4 ملاحظات کلیدی برای هر کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها

[ad_1]

در طول زندگی حرفه ای من من را توسعه داده اند و مشخص شده متعدد داخلی شرکت فرایند سیاست و استراتژی اسناد و مدارک. با تجربه و تمرین آن آشکار شد که یک فرایند را تحمل خواهد کرد زمان و تغییر اگر آن را مقیاس پذیر و تکرار. همان اصول واقعی برای رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی; باید آن را یک فرایند است که می تواند به رشد در طول زمان و تغییر است.

جدید کانال های رسانه های اجتماعی ظاهر شوند تا چپ و راست به خصوص برای تو رفتگی در دیوار شبکه های اجتماعی جوامع و ژئو هدفمند شبکه های کسب و کار. به منظور رسیدن به چشم انداز جدید شما نیاز به به طور مداوم گسترش رسیدن به خود را در سراسر مناسب شبکه های جدید. با هر گسترش این که آیا شما در حال راه اندازی اولیه خود را رسانه های اجتماعی بازاریابی مبارزات انتخاباتی و یا راه اندازی یک شبکه اجتماعی جدید و یا فضا وجود دارد چهار کلید ملاحظات. این مقاله به آدرس اطلاعات برای رسانه های اجتماعی خود را بازی طرح شامل کسب و کار خود و استراتژی و اهداف و اقدامات مورد نیاز برای ایجاد این اتفاق می افتد اما به جای ارائه می دهد یک تکرار رویکرد است که می تواند در سراسر چرخه عمر از مبارزات انتخاباتی خود را.

1. شروع به کوچک

اگر شما فقط جسارت به دنیای رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود و یا تصمیم گیری در آن زمان جدی خود را با رسانه های اجتماعی مشارکت به واقعا استفاده از این باور نکردنی فرصت بازاریابی را یک گام به عقب تمرکز و شروع به کوچک. آن است که آسان به بلند شدن در امکانات بازاریابی رسانه های اجتماعی و به سرعت پرش به بیش از حد بسیاری از مناطق در یک بار. این نه تنها خسته کننده باشد اما به آب کردن مبارزات انتخاباتی خود را. انجام تحقیقات کمی و یا استخدام یک متخصص است که می تواند به شما توصیه برای انتخاب دو یا سه شبکه های اجتماعی که بیشتر قابل استفاده برای کسب و کار شما. راه اندازی پروفایل خود را شناسایی مخاطبان هدف خود را و شروع به ساخت حضور خود را در آن انتخاب کنید شبکه شما تضمین ماندن تراز وسط قرار دارد با استراتژی کسب و کار شما.

2. راحت

توسعه آسایش و آشنایی با رسانه های اجتماعی و انجمن ها و فن آوری های بسیار مهم است, به خصوص اگر شما جدید به فضای اجتماعی و رسانه ها. شما باید راحت با نه تنها چگونه به استفاده از فن آوری اما در تعامل با مخاطبان خود را. تعاملات خود را باید طبیعی و با شخصیت است. یکی از مزایای کلیدی از شبکه های اجتماعی است که توانایی صحبت کردن “با” مخاطبان خود را و نه “در” مخاطبان خود را. شما در حال به اشتراک گذاری ایده ها و ارائه ارزش به چشم انداز خود را و به رهبران در صنعت شما. وجود دارد راه های بی شماری برای ارتباط با مخاطبان خود را بر اساس کسب و کار خود و منطقه از تجربه و تخصص. کمی آزمون و خطا خوب است. تست آب سعی کنید روش های مختلف و مطمئن شوید که برای پیگیری و اندازه گیری نتایج بنابراین شما می توانید تعیین چه کار می کند بهترین.

3. ایجاد یک روال

این می تواند یک منطقه دشوار است برای بسیاری از کسب و کار. بله در آن طول می کشد برخی از نظم و انضباط اما هنگامی که شما ایجاد یک روال است که با این نسخهها کار برای شما سازگاری ضروری است که به شبکه های اجتماعی. اگر شما تنها با ارسال یک به روز رسانی در توییتر یک بار در هفته یک مقاله خود را در Facebook صفحه در حال حاضر و پس از آن و پاسخ به بحث و گفتگو در مورد تو رفتگی در دیوار شما, شبکه اجتماعی, یک بار در ماه شما به دست آوردن دید. بیشتر به شما کمک بیشتری به شما قابل مشاهده هستند. فعال ماندن و ارائه ارزش منجر به بازگشت نفوذ و یا به رسمیت شناختن نام تجاری است که به نوبه خود منجر به بازگشت سرمایه گذاری. چه روال کار می کند متفاوت خواهد بود برای هر کسب و کار و بستگی دارد که آیا شما در حال اجرا مبارزات انتخاباتی به تنهایی و یا با کمک از همکاران و یا رسانه های اجتماعی متخصص.

برای برخی از, آن را به بهترین گروه های شبکه های اجتماعی فعالیت با هم در یک زمان در طول روز به منظور تمرکز بر روی کارهای دیگر از طریق باقی مانده از روز. برای دیگران ساختمان در مقدار کمی از زمان در طول روز به تمرکز خاص شبکه اجتماعی آسان تر است. وجود دارد برخی از ابزار بزرگ به برنامه پست های خود را در پیشبرد در سراسر شبکه های مختلف مانند Hootsuite (مورد علاقه شخصی من) و Tweetdeck. این می تواند صرفه جویی در وقت شما و کمک به شما در حفظ آن سازگار سطح از تعامل. همه به روز رسانی و پست باید از قبل برنامه ریزی شده اما ترکیب برخی که در حال برنامه ریزی یک تمرین خوب و همچنین یک راه عالی برای استفاده از خدمات یک متخصص. با تفویض برخی از رسانه های اجتماعی فعالیت های بازاریابی شما باید زمان بیشتری را شخصا به تعامل با مخاطبان خود را پاسخ به نظرات و پاسخ به بحث ها بر اساس یک روال.

4. گسترش

هنگامی که شما خوب تنظیم این روند برای دو یا سه شبکه های اجتماعی شما می تواند به گسترش شبکه های جدید اما برای اولین بار انجام تحقیقات خود را. شما نیاز به تعیین بهترین شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی فضایی که در آن کسب و کار شما باید یک حضور. شاید این بار شما می خواهید برای رسیدن به تو رفتگی در دیوار جوامع است. شاید آن زمان برای سرمایه گذاری به بازاریابی فیلم واقعا فضای هیجان انگیز در اینترنت بازاریابی با چنین امکان برای رفتن ویروسی اگر شما آن را درست انجام دهد. شما ممکن است آماده برای شروع شبکه های اجتماعی خود را. وجود دارد به راحتی در دسترس ابزار برای ایجاد این اتفاق می افتد. تصمیم بگیرید که چه شبکه های اجتماعی باید آینده را در لیست خود و شروع روند ساخت بر موجود خود استراتژی شروع به عقب در یک عدد.

به هر جهت شما را به مبارزات انتخاباتی خود را با باقی مانده در چارچوب این چهار ملاحظات در حالی که شما را برای ساخت استراتژی خود را, شما در حفظ کنترل و ثبات است که کلید موفقیت هر رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است.

Copyright ©2010 – موثر کمک های مجازی. تمام حقوق محفوظ است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *