که بهتر است برای ساخت کسب و کار کوچک شما: یا Pinterest Instagram?

[ad_1]

کشف که پلت فرم ایده آل خود کاربران ترجیح می دهند و چگونه شما می دانم که اگر آن را's مناسب برای رشد کسب و کار شما

بصری خبرخوان سیستم عامل برای بازاریابی رسانه های اجتماعی واقعا جوش پایین به دو رشته اصلی: Facebook متعلق به Instagram و پینترست.

هر دو راه خود را از ارائه تصاویر و اجازه می دهد کاربران برای تدوین تصاویر آنها مانند اما آنها نیز محدودیت های که ممکن است فشار خود را ایده آل کاربران نسبت به گزینه های دیگر.

خود را در حال رشد کسب و کار با Instagram یک ایده عالی است اما همین't تعداد پینترست ،

اصلی درخواست تجدید نظر از Instagram است که این تصاویر قرار است منحصر به فرد باشد و حتی پرده. بیش از حد شرکت پست به ندرت به خوبی انجام دهد و کاربران don't می خواهید برای دیدن تبلیغات سنتی روش کار شده.

پینترست اجازه می دهد تا کاربران را به معاون کشیش بخش تصاویر از هر نقطه آنلاین و بر روی پلت فرم.

این تصاویر اغلب بسیار جلا و حرفه ای. روش تبلیغات سنتی نیز دیده می شود خیلی بیشتر در این پلت فرم مانند how-tos و تبادل نظر پست.

جمعیتی خواهد شد و نقش مهمی در تصمیم گیری خود را. است که محصول یا خدمات مناسب تر به زنان ؟

اگر چنین است پس پینترست برای شما است. تازه ترین آمار نشان می دهد در Pinterest کاربر جمعیتی است که زنان را تا بیش از 70 درصد از کاربران پینترست.

پینترست نیز به تساوی یک کمی مسن داخلی جمعیتی.

چه در مورد خدمات که در حال بهتر ترویج از طریق یک بحث ؟ آیا شما یک سخنران که می خواهد برای نشان دادن خاموش اخیر تعامل زبان و ایجاد یک گفت و گو در اطراف تخصص خود را?

این شما را به یک نامزد ایده آل برای استفاده از Instagram برای ترویج کسب و کار کوچک شما.

به یاد داشته باشید این مخاطب است که یک تقسیم عادلانه بین زنان و مردان و غربی در مقابل کاربران بین المللی. آنها می خواهم برای دیدن عکس ها و ویدئوها از آنچه شما انجام و یا فروش در عمل و مانند آنها را به تعامل پوستر اگر ممکن است از طریق بخش نظرات.

بهترین کسب و کار Instagram حساب خود را نشان دهد هسته هویت نام تجاری.

شما امیدوار به فروش اقلام از طریق یک پست که لینک به این صفحه در سایت خود با آن محصول یا خدمات ؟

Instagram تنها اجازه می دهد تا یک کاربر می تواند از طریق کلیک کنید از. با IG شما دریافت می کنید یک لینک در پروفایل شما زیستی. در حالی که با پینترست شما می توانید لینک از پست واقعی مانند آگهی های سنتی.

تفاوت بزرگ این است که چگونه شما قصد دارید برای شروع تجربه مشتری خود را.

اگر آنها شروع به با شما در یک نام تجاری سطح و شما قصد استفاده از کل حساب به ایجاد اولین گام در خود تبدیل Instagram بزرگ است. برای هر چیزی که در آن کاربر شروع می شود در این پست واقعی سطح پینترست در حال رفتن به برای شما بهتر است.

آن's چیزی است که شما می توانید برنامه برای شما اگر شما پناهگاه't در حال حاضر.

نگاه مشتری ایده آل خود را به عنوان شما تعریف آنها و ارزیابی اطلاعات آماری در تجزیه و تحلیل. اگر معامله به صورت محلی و یا حتی ملی برای زنان و به شما're فروش یک محصول و سپس Pinterest بدیهی است که بهترین گزینه است.

اگر بازاریابی آنلاین خود را در مورد ایجاد یک نام تجاری در اطراف خود تخصص و محل سکونت است't به عنوان مهم است و نه جنسيت و سپس شما خواهد بود بهتر خدمت Instagram.

اگر شما می توانید't ناخن که شما خدمت می کنند بهتر است شما همیشه می توانید هر دو را امتحان کنید!

داشتن ظرفیت برای ایجاد محتوای مناسب برای هر دو سیستم عامل و مدیریت هر دو پروفیل های بزرگ است.

اگر شما انتخاب برای استفاده از هر دو یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که: پینترست برای تصاویر از آنچه شما're ارائه و Instagram برای تصاویر شما ایجاد آن تصاویر.

اگر شما را به یک بالا 10 لیست با جلا تصویر شما می توانید استفاده کنید که در Instagram و همچنین می توانید تعداد زیادی از فیلم ها و تصاویر شما ایجاد تصویر است که می رود با این لیست و ارسال آن به Instagram!

هنگامی که شما ببینید بهتر کشش بر روی یکی از شما می توانید و سپس تمرکز تلاش خود را بر روی آن.

Pinterest یک ابزار فوق العاده برای بسیاری از کسب و کار اما اگر کسب و کار خود و نام تجاری شما است و شما're ساختمان شهرت خود را آنلاین Instagram است برای رفتن به یک گزینه بهتر است.

متفاوت است مطالب خود را, اما به یاد داشته باشید زمانی که کاربران به دنبال شما آنها دلیل انجام این کار به طوری don't ولگرد از هسته ای خود را با نام تجاری هویت.

[ad_2]

Source by Susan Friesen

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *