یک صاحب کسب و کار کوچک's Guide to SEO

[ad_1]

SEO, به عنوان هر کس در حال حاضر بسیار آشنا با فرایند تلاش برای بهبود رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو بدون توسل به پرداخت گنجاندن مانند SEM بازاریابی موتور جستجو است. یک وب سایت تنها به عنوان خوب به عنوان آن دید. با تعدادی از وب سایت ها افزایش شگفت انگیز سرعت, ضروری است که یک وب سایت باید در میان چند زمانی که یک جستجو انجام شده است با استفاده از کلمات کلیدی تعبیه شده در سایت. SEO افزایش دید سایت و در نتیجه تضمین می کند که سایت های موفق در جذب بازدید کننده.

جستجوگرها است که تصور می شود یکی از موثر ترین هزینه استفاده از تبلیغات است. این درست است که تا حد زیادی اما به منظور مقرون به صرفه SEO مهم است به یاد داشته باشید که آن را نمی استاتیک روند. آن نیاز به به روز رسانی به طور منظم است که هر صفحه از وب سایت نیاز به بازار عرضه می شود به طور جداگانه با کلمات کلیدی خاص برای هر صفحه.

SEO مراحل متفاوت و به عنوان فن آوری برای جستجوی بهبود یافته است به طوری که موتور جستجو بهینه سازی تکنیک های. قبلی روش پر کردن هر صفحه با کلمات کلیدی مربوط دهکدهای از دست اثربخشی آن است. هنگامی که ما مقایسه تکنیک های SEO یکی از بهترین آنهایی که هنوز پیوند ساختمان. موتورهای جستجو هنوز قضاوت در مورد ارزش خود صفحه با توجه به تعداد لینک کلیک کنید بر روی آن و همچنین ارزش آن لینک کلیک کنید. بسیاری از شرکت ها برای انتخاب لینک های پرداخت در صفحات خود اما این طول می کشد دور از هزینه اثربخشی SEO.

گوگل the world's موتور جستجوی مورد علاقه و اکثر شرکت های جستجوگرها تمرکز تمام توجه خود را بر گرفتن بیشترین رتبه بندی در صفحات گوگل. گوگل همراه با Yahoo! نزدیکترین رقیب با استفاده از خزنده موتور جستجو در هنگام نمایه سازی یک سایت است. آنها با استفاده از پارامترهای مختلف و آن را یک فرایند مداوم است که قادر به ماندن در پارامترها و هنوز موفق به ترک رقبای خود را پشت سر گذاشت. با توجه به بسیاری از شرکت های جستجوگرها گوگل می پردازد 22.33% وزنها به محبوبیت لینک از یک صفحه خاص; 23.87% وزنها به اعتماد و محبوبیت دامنه و بقیه تقسیم بین ترافیک و CTR اطلاعات ثبت نام و میزبانی داده ها در میان چیزهای دیگر.

شرکت در جستجوگرها در نظر گرفتن همه این عوامل و مطمئن شوید که وب سایت خود را بهینه سازی شده است به درستی و که دید خود را بطور قابل توجهی بهبود می بخشد. آمادگی خود را در سایت برای خزنده موتور جستجو بررسی و ارزیابی و به روز رسانی.

آنها همچنین بهبود لینک ها در صفحات خود را به طوری که وجود دارد یک لینک خوب ساختمان مشخصات. آنها همچنین در صفحه اول سایت خود را به صورت دستی حذف به دایرکتوری مربوط و منابع با استفاده از روش های است که به شما اطمینان می دهم خوب مربوط به ارتباطات.

وجود دارد بسیاری از جستجوگرها بسته های در دسترس با شرکت در جستجوگرها. این اصول عبارتند از: بهینه سازی و لینک فرآیندهای ساخت و ساز. سپس آنها را نیز index سایت خود را و به عنوان یک ویژگی اختیاری آنها را به نوشتن مقالات در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر, بنابراین به عنوان به را بیشتر لینک به وب سایت خود را و آنها را بیشتر قابل توجه است.

بسته به طور معمول به صورت ماهانه به طوری که پیوسته به روز رسانی روند همچنان ادامه دارد و جستجوگرها حفظ درجه بالایی از موفقیت است.

[ad_2]

Source by Kate Wolgemuth

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *