3 راه تبادل لینک -یک معامله و یا منفجر نشده ؟

[ad_1]

پس از کلمه من که عزیز گوگل یا نادیده گرفتن و یا دادن امتیاز کمتری در آن عرفانی معجون به نام Google's الگوریتم صاحبان وب سایت مانند شما احتمالا دریافت تعداد قابل توجهی از 3 راه تبادل لینک ارائه می دهد. X ارائه می دهد برای اضافه کردن یک لینک به Y's سایت در ازای یک لینک به X's سایت در دایرکتوری لینک خود را معمولا با فروش زمین اعلام این 3 راه تبادل لینک به روش مناسب برای به دست آوردن آن همه مهم یکی از راه های لینک های گوگل نرخ بسیار.

در سطح به نظر می رسد مانند یک معامله فوق العاده. به شما ارائه با یک لینک بر روی وب سایت خود را و شما می توانید یک لینک در Y's سایت در بورس-بنابراین شما عزیز و قدیمی X هر دو لینک یک راه و یک زن و شوهر از نقاط اضافه شده به الگوریتم گوگل ،

مشکل این است که آن را به ندرت به کار می کند که راه. بسیاری از این 3 راه لینک ارائه می دهد دریافت می کنیم در واقع به ارزش زمان و تلاش آن طول می کشد به مجموعه X's لینک در دایرکتوری ما. در واقع تعداد زیادی از مدیران سایت ایجاد یک ساده طراحی وب سایت و میزبانی آن را بر روی یک ارائه دهنده خدمات میزبانی رایگان برای استفاده به عنوان یک “catch-all” برای تبادل لینک. در اینجا سه مرحله شما می توانید استفاده کنید برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا شما 3 راه لینک ارائه یک معامله و یا منفجر نشده.

مرحله 1. قبل از اینکه شما قبول پیشنهاد خود را بررسی کنید Y's سایت. تمام لینک های ذکر شده در صفحه لینک مربوط به سایت مطالب? اگر پاسخ منفی است پس من پیشنهاد می کنم شما مودبانه این پیشنهاد را. اگر پاسخ مثبت است در ادامه با گام دو است.

مرحله 2. با کلیک راست روی صفحه و انتخاب گزینه view source. با وجود توضیحات متا و کلمات کلیدی متا موجود در سر صفحه. هستند و توضیحات و کلمات کلیدی مناسب برای مطالب صفحه ؟

در حالی که بسیاری از کارشناسان جستجوگرها نشان می دهد که اکثر موتورهای جستجوی دیگر استفاده از متا تگ ها آن's تجربه من بوده است که چند موتورهای جستجو حتی نمی خواهد قبول ارائه سایت خود را برای نمایه سازی بدون متا تگ ها. نگه داشتن در ذهن است که تلاش های SEO شما باید الزامات از همه مهم SE's به حساب آورد. در حالی که همه ما زمانی که سحر و جادو ده بالا در گوگل برای کلمات کلیدی که ده نقطه در دیگر موتورهای جستجو خواهد شد قابل ملاحظه ای افزایش ترافیک وب سایت شما. آیا گوگل مکان هر گونه ارتباط در متا تگ ها در الگوریتم رتبه بندی این است که هر کسی's حدس می زنم اما شخصا پس از انجام آزمون با استفاده از همان طراحی صفحات وب با و بدون متا تگ ها در سر من می توانم به شما اطمینان دهم گوگل قطعا متکی به متا تگ ها برای قرار دادن تبلیغات حستبلیغ. به نظر من عدم استفاده از متا تگ ها در یک صفحه لینک (به خصوص اگر که صفحه حاوی تبلیغات در گوگل, یک نشانه مطمئن است که مدیر سایت یا غافل از اهمیت استفاده از آن بسیار خوب کمی دسته و یا می تواند مراقبت کمتر چه که صفحه ایندکس شده توسط موتورهای جستجو یا نه. که همیشه استثنا وجود دارد برای هر قاعده پس اگر توضیحات و متا تگ ها گم شده من پیشنهاد می کنم شما به دنبال گام 3 قبل از اینکه شما تصمیم گیری.

مرحله 3. اگر شما پناهگاه't در حال حاضر انجام شده, نصب, گوگل,'s toolbar (لینک دانلود در دسترس است در گوگل's سایت). یکی از قدرت پردازش از گوگل's toolbar است که آن را فراهم می کند روابط عمومی از صفحه شما در حال مشاهده. هر زمان که ممکن است سعی کنید به جای لینک شما در صفحات با حداقل روابط عمومی 2/10. اگر چه من قبول ارائه می دهد برای یک لینک در صفحات با رتبه بندی پایین تر اگر آن را به تصویب آزمون در مرحله 1 و مرحله 2 این است که یک قاعده ی و خوب. اکثر SEO کارشناسان معتقدند که بالاتر روابط عمومی است که یک شاخص از اهمیت اماکن گوگل پس از بر روی صفحه بیشتر ارزش خود را برای لینک.

نگه دارید در ذهن اگر X مکان لینک شما در یک صفحه پر از لینک های نامربوط به سایر وب سایت ها و توضیحات و کلمات کلیدی متا تگ ها هستند یا گم شده و یا نه مربوط به سایت خود را's محتوا و گوگل به صفحه رتبه بندی از 0/10 که's دقیقا آنچه که لینک شما در آن صفحه است برای رفتن به ارزش در گوگل,'s الگوریتم – صفر است.

[ad_2]

Source by Loretta Wright

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *