10 ترفند روانشناسی برای افزایش فروش اینترنتی

آیا می‌خواهید فروش شرکتتان را ارتقا دهید؟ چه مصرف کنندگان تصمیم بگیرند که چیزی بخرند یا این که خیر، اکثر زمان ها موضوع محرک های روان شناسی کوچک می باشد ، کالا شما ممکن می باشد عالی باشد، البته درصورتیکه وبسایت شما برای موفقیت تنظیم نشده باشد، پس راه‌حل چیست ؟ برای افزایش فروش اینترنتی چه می توان کرد؟ همانطور که در همین بخش خواهید خواند قبل از این که وبسایت خویش را مشغول تغییر تحول و ارتقاء کنید و یا هزینه زیادی به مشاور بدهید، خط مشی معمولی تری را روانشناسان پیشنهاد می کنند.

10 رویکرد پیشنهادی مشاوران برای ارتقاء فروش اینترنتی

خریداران به طرز خاصی خرید کردن می نمایند و با اعتنا به حجم بالای حراج هایی که اخذ می کنند، فیلتر کردن سر و صدا چالش برانگیز هست ، همین مزیت متمایزی را به کسب و کارهایی می دهد که واقعا فهمیدند که مصرف کنندگانشان چگونه با صفحه های وبشان رابطه برقرار کرده اند در نتیجه، می بایست به دنبال تغییرات ظریفی باشید که تماشا کنندگانتان را ارتقا دهد.

انجام همین فعالیت وقت متعددی را نمی گیرد، و اثرات آن آسان اندازه گیری می شوند ، شما می توانید آزمون های A / B را در دو ورژن متفاوت انجام بدهید تا ببینید چه عملکردی خوبتر انجام می شود و در عرض چند روز به شما نتیجه ها را می دهد تا بتوانید به جلو حرکت نمایید و پیشرفت کنید در همین بخش از رازهای موفقیت شغلی،10 ترفند فروش اینترنتی وجود دارد که شما می توانید آنان را پیاده سازی و آزمایش کنید تا بتوانید فروش وب سایت خویش را افزایش دهید. تغییرات ظریفانه روانشناسی برای رخنه به بازدیدکنندگان شما وجود دارد:

ارسال رایگان:

مصرف کنندگان بها محصولی که می بینند را قبول دارند. این، به همین مضمون‌ هست که اگر بخواهید از مشتری هزینه ارسال یا انبارداری بگیرید، می بایست هزینه آن را در بهای نخستین متاع ذکر کنید. هنگامی که خریداران بعدا متوجه هزینه های مازاد می شوند، پریشان‌حال می شوند و سبب می شود تا از کامل شدن خریدهایشان اجتناب کنندهنگامی که شما شرح دهید که ارسال مجانی است، آنان به اسم تجاری شما اعتماد می کنند و احساس می نمایند شما کار را به نفع آن‌ها انجام می بدهید به خصوص در مقایسه با هزینه ارسال بها بالای رقبایتان.

قیمت کالاهای خود را دارای برچسب 99 در پایانشان بگذارید:

این به عنوان اثر آرم چپ شناخته می شود ؛ وقتی که یک کاربر ارزش 19،99 تومان را به جای 20 تومن می بیند، یک اختلاف روانی در وی منجر می شود. او ترغیب می شود که 20 تومان پرداخت نمی‌کند علاوه بر این، او این متاع را در محدوده 10-20 قرار می دهد، به جای 20-39. با وجود این‌که صرفا یک تک تومنی تفاوت دارد، البته اعضا فکر می‌کنند همین محصولات مقرون به صرفه تر هستند.

ارائه محصولات ارتقاء داده شده:

در پایان پروسه پرداخت، محصولات ارتقاء پیدا شده را توصیه نمایید ممکن هست مصرف کننده شما قصد داشته باشد 100 تومان خریداری نماید که در مسیر مراحل تصمیم گیری و پروسه پرداخت، او خویش را قانع خواهد کرد که خرید خوبی کرده است. برای مثال، در صورتی که شما محصولی 10 تومانی را ارائه دهید، به احتمال زیاد، خریداری می کند. او فکر خواهد کرد، “10 تومان چه تفاوتی خواهد داشت؟” چون او از قبل از لحاظ روان شناسی بر روی بهای نخستین تنظیم شده است.

با ایجاد حس شتاب؛ غیرمستقیم او را به عجله در خرید تشویق نمایید:

خریداران به احتمال فراوان می توانند این کار را انجام دهند زمانی که فکر کنند زمان محدودی به جهت انجام همین کار وجود دارد؛ هنگامی که آنها بر این یقین باشند که می توانند به عبارتی کالا را برای فردا یا این که تا هفته بعد با ارزش مشابه و یا این که پایین تر خریداری کنند، شاید امروز خرید کمتری می کنند. زمانی شما یک احساس فوری ایجاد کنید، باعث به فروش پرسرعت تری می شود و این می تواند اینگونه باشد که تعداد محدودی از این متاع باقی ما‌نده است. شما همینطور می توانید توضیح بدهید که قیمت های پایین فعلی به جهت مدت طولانی باقی نخواهند ماند و این سیگنال ها تصمیم خرید مشتری را تحریک می کند.

آدرسی برای نگرانی ها:

کسی که درباره خرید کردن یک فرآورده در وب سایت شما فکر می‌کند، ممکن هست نگران خریدش باشد و این سوال ها را از خویش بپرسد که :آیا ارزش پولش را دارد؟ آیا می توانم بهترش را در جای دیگری پیدا کنم؟ آیا نظیر عکسش خواهد بود؟ در صفحه محصول، می توانید به این نگرانی ها جواب دهید. بخش “سوالات متداول” موثر است، شما همینطور می توانید پاسخ ها را بر روی توضیحات فرآورده قرار دهید؛ شما می توانید توضیح بدهید که چرا همین محصول ارزش پول پرداختی اش را داراست و چرا همین متاع با ارزش هست و ویژگی های خاصش را پر رنگ می کند. انجام همین عمل منجر می شود مصرف کنندگان از انجام کاوش های مازاد پرهیز نمایند و یا این که به عقب برنگردند تا از خرید اجتناب کنند.

نشان دادن اعتبار، همین یکی از ارزشمند ترین ترفندها است:

اضافه کردن تعریف های خرید کننده یا آمار، این کارها باعث ارتقاء فروش خواهد شد؛ این دستور به ویژه هنگامی موءثر است که شما این اطلاعات را در نزدیکی آیکون خرید” قرار دهید. او می فهمد که تنها نمی باشد و اسم تجاری شما با شخصیت هست و به خریدار اعتماد دارید.

دادن احساس ارزشمندی به مشتریان:

مشتریان از دقت به آنها لذت می برند. این می تواند به رخ تخفیفی تخصصی یا این که ارائه کمک به نیازهای او و یا این که با ایجاد تمام روند پرداخت به عنوان انعطاف پذیر و یا این که درصورت امکان منعطف تر و آسان تر نمودن تمام مراحل پرداخت. زمانی آنها احساس اعتماد به نفس می کنند که شما (یا وبسایت شما) در طول خرید آنها را حفظ کنید، در همین شکل احتمال بیشتری به جهت تأیید خریدشان وجود خواهد داشت.

پیگیری پس از خرید!:

همانطور که ما به مشتری بعدی فکر می کنیم، البته نگهداری خریداران دیر باز اغلب زیاد با ارزش هست ؛ کاربری که چند بار محصولات شما را خریداری می کند، بسیار بیشتر از یک بار خرید کننده به شما کمک خواهد کرد. همین تاکیدی بر ایجاد مشتریان با مسئولیت هست و وقتی که آنان احساس می نمایند که بوسیله اسم تجاری شما تشکر می شوند، احتمال بیشتری پیدا می نمایند که خرید دوباره ای انجام دهند و حتی تجربه خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. شما می توانید یک پست الکرونیکی فردی به خرید کننده خود در مورد تجربه خریدش ارسال نمایید یا در صورتی که خلاق تر نیز باشید، چنانچه شما نشانی او را دارید، می توانید یک آیتم سفارشی را برایش ارسال کنید یا تخفیفی در آیتم محصولات آتی خود به او ارائه دهید.

قصه برد خویش را بگویید:

مردمان دوست دارند قصه پشت سر افراد موفق را بدانند ؛ وب سایت شما می تواند به طور موثری داستانتان را به اشتراک بگذارد. از روش متن، ویدیو یا این که سایر رسانه ها، شما می توانید نشان بدهید که چه کسی می باشید ؛ عاملی که کسب و کارتان را شروع کرده اید چه بوده و چه مشکلاتی را حل کردید. وضوح این فعالیت به مشتریان شما امداد می نماید که علاقه در پشت همین وب و عدد ها و تصاویر را ببینند به علاوه، یک خرید کننده که به ماجرا شما اعتقاد و باور دارد، ممکن هست کالا شما را تنها برای حمایت از کارتان خریداری کند.

از اثر متوسط و میانه به کارگیری کنید:

وقتی که شما سه متاع شبیه دارید، مصرف کنندگان احتمالا بیشتری دارند که آنان را بخرند؛ هنگامی که فقط یک آیتم مناسب در کنار یک گزینه گران وجود دارد، به طور متوسط آیتم ارزان تر گزینش خواهد شد. بنابراین، افزودن آیتم سوم، منجر می‌شود اعضا بخواهند خرید وسطی با قیمت متوسط را انتخاب کنند. تاثیراین کارها برای این است که آیتم گران ترین به عنوان یک لنگر فعالیت می نماید و سفارش وسطی را به شکل موردی با اهمیت و ارزشمند تلقی می کند.

این ترفندها اثبات شده اند که موءثر می‌باشد اما هر گزینه مختلف می باشد؛ شما بایستی به تغییرات ظریفتان ادامه بدهید تا مشاهده کنید کدام ورژن به طور موثری برای وصال به حداکثر توان شما فعالیت می کند. به دنبال این فرآیند و جمع آوری داده ها در نتایج، باعث به یک چرخه سریع حرکت و فروش عمده خواهد شد.

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *