3 آمار است که نشان می دهد که زنان بیشتر به فکر هدیه برای شرکای خود را نسبت به مردان

[ad_1]

این مقاله با استفاده از تحقیقات آنلاین برای شناسایی روندهای بین مردان و زنان وقتی که می آید به تحقیق و خرید هدیه برای شریک زندگی خود را آنلاین. پژوهش فراهم می کند برخی از بینش به تفاوت های جنسیتی وقتی که می آید به انتخاب, هدیه, هر چند این احتمال وجود دارد که این نتایج را نمی خواهد, تعجب, زن, خوانندگان و در واقع تایید آنچه هر زن در حال حاضر می داند!

پژوهش و کلمه کلیدی است که یک روش اغلب توسط موتورهای جستجو بهینه سازی مدیران و بازاریابان آنلاین به ارائه بینش به روند جستجو آنلاین در نظر اغلب جستجو برای کلمات یا عبارات در یک منطقه جغرافیایی. آمار زیر مربوط به جستجوی دقیق حجم در انگلستان برای کلمات کلیدی انتخاب شده و به طور متوسط حجم بر اساس کلید واژه جستجوهای بیش از 12 ماه گذشته.

1. هدیه برای مردان در مقابل هدیه برای زنان

در انگلستان حدود 33,100 دقیق جستجو شده در گوگل در بریتانیا برای ', هدیه برای مردان,' در حالی که تنها 8,100 ساخته شده برای 'هدیه برای زنان,'. پس این به چه معنی است ؟

نتایج نشان می دهد که زنان بسیار سخاوتمندانه تر از مردان وقتی که می آید به خرید هدیه برای نیمه دیگر خود, با توجه به اینکه وجود یک 409 درصد افزایش در حجم جستجوها برای ', هدیه برای مردان,' بر 'هدیه برای زنان,'.

2. هدیه کریسمس برای مردان در مقابل هدیه کریسمس برای زنان

به عنوان رویکرد ما کریسمس, بسیاری از ما هر چیزی را برای جلوگیری از فشار و شلوغی از شهر ما و شهر مراکز بی پایان صف های 'ما're خارج از بورس' عذر خواهی و به نظر می رسد از تغذیه تا فروشگاه دستیاران که می گویند 'عجله و ترک به ما'd مثل این فروشگاه در حال حاضر'. برای خرده فروشان آنلاین, از سوی دیگر, کریسمس یکی از سودآور ترین زمان از سال است.

ما حاضر آمار نشان می دهد که به طور متوسط ماهانه در مجموع تنها 590 جستجو برای 'هدیه کریسمس برای زنان' ساخته شده در انگلستان در مقایسه با متناوب 4,400 جستجو برای 'هدیه کریسمس برای مردان' که تقریبا 7.5 بار به عنوان بسیاری از! این است که بیشتر آمار را تایید می کنند که وارد شدن به روح کریسمس تا حد زیادی تنها به زنان!

3. شخصی هدیه برای مردان در مقابل شخصی هدیه برای زنان

گاهی اوقات خرید هدیه را می توان به عنوان مشکل ما سعی کنید به آمده تا با یک ایده هدیه ای است که ما نتوانسته ایم't انجام می شود قبل از به تحویل چیزی که است که کمی فوق العاده ویژه. این 'هدایای شخصی' بازار در انگلستان بزرگ است, دریافت 40,500 جستجوها به طور متوسط در هر سال در انگلستان است.

مقایسه مجموع 1600 جستجوهای ساخته شده به طور خاص برای 'personalized gifts for men' و تنها 320 ساخته شده در هر ماه برای 'شخصی هدیه برای زنان,'. جستجوها برای شخصی هدیه برای مردان برابر به پنج برابر حجم جستجوها برای شخصی هدیه برای زنان که نشان می دهد که زنان پنج بار به عنوان سخاوتمندانه به عنوان همتایان مرد خود!

در علاوه بر این به این نتیجه گیری ما رسیده در مورد سخاوت و کردار زنان نسبت به مردان ما همچنین می توانید چند پژوهش محور مفروضات در مورد هدیه میباشد. برای مثال آمار ما منجر به این باور است که شرکت های که تخصص در فروش سوغات و هدایای شخصی باید هدف هر دو مردان و زنان اما مخاطبان اصلی این است که زنان در نتیجه هدف قرار دادن زن خریداران آنلاین است که به احتمال زیاد به ارائه بزرگترین بازگشت سرمایه گذاری خود را در بازاریابی است .

پژوهش و کلمه کلیدی یک مهارت بسیار مفید است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اطلاع رسانی به استراتژی بازاریابی آنلاین در بسیاری از زمینه ها مانند انتخاب کلمات مناسب برای استفاده از پرداخت هر کلیک (PPC) / گوگل AdWords کمپین یا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) پروژه است. این نیز می تواند ارائه بینش به شناسایی حق مخاطبان خود را برای کمپین های بازاریابی و اطلاع رسانی طراحی وب سایت روند.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *