4 اسرار کمی شناخته شده برای تبدیل شدن به سودآور بازاریاب وابسته

[ad_1]

وابسته به بازاریابی کسب و کار بدست بسیاری از وزوز در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت در فن آوری های اینترنت و قیام از کانال های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, LinkedIn و غیره.

برخی از بازاریابان وابسته به خصوص مبتدیان مبارزه برای کسب سودآوری آنجا که آنها به طور کامل درک کسب و کار.

واقعا چه سهامداران بازاریابی است ؟

بازاریابی وابسته است که روند درآمد آنلاین کمیسیون ترویج محصولات و خدمات. کمیسیون های خود را به دست آورده هر زمان شما منجر شود (مشتری بالقوه) و یا فروش محصولات آنلاین.جالب جنبه از کسب و کار بازاریابی وابسته است که شما می توانید یک تن از پول با کمی سرمایه گذاری پول.

بعلاوه, شما می توانید شروع کسب و کار بدون محصولات و یا خدمات خود را به کار از خانه و کسب درآمد انفعالی حتی در حالی که خواب اگر شما یک سیستم موثر در محل.

چگونه کار بازاریابی

ثبت نام تحت برنامه سهامداران از شرکت های معتبر که دارای ارزش محصولات و خدمات.

تصمیم گیری در مورد محصولات تو رفتگی در دیوار به تمرکز بر روی.

دریافت سفارشی خود را وابسته به کد ردیابی برای هر محصول شما تصمیم به ترویج آنلاین.

سمت راست را انتخاب کنید منبع ترافیک برای استفاده در ترویج این محصول است.

تصمیم گیری در استراتژی بازاریابی به استفاده از من.e نویسی تصویری یا بازاریابی رسانه های اجتماعی.

4 اصلی استراتژی های برنده برای افزایش سود خود را آنلاین

تمرکز بر روی یک تو رفتگی در دیوار در یک زمان

شما باید انتخاب کنید تو رفتگی در دیوار که شما هر دو آگاه و پرشور در مورد است. برای مثال از دست دادن وزن, مکمل, تغذیه, حیوان خانگی آموزش ، این را قادر می سازد شما به راحتی متقاعد کردن مشتریان خود را به خرید محصولات خود را. همچنین این اجازه خواهد داد که شما برای یادگیری و به دست آوردن جدید استراتژی های فروش که فروش خود را افزایش و چند برابر سود خود را.

انتخاب منابع ترافیک

آن است که توصیه می شود به تمرکز بر روی 2 منابع ترافیک در یک زمان. من به شما توصیه می کنیم با تمرکز بر یک موتور جستجو و رسانه های اجتماعی ترافیک در یک زمان. این را قادر می سازد شما را به درستی پیگیری و بهینه سازی کمپین راه اندازی بر روی هر پلت فرم در نتیجه به حداکثر رساندن سود خود را در هر محصول.راز فوق العاده وابسته به این است که توانایی خود را به تمرکز بر روی یک منبع ترافیک, تست و پیگیری مبارزات مطلوب است.

تست استراتژی بازاریابی به استفاده از

شما هرگز می توانید بدانید که اگر هم وبلاگ نویسی رسانه های اجتماعی و یا تصویری بازاریابی خواهد بود سود آور ترین تا زمانی که شما تست استراتژی های بازاریابی مانند:

وبلاگ نویسی: شما می توانید با نوشتن یک پست وبلاگ با استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو. این جذب مشتریان خود را به وبلاگ خود و باعث می شود آنها را به تصمیم گیری.

بازاریابی ویدئو; شما می توانید یک ویدیو توصیف ویژگی های محصول و سپس شما آپلود آن در یوتیوب برای مردم به تماشای.

بازاریابی رسانه های اجتماعی: این شایع ترین و ساده ترین روش به خصوص برای مبتدیان. Facebook پلت فرم بسیار خوبی به دلیل آن است که بسیاری از گروه ها/انجمن ها که در آن شما می توانید پیدا کردن افرادی که علاقه مند در محصول و خدمات خود را. شما به راحتی می توانید آنها را ارسال یک درخواست دوستی و زمین محصولات خود را به آنها.

مسیر دیتا/نتایج بدست آمده از هر یک از روش ها و سپس شما تمرکز بر این روش است که تولید بیشترین سود.

انتخاب نوع ترافیک

ترافیک نوع می تواند یا رایگان و یا پرداخت می شود ترافیک.

ترافیک رایگان شامل بهینه سازی موتور جستجو, گروه های رسانه های اجتماعی و بازاریابی مقاله است. اشکال این روش این است که آن را اجازه نمی دهد که شما به هدف قرار دادن مشتری خود را بر اساس منافع خود و جمعیت.

ترافیک پرداخت شامل استفاده از پرداخت هر کلیک و یا پرداخت به ازای مشاهده تبلیغات در موتور جستجو و سیستم عامل رسانه های اجتماعی. این روش سریع تر و همراه با افزایش تبدیل و سود به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به هدف قرار دادن مشتریان خود را به طور خاص بر اساس منافع و ویژگی های دیگر.

در نهایت وابسته به بازاریابی کسب و کار بسیار سودآور است و شما می توانید شروع به تبدیل شدن به سودآور امروز هنگامی که شما پیاده سازی استراتژی بالا.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *