یوتیوب تاثیر گذار بازاریابی برای جلوگیری از اشتباهات

[ad_1]

ما می توانیم می گویند یوتیوب تاثیر گذار در بازاریابی یکی از بهترین راه هایی برای افزایش یک نام تجاری برسد. اما اگر و تنها اگر ما آن را به راه راست.

در سال 2016 وجود دارد تا 75 درصد از بازاریابان در حال حاضر سرمایه گذاری تاثیر گذار در بازاریابی 60 درصد از مارک های را افزایش می دهد مقدار از آنها صرف تاثیر گذار در بازاریابی است. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که یوتیوب بهترین ROI از هر پلت فرم رسانه های اجتماعی, دانستن که یوتیوب دومین موتور جستجو و آن را ماهانه پایگاه کاربر از بیش از 1 میلیارد کاربر. چشمگیر ، این جای تعجب نیست که یوتیوب حمایت مالی یکی از در حال حاضر رتبه کسب مشتری ابزار.

یوتیوب بازاریابی می تواند به شما ارائه پاداش بزرگ. اما راه رسیدن به موفقیت از آن قلمرو ناشناخته می تواند پر از دست انداز. در اینجا برترین اشتباهات بازاریابی که اغلب مواجه می شوند و استراتژی در مورد چگونه به اجتناب از آنها:

اهداف بدون استراتژی است. این یکی از اشتباهات رایج در یک بازاریاب باعث می شود در هنگام راه اندازی یوتیوب تاثیر گذار در مبارزات. آنها تنها تمرکز بر اهداف خود و اهداف. برخی از بازاریابان تمرکز بر دستیابی به هدف از یک مقدار مشخصی از نمایش ها و تعاملات به طور خاص دوست دارد نظرات و سهام هر تصویری آنها انجام در سراسر چندین کانال.

ROI مثبت یوتیوب تاثیر گذار کمپین نیاز به خوبی تجزیه و تحلیل استراتژی است. گذشته از عددی اهداف کمپین یک بازاریاب باید در نظر تعریف kpi ها یا معیارهای کلیدی است که نشان می دهد که آیا یک کمپین عملکرد می تواند دستیابی به اهداف تعیین شده. در این صورت این اجازه خواهد داد که برای تصمیم گیری بهتر و استراتژی نه فقط به دیدار نهایی و اهداف و اما برای رسیدن به هدف بالاتر از حد انتظار است.

کشف. این مرحله بسیار مهم است که تعریف کمپین موفقیت است. در این مرحله بازاریابان اغلب کاهش یافت و به یک مشترک دام است که انتخاب یک استعداد بر اساس کانال تعداد مشترکان و آخرین تصویری نمایش.

یوتیوب میزبان مقدار بزرگتر از داده های تصویری ، افزایش Big Data analytics می تواند با ارائه ابزارهای آنلاین برای کمک به بازاریابان حفاری عمیق تر برای پیدا کردن بالاترین کیفیت استعداد برای نام تجاری خود را. چند کلید داده محور جنبه باید تجزیه و تحلیل در هنگام انتخاب یک استعداد است. اینها هستند:

  • ارتباط. تعیین کلمات کلیدی و مخاطب با هم همپوشانی دارند. که همچنین شناسایی اینکه آیا یک کانال مخاطبان خواهد بود اصیل علاقه مند در خدمات یا محصول خود را.

  • رسیدن به. متوسط تعداد نمایش هر فیلم. آن را به عنوان محاسبه متوسط تعداد نمایش ها در طول یک دوره مجموعه ای از زمان.

  • نامزدی. آن است که معمولا محاسبه شده با استفاده از مجموع دیدگاه ها و فعل و انفعالات. این اقدامات چگونه فعالانه مخاطبان در تعامل با کانال محتوا.

  • تحت تاثیر قرار. آن را بر اساس نحوه اشتراکگذاری محتوا در کانال و اگر بینندگان تبدیل شده به مشترکان است. آن را نیز نشان داد که آیا یک کانال تحریک عمل و مخاطبان رشد.

  • قوام. این اندازه گیری به طور متوسط کانال های مختلف معیارهای عملکرد از تصویری به تصویری. آن را تجزیه و تحلیل چگونه اغلب کانال ارائه مطالب معنی دار.

اگر فروشنده نتواند به تجزیه و تحلیل هر یک از این پارامترهای مهم این کمپین ممکن است در نتیجه ضعیف مخاطبان هدف پایین نرخ تبدیل و شسته بودجه.

محبوبیت است. هر صنعت آن است محبوب ترین در یوتیوب مشهور با میلیون ها نفر از مشترکین. به نظر می رسد مانند سریعترین و ساده ترین راه حل برای یک نام تجاری اما به یاد داشته باشید که آنها تنها نمایندگی 1-5 ٪ از همه تاثیرگذاران.

صدها کانال های جدید ایجاد شده و منتشر شده در هر روز و بازاریابان در حال بازی آن را امن آنها فعال بزرگترین کانال برای تضمین بهترین نتایج و نگه داشتن در نادیده گرفتن کانال های کوچکتر. این ممکن است منجر به ناامیدی وجود دارد فرصت های بیشتر از کانال های کوچکتر. این استراتژی را فراهم می کند تنها نتایج متوسط. چرا ؟

  • عدم معتبر تحسین است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که برای محبوب ترین و تاثیر گذار. آنها را پوشش موضوعات مختلف با تجربه های مختلف ایده های تصویری در واقع آنها اغلب به درمان با نام تجاری مشارکت به عنوان فقط یک کسب و کار, آیا این درست است ؟ آنها همچنین صرف مقدار زیادی از زمان در بازاریابی است. نتیجه آن: کسانی که مارک های نه هر گونه منافع خاص و یا معتبر شور و هیجان خود را در مورد محصول و یا خدمات است. کوچکتر و تو رفتگی در دیوار و کانال های صمیمانه علاقه مند در این موضوع خاص و محصولات است که می تواند منجر به کیفیت بالاتر تاییدیه.

  • عدم هدف قرار دادن. برای مثال زمانی که یک کانال بزرگ پراکنده مخاطبان آن را دشوار است برای پیش بینی که بخشی از مشترکین واقع می شود علاقه مند در این نام تجاری خاص و یا موضوع. این ممکن است در نتیجه مشترکین می توانید فیلم ها هستند که بی ربط به منافع خود که می تواند صدمه دیده است هر دو تاثیر گذار و تجاری است. اما کوچک و متوسط اختصاص داده شده کانال های جذب همگن مخاطبان بسیار درگیر پیروان.?

بازاریابان باید کشف کوچک و متوسط و تو رفتگی در دیوار و کانال های که می تواند تبدیل به وفادار ترین و اختصاصی با نام تجاری سفیران که درهای باز را به شدت هدف قرار داده و درگیر مخاطبان است. بیشتر یا کمتر از مقدار دلار بازاریابی برندها می تواند به انواع بیشتری از مخاطبان و تولید قطعات مختلف از محتوا است.

از دست دادن کنترل. بازاریابان هنوز هم سقوط به دام درمان نفوذ به عنوان یک بازیگر و محتوای سرمقاله ویدئو به تبلیغات. مارک اهمیت جلوه چقدر مشتاق کاربران خود را چگونه شکننده خود اعتماد هستند و چگونه کوته است به صحت.

مطالعات موردی ثابت کند که بیشتر معتبر محتوا بهتر کاربران واکنش نشان می دهند به آن است. این منجر به افزایش, رسیدن, بهتر نامزدی و در نهایت قوی تر کمپین نتایج.

آژانس. به عنوان تعدادی از یوتیوب اثرگذارندهها بوجود می آیند, سازمان نیز افزایش برای کمک به مارک های با مبارزات. بازاریابان می توانند به طور کامل برون سپاری تلاش و به سادگی به جمع اوری کردن پاداش. اما وجود دارد بسیاری از مشکلات پنهان در این استراتژی است.

  • دسترسی محدود. آژانس تنها دسترسی به استعداد خود در شبکه کانال های آن ممکن است همیشه بهترین جا برای نام تجاری نیاز دارد. بازاریابان موفق باید به ارزیابی کانال ارزش و نه به حد خود برسد تنها به یک شریک ایده آل.

  • اتصال. عدم اتصال چیزی است که بازاریابان اغلب دست کم گرفتن به خصوص سطح ارتباط شخصی است که مورد نیاز برای یک نام تجاری و تاثیر گذار. اثرگذارندهها به دنبال روابط قوی و ارتباط با یک برند به طوری که آنها می تواند واقعا درک ارزش های خود و صحبت طرف آن.

  • تو رفتگی در دیوار درک. اکثر آژانس های تهیه برندها در صنایع مختلف و لازم نیست به طور کامل درک تفاوت های ظریف از فضاهای خاص. مدیریت نام تجاری باید گام و مطمئن شوید که هر دو استعداد و تصویری انتخاب محتوا هستند در نظر گرفته شده برای صنعت جنبه های خاص.?

در همکاری با آژانس و مدیران باید به دقت ارزیابی هزینه های در حال ظهور نسبت به تحویل مقدار تفاوت بین سربار مرتبط با راه اندازی کمپین در خانه و هزینه های آژانس با شایستگی های کلیدی و منابع این تیم از دست رفته است و اگر آنها ارائه شده توسط شریک زندگی. مدیران نیاز به پیدا کردن پاسخ به این متغیرها قبل از استخدام یک آژانس.

عدم شفافیت و استاندارد در مدل قیمت گذاری. این یکی از بزرگترین چالش هایی را برای بازاریابان در یوتیوب تاثیر گذار در بازاریابی است. بازاریابان تا پایان گرفتن نامعقول نقل و افراط کردن. نه تحقق برای مذاکره در بازار است.

  • پرداخت مدل. کانال های مختلف و سازمان های کار در پرداخت مختلف مانند مدل پرداخت به ازای هر مشاهده و پرداخت هر اقدام و/یا پرداخت پستها در طول فعال سازی. بسیاری از سازمان ها و یا استعداد کار تنها در پرداخت هزینه فعال سازی هر مدل و اغلب نمی کراوات هزینه های خود را برای تضمین انتخاباتی نتایج.

  • بازار. یوتیوب تاثیر گذار در بازاریابی است که هنوز در مراحل ابتدایی با کمبود معیار بازار مشخص نیست نرخ متوسط. تاثیرگذاران و آژانس در حال حاضر هزینه در هر نقطه از $0.02 به $0.20 هر نظر وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای مذاکره است.

  • راز معاملات. سازمان های خود را به اشتراک بگذارید ساختارهای قیمت گذاری به ندرت که منجر به همکاران ارائه هزینه های مختلف برای همان استعداد و یا مبارزات انتخاباتی. بازاریابان نیاز به مقایسه قیمت ها در سراسر فضا و مذاکره به شدت به دریافت بهترین معامله را امن ROI مثبت مبارزات انتخاباتی.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *