هر چیزی از توپ گلف به تب و تاب بودن چوب به اپل. اکثر فیلم های خود را (بیش از یک صد!) یک میلیون بازدید در یوتیوب. این تب و تاب بودن چوب ویدئو ترین نمایش ها در سه میلیون نفر است. این “آن را مخلوط ؟” وب سایت دارای یک نمودار نشان دادن آخرین و محبوب ترین ویدئوها.

  • ردبول یکی دیگر از شرکت است که با استفاده از ویروسی به دریافت پیام خود را در سراسر. آن “ورزشکار ماشین – Red Bull Kluge” تصویری ویروسی رفت و در سال 2012. در حال حاضر آن را تا بیش از 14.6 میلیون بازدید در یوتیوب. این ویدئو به سادگی نشان می دهد که کلیپ های مختلف شدید و یا اکشن, ورزشی, چیزی که ردبول در حال حاضر شناخته شده است.

  • نایک می داند که چگونه به خوبی بازاریابی ویروسی فیلم ها. یکی از محبوب ترین کمپین های تصویری است که ویژگی های NBA ستاره کوبه برایانت پریدن بیش از یک ماشین – یک استون مارتین در آن! – در حالی که پوشیدن کفش نایک پوشاک. این بیش از 2.8 میلیون بازدید در یوتیوب.

چگونه برای تعیین اگر آن روند یا نه

برای پیدا کردن اینکه آیا یک ویدیو ویروسی رفته است, شما نیاز به پیگیری نتایج به طور منظم نظارت بر چندین متریک و یا انتقادات و پیشنهادات (مانند تعداد لایک نظرات و سهام). نظارت بر رسانه های اجتماعی یکی از راه های انجام این کار است. مانیتور و یا به دنبال وب سایت های مختلف به ماندن بگیرید به روز با آنچه که اتفاق می افتد آنلاین. شما لازم نیست فقط پیگیری سایت های رسانه های اجتماعی است هر چند شما همچنین نظارت بر انجمن ها وبلاگ ها و وب سایت های خبری.

ابزار وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت تصویری است که آن را آسان تر برای کسب و کار به مسیر گسترش ویروسی در یوتیوب, شبکه های اجتماعی و دیگر پورتال آنلاین.

نتيجه گيری

اگر چه بازاریابی ویروسی و ویروسی ویدئوها هرگز نمی تواند به جریان اصلی و سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی آنها در اینجا به ماندن بگیرید. یکی از دلایل این است که توانایی خود را برای گرفتن توجه گسترده و متنوع مخاطبان است. علاوه بر این خود را به عنوان وسیله اصلی تبلیغات اینترنتی آنها در برخی از راه های ارزان تر از تبلیغات سنتی است. و در نهایت پس از فن آوری است که در اینجا به ماندن ویروسی ویدئوها در اینجا به ماندن بیش از حد. در واقع ممکن است ما در صورت بزرگتر تصویری شگفتی در آینده!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *