کسب و کار کوچک بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژی

[ad_1]

یک صاحب کسب و کار کوچک نیاز به توانایی به پوشیدن بسیاری از کلاه و تبدیل به مهارت در چند مهارت است. قبل از باز کردن درب صاحبان باید توسعه استراتژیک کسب و کار و طرح بازاریابی برای اطمینان از کارهای مورد نیاز در حال انجام است.

شاید بزرگترین چالش برای صاحبان کسب و کار کوچک است که تعامل موثر و مقرون به صرفه استراتژی های بازاریابی. در حالی که آن را تقریبا غیر ممکن است برای ساخت نام تجاری به رسمیت شناختن بدون قابل توجهی از تلاش های بازاریابی این محل می تواند هزینه سنگین برای شرکت ها فقط با شروع کردن.

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک محل است که نه تنها مقرون به صرفه است اما می تواند عملکرد قدرتمند نتایج. این روش را می توان در ارتباط تنگاتنگ با دیگر استراتژی های بازاریابی آنلاین برای به دست آوردن حداکثر آنلاین دید.

بسیاری از افراد آشنا با رسانه های اجتماعی مانند Twitter و Facebook. تقریبا هر عمده مصرف کننده با نام تجاری اجرا Facebook صفحه کسب و کار. این محل موثر برای تعامل با مصرف کنندگان و ارائه خصوصی تخفیف و یا فروش به مشترکین ارائه می دهد.

رسانه های اجتماعی را می توان مورد استفاده برای ترویج وب سایت های شرکت ها, بازاریابی, فیلم, پادکست, دیجیتال, خبرنامه مطبوعات و اطلاعاتی مقالات. صاحبان کسب و کار می تواند تعامل با مشترکان برای به دست آوردن بازخورد ساخت شتاب در مورد یک محصول جدید انتشار و به اشتراک گذاری اخبار شرکت.

بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز شامل اجتماعی فیس بوک از طریق وب سایت های مانند StumbleUpon و تشکر. نه تنها می تواند شرکت خود را ترویج بازاریابی وثیقه آنها همچنین می توانید به اشتراک گذاری منابع در مورد شرکت های دیگر. این فراهم می کند فرصت برای ایجاد روابط مشتری و گسترش ارتباطات کسب و کار.

شکل دیگری از بازاریابی اجتماعی است انتشار نظرات به همفکر وبلاگ و یا وب سایت. بسیاری از شرکت ها استفاده از این استراتژی برای توسعه روابط با کسب و کار است که می تواند یک بازاریابی خوب شریک است.

برای مثال FoodBuzz.com # 1 آنلاین foodie شبکه. آن را فراهم می کند یک محل که در آن وبلاگ نویسان مواد غذایی می تواند نیازهای دیگر سختگیر و به اشتراک گذاری دستور العمل های. اما FoodBuzz متعدد حامیان مالی که دسترسی به وبلاگ نویسان مواد غذایی و ارائه مشوق برای ترویج محصولات خود را. این یک مثال از co-op بازاریابی است که نه تنها باعث کاهش زمان و همچنین هزینه های.

ترک نظرات به شرکت در وب سایت ها و وبلاگ ها این است که یک استراتژی خوب برای پیوند ساختمان آنلاین. پیوند ساختمان است ضروری برای افزایش رتبه بندی موتور جستجو. در حالی که موتورهای جستجو با استفاده از انواع تکنیک ها برای تعیین که در آن وب سایت های رنک لینک های ورودی است که یکی از معیارهای مهم. زمانی که صدها نفر از وب سایت لینک به یک وب سایت خاص آن سیگنال های موتورهای جستجو که آن را به یک سایت محبوب ارائه می دهد و اطلاعات مردم به دنبال.

اهداف اصلی از ترکیب بازاریابی اجتماعی به یک کسب و کار کوچک به منظور توسعه روابط مشتری ساخت به رسمیت شناختن نام تجاری و بهبود دید آنلاین. وجود دارد بسیاری از جنبه های به بازاریابی رسانه های اجتماعی, پس از آن می تواند مفید باشد برای شرکت در یک دوره آموزشی بازاریابی برای یادگیری در مورد استراتژی های موجود و نحوه سرمایه گذاری در هر یک از.

صاحبان کسب و کار کوچک اغلب پیدا کردن آن را به نفع برون سپاری پروژه های بازاریابی برای یک شرکت بازاریابی آنلاین. کار با حرفه ای ها برطرف بار برای کارآفرینان و آزاد کردن زمان برای آنها را به حضور در مدیریت کسب و کار.

کسانی که جدید به راه اندازی یک کسب و کار کوچک ممکن است پیدا کردن آن مفید به بازدید از این انجمن کسب و کار کوچک وب سایت SBA.gov. SBA فراهم می کند انواع دوره های آموزشی کسب و کار, منابع تامین مالی مربیان و گام به گام راهنماهای برای توسعه کسب و کار و طرح بازاریابی.

[ad_2]

Source by Simon Volkov

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *