3 راهنمایی برای کمک به خود را آنلاین بازاریابی فیلم ضرب و شتم رقابت

[ad_1]

یک کسب و کار جدید محصول اما نمی دانم از کجا شروع کنم ؟ بازاریابی ویدئو فقط ممکن است برای شما. این مقاله در مورد بازاریابی مزایای آن و یک راهنمای کوتاه در مورد چگونه به ایجاد تصویری مناسب برای هر کمپین بازاریابی.

وجود دارد بسیاری از راه های که از طریق آن شما می توانید خود را در بازار محصولات و خدمات خود را. در میان این روش ها مقرون به صرفه ترین به این معنی است که شاید اینترنت. از طریق اینترنت شما می توانید آمد تا با هر کمپین بازاریابی ممکن است. اینترنت بسیار انعطاف پذیر و گسترده است که با حرکت از سمت راست آن می تواند کمک به کسب و کار خود و تبدیل شدن به محبوب تر و برجسته تر است. که گفت: اجازه دهید من به شما معرفی آخرین روند و احتمالا موثر ترین از همه استراتژی های بازاریابی آنلاین: تصویری بازاریابی است.

— بازاریابی —

بازاریابی ویدئو فقط ممکن است داغترین روند تا به امروز در زمینه بازاریابی. زمان برای گفتن از طریق متن کپی بازاریابی را تصویب کرده است. به جای آن در حال حاضر زمان برای نشان دادن و نشان دادن طریق کلیپ های ویدئویی.

اگر شما که آشنا با بازاریابی وجود دارد مطلقا هیچ نیاز را برای شما به نگرانی. اینترنت فراهم می کند مقدار زیادی از منابع در مورد چگونه شما می توانید فیلم های خود را. شما می توانید در مورد این ابزار است که شما نیاز به ایجاد فیلم ها و تکنیک های است که می توانید فیلم های خود را برای اهداف بازاریابی. در زیر برخی از راهنمایی در مورد چگونه شما می توانید تصویری کار بازاریابی کسب و کار شما.

1. تعیین که در آن برای ارسال فیلم های خود را.

اول از همه شما باید بدانید که در آن شما در حال رفتن به ارسال ویدئو های خود را بازاریابی مواد. وجود دارد بسیاری از انتخاب های در دسترس برای شما. شما می توانید ویدئو های خود را در وب سایت خود را برای جالب تر محتوای سایت. شما همچنین می توانید ارسال رایگان کلیپ های ویدیوئی در جوامع آنلاین و وبلاگ ها. البته شما نباید غفلت به ارسال فیلم در وبلاگ نویسی سایت های مانند یوتیوب.

2. تعیین محتوای ویدئو.

قبل از مرحله کمک خواهد کرد یک راه طولانی در تعیین محتوای ویدئویی خود را و مواد بازاریابی. به عنوان یک قاعده کلی فیلم های خود را باید حاوی اطلاعات است که به ایجاد علاقه بیشتر در کسب و کار خود و محصولات و خدمات است. اما واقعی و محتوای خاص را به است متفاوت باشد بسته به جایی که شما در حال ارسال فیلم های خود را.

مثلا ویدئوها در وب سایت شما می تواند خیلی بیشتر محصول و یا سرویس گرا. به خصوص فیلم های خود را می تواند نشان دهد که چگونه موثر محصول یا خدمات شما است. فیلم های خود را در سایت خود نیز می تواند تصویری توصیفات از مشتریان خود را. علاوه بر این آنها می توانند کلیپ های ویدئویی خود را در مورد تبلیغات ویژه و خاص به روز رسانی.

ویدئوها ارسال شده در وبلاگ باید بیشتر در مورد به روز رسانی اخبار و تبلیغات ویژه. آنها باید صرفا اطلاع بینندگان خود را در مورد آخرین اخبار و وادار کردن مخاطبان خود را به کلیک بر روی لینک به سایت خود را برای جزئیات بیشتر.

به صورت تصویری وبلاگ نویسی سایت های مانند یوتیوب ویدئو های خود را باید کمتر محصول گرا و بیشتر سرگرم کننده و خلاق است. لینک وب سایت خود را می توان با ارائه ویدئو و محصولات خود را می تواند برجسته را در آنها فیلم های خود را هرگز نباید ساده فروش زمین است. شما هرگز به آن اشاره شده و اعلان مجدد که در راه است.

3. شناسایی مخاطبان خود را.

همه همراه شما باید نگه داشتن مخاطبان خود را در نظر داشته باشید. آیا شما در نظر گرفته شده مصرف کنندگان ؟ آنها چه کسانی هستند و از کجا آمده است ؟ محتوای ویدئویی خود را بازاریابی مواد نیز به شدت بستگی جمعیتی از گیرنده های مورد نظر خود.

پس از شما انجام داده اند همه از مراحل فوق همه شما نیاز به انجام است را به فیلم های خود را و ارسال آنها را آنلاین. البته ممکن است شما را به شرکت خدمات یک ویدئو سرور برای مقاصد خود است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *