یوتیوب برای بازاریابی

[ad_1]

بازاریابی تغییر کرده است در طول سال. آن است که همیشه آسان نیست برای ترویج کسب و کار به خصوص در زمان عدم قطعیت است. آن است که قطعا ارزش نگاه یوتیوب برای بازاریابی و بهره گیری از پتانسیل ترافیک از برتر جهان تصویری در سایت.

با استفاده از محتوای تصویری مناسب برای کسب و کار شما?

شما ممکن است مردد و تعجب اگر شما باید به شیرجه رفتن و شروع به استفاده از ویدئو. من توصیه به صبر کنید دیگر هیچ. اگر شما را مدیریت برای ایجاد فیلم های بزرگ شما را پیدا خواهد کرد شما شروع به گرفتن ترافیک بهتر و بیشتر تبدیل کنید.

یوتیوب به شما ارائه می دهد یک مخاطب برای چنین کم هزینه است. سال پیش شرکت تنها می تواند از این نوع از قرار گرفتن در معرض و یوتیوب برای بازاریابی بی سابقه بود. در حال حاضر با قدرت از بازاریابی شما می توانید یوتیوب فروش.

آن است که همیشه خوب برای پیدا کردن شما به دست آورده اند بسیاری از بینندگان در حالی که شما خواب بودند. این زیبایی از یوتیوب آن را به عنوان جهانی شناخته شده است.

نگه داشتن در ذهن این استراتژی در بازاریابی یوتیوب:

استفاده از جامعه

میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان با استفاده از یوتیوب به صورت روزانه و در بخشی از جامعه آنلاین اگر ارائه می دهد. شما بیش از حد می تواند یک بخشی از جامعه.

به عنوان بخشی از خود را در یوتیوب استراتژی بازاریابی مهم است که به ارائه یک محتوای غنی تصویری به بینندگان خود را. آن را به ارائه ارزش است و باید علاقه خود را. این ویدئو باید اجرا برای حدود دو دقیقه به عنوان افراد ممکن است تبدیل به حوصله اگر آن را بیش از مدت طولانی. اطمینان حاصل شود که کیفیت تصویر و صدا هر دو کلاس اول.

به عنوان ویدیو خود را تبدیل به محبوب آن را به بالا رفتن از یوتیوب رتبه بندی خواهد شد و شما حتی بیشتر بینندگان.

شما مجاز به اضافه کردن نظرات به افراد دیگر ویدئوها و آنها می توانند همین کار را برای خود را. شما باید به نوبه خود بر روی این گزینه اگر به مردم اجازه اظهار نظر.

سعی کنید به ترک یک مناسب و معقول به نظر به جای گفت: ‘خوب’. به نظر ارزش به عنوان آن را به دیگران می خواهید برای بررسی از فیلم های خود را. نشان می دهد که شما می دانید چیزی از موضوع مواد.

شما همچنین می توانید دوستان را با دیگران در یوتیوب و آنها می توانند شما را به نوبه خود. هنگامی که شما انجام این کار شما را پیدا خواهد کرد که شما می توانید هر یک از دیگر ، به عنوان یک نتیجه از انجام این کار هر دو شما می توانید ترافیک به وب سایت خود را.

ایجاد یک اثر ویروسی از طریق ارسال ویدئو های خود را به دیگران به دیده بان. اگر آنها آن را دوست دارم آنها ممکن است تصویب آن را بر روی دوستان خود. بیشتر مردم که دیدن آن را به شما ترافیک بیشتر شما خواهد شد آمدن به وب سایت خود را. این کاملا یک استراتژی قدرتمند برای استفاده از زمانی که استفاده از یوتیوب برای بازاریابی

مشترکین

هنگامی که ویدئو های خود را خارج وجود دارد برای دیگران به تماشای شما ممکن است پیدا کردن آنها مشترک شدن در کانال یوتیوب خود را. اگر کانال خود را بر میدارد تا بینندگان شما می توانید انتظار می رود برخی از جریان ترافیک به وب سایت خود را. سعی کنید از ارسال سایر یوتیوب اعضای جامعه یک پیام درخواست آنها را به نگاهی به کانال خود را.

استفاده از ایمیل شخصی

در اینجا یکی دیگر از نکته خوب در هنگام استفاده از یوتیوب برای بازاریابی نیاز دارد. من مطمئن هستم که شما یک کتاب آدرس خود را کسب و کار تماس با ما. آنها را ارسال یک ایمیل با یک لینک به ویدیو خود را. هنوز هم بهتر; قراردادن ویدئو به ایمیل خود. بگویید مخاطبین خود را به جلو پیام اگر آنها آن را دوست داشت. دوباره این ایجاد باور نکردنی اثر ویروسی برای ویدئو های خود را.

استفاده از رسانه های اجتماعی

چیز خوب در مورد سایت هایی مانند Facebook و Twitter است که آنها را تشویق به اشتراک گذاری محتوا. یوتیوب دارای یک دکمه است که استفاده می شود برای به اشتراک گذاری محتوای ویدئو ها در Facebook و Twitter.

رسانه های اجتماعی بسیار بزرگ است و در حال حاضر چیزی است که شما باید با استفاده از خود را در یوتیوب برای طرح بازاریابی. شما می توانید به دست آوردن برخی از ترافیک با استفاده از این استراتژی است.

حتی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و به دست آوردن کشش در موتور جستجوی گوگل بروید و نشانه گذاری فیلم های خود را در سایت های مختلف نشانه. به عنوان مثال:

• ق

• تلو تلو خوردن بر

• خوشمزه

• Digg

هدف قرار دادن مخاطبان خود را

اگر شما می خواهید قرار گرفتن در معرض بیشتر و فروش و سپس شما نیاز به هدف قرار دادن ویدئو های خود را محتوا برای مخاطبان خاص. اگر شما انجام این کار و سپس شما در حال ایجاد یک ژنرال تصویری تبدیل خواهد شد که در میلیون ها نفر از فیلم ها در یوتیوب.

شما آمار فروش خود را سریع تر اگر شما هدف قرار دادن افرادی که علاقه مند در آنچه به شما ارائه. وجود دارد هیچ نقطه ای هدف قرار دادن افرادی که هرگز از رفتن به خرید از شما.

هر زمان که من با استفاده از یوتیوب برای بازاریابی من تمایل به هدف تنها گروه خاصی از مردم احساس می کنم ممکن است علاقه مند در خدمات.

هنگامی که شما هدف قرار دادن مخاطبان خود می شود آن را آسان تر برای ترویج در یوتیوب جامعه است. همچنین پیدا کردن وبلاگ های مرتبط می شود خیلی آسان تر است.

وجود دارد بسیاری از Facebook گروه در ارائه آن سخت است می دانم که در آن به جای ویدئو های خود را. اگر شما تو رفتگی در دیوار هدف شما این کار را بسیار ساده تر.

تبلیغ در وبلاگ های مربوط

با گرفتن ویدئو های خود را ذکر شده در وبلاگ مربوطه شما می توانید مقدار زیادی از ترافیک رانندگی برای ویدئو های خود را. در اینجا شما می توانید با استفاده از یوتیوب برای بازاریابی یک وبلاگ و همچنین به عنوان محتوای ویدئو. این می تواند برخی از زمان برای شناسایی مربوط وبلاگ های شما نیاز دارید, اما, وجود دارد راه برای رفتن در مورد آن. محل مربوطه وبلاگ بسیار مفید هنگامی که استراتژی استفاده از یوتیوب برای اهداف کسب و کار.

هنگامی که شما شناسایی وبلاگ ها و سپس همه شما باید انجام دهید این است که ارسال یک اطلاعیه مطبوعاتی از طریق ایمیل به صاحب وبلاگ است که می گوید آنچه در این ویدیو در مورد. شامل یک لینک به این ویدئو همچنین یا حتی بهتر از قرار دادن در یوتیوب کد قراردادن در سایت خود به طوری که آنها می توانید با قراردادن ویدئو در وبلاگ.

زمانی که ویدئو های جاسازی شده در این وبلاگ شما می توانید حتی بیشتر ترافیک و مشتریان بالقوه است. استفاده از این تکنیک و شناسایی وبلاگ ها به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید برای ارسال ویدئو های خود را به.

نتيجه گيری

سعی کنید تا مطمئن شوید که شما ارائه ارزش و درگیر کردن بیننده با خود محتوای ویدئو. استفاده از یوتیوب برای بازاریابی و ایجاد ترافیک و شما را پیدا خواهد کرد شما را به کسب و کار خود را به سطح دیگری.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *